Beppu Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Die Turken in het stadion waren lekker cynisch he. Althans, zo kwam het heel erg over op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Wat deed Burak op linksbuiten? Die heeft echt geen pepernoot geraakt. @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Ging best goed toch gister? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Thanks @Elsjorro1990. Ik lees hier best wat negativiteit over Blind maar die heeft er weer een paar heerlijke passes uitgegooid hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Toch best bizarre cijfers van onze 'spits'. Er ging gister ook zat mis bij hem, maar wat een klasbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Ze zijn er nog niet, Nederland moet in bijna alle gevallen nog zeker gelijk spelen tegen Noorwegen en met Haaland ben ik daar toch nog niet gerust op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 2 uur geleden zei himan: Ze zijn er nog niet, Nederland moet in bijna alle gevallen nog zeker gelijk spelen tegen Noorwegen en met Haaland ben ik daar toch nog niet gerust op. Schei toch uit. Deze poule hadden ze eigenlijk zonder puntverlies moeten winnen, maar die prutser die hiervoor coach was heeft dat verneukt. Als je met De Vrij en (een dan volledig wedstrijdfitte) Van Dijk bang wordt van een bierelftal met een prima spits, kan je beter stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 17 minuten geleden zei Rossi: Schei toch uit. Deze poule hadden ze eigenlijk zonder puntverlies moeten winnen, maar die prutser die hiervoor coach was heeft dat verneukt. Als je met De Vrij en (een dan volledig wedstrijdfitte) Van Dijk bang wordt van een bierelftal met een prima spits, kan je beter stoppen. Er zijn maar weinig poules die we met ons huidige elftal zonder puntverlies zouden "moeten" winnen. Overigens is "bierelftal" en "prima spits" ook wel wat gechargeerd. De allerbeste spelers van de wereld hebben die man niet tegen kunnen houden en dan zouden wij dat zo even gaan doen? Overigens vond ik Oranje tegen Noorwegen ook niet eens zo super slecht, maar zie je dat Haaland gewoon het verschil maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Er zijn maar weinig poules die we met ons huidige elftal zonder puntverlies zouden "moeten" winnen. Overigens is "bierelftal" en "prima spits" ook wel wat gechargeerd. De allerbeste spelers van de wereld hebben die man niet tegen kunnen houden en dan zouden wij dat zo even gaan doen? Overigens vond ik Oranje tegen Noorwegen ook niet eens zo super slecht, maar zie je dat Haaland gewoon het verschil maakt. Ben ik het totaal niet mee eens. Je had gewoon met 18 punten bovenaan moeten staan, net als dat je op het EK van Tsjechië had moeten winnen. Kijkend naar je materiaal ben/was je dat gewoon aan je stand verplicht. Vind het echt allemaal bierelftallen waarin Haaland de enige speler is van niveau. Daar moet je helemaal niet bang voor zijn. Wij hebben een van de beste elftallen, al leek dat onder Frankie anders, toen was het eenzelfde uitgeblust zooitje als destijds in 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 20 minuten geleden zei Rossi: Ben ik het totaal niet mee eens. Je had gewoon met 18 punten bovenaan moeten staan, net als dat je op het EK van Tsjechië had moeten winnen. Kijkend naar je materiaal ben/was je dat gewoon aan je stand verplicht. Vind het echt allemaal bierelftallen waarin Haaland de enige speler is van niveau. Daar moet je helemaal niet bang voor zijn. Wij hebben een van de beste elftallen, al leek dat onder Frankie anders, toen was het eenzelfde uitgeblust zooitje als destijds in 2012. Ik kan je er zo een stuk of 10 opnoemen die een beter elftal hebben, dus dat valt wel mee. Tel daar nog eens een shitzooi aan spelers op die beoogd international zijn, maar bij hun club niet speelden en je hebt helemaal niet zo'n geweldig elftal/ Je doet net alsof we wereldtop zijn. Dat zijn we sinds de jaren 2000 niet meer geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 17 uur geleden zei Hwb: Ik lees hier trouwens zoveel gelul over wat wel of niet een 'echte' positie van iemand zou zijn. Al jarenlang ook. En vreemd genoeg hoor je dat over andere spelers dan weer nooit. Wat bepaalt wat de 'echte' positie van iemand is. Waarom was Van Persie volgens velen 'geen echte spits', is Memphis dat ook niet? Gaat het om de positie waar ze ooit doorbraken in de Eredivisie? Maar waarom is Blind dan ook geen echte back? En had niemand bezwaar tegen Robben als rechtsbuiten? Wil je daar dan oprecht argumenten over horen, of kap je bij voorbaat alles af. Iets als "gelul" bestempelen impliceert namelijk dat tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 28 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik kan je er zo een stuk of 10 opnoemen die een beter elftal hebben, dus dat valt wel mee. Tel daar nog eens een shitzooi aan spelers op die beoogd international zijn, maar bij hun club niet speelden en je hebt helemaal niet zo'n geweldig elftal/ Je doet net alsof we wereldtop zijn. Dat zijn we sinds de jaren 2000 niet meer geweest. Ik zeg nergens dat we de wereldtop zijn, al is ons centrum dat wel. Maar de poule waar je in zit stelt geen fuck voor, werd gister wel duidelijk. De Noren zijn ondanks Haaland niks beter dan de Turken. En noem eens tien elftallen en toon dan direct eens aan dat zij daadwerkelijk beter zijn dan wij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 1 minuut geleden zei Rossi: Ik zeg nergens dat we de wereldtop zijn, al is ons centrum dat wel. Maar de poule waar je in zit stelt geen fuck voor, werd gister wel duidelijk. De Noren zijn ondanks Haaland niks beter dan de Turken. En noem eens tien elftallen en toon dan direct eens aan dat zij daadwerkelijk beter zijn dan wij. Op basis van elftal? Veel en veel sterker: Frankrijk, Belgie, Spanje, Italie, Duitsland Sterker: Engeland, Brazilie, Portugal, Argentinie, Kroatie En dan zijn er nog een hele zooi landen waar je zomaar van kunt verliezen. Europees gezien kun je dan denken aan Zweden, Denemarken en dat soort landen. Je doet net alsof we een verzameling topvoetballers hebben. Zullen we het elftal van gisteren er even bij pakken? Niet dat dat iets hoeft te zeggen trouwens, we hebben ooit een WK-finale gespeeld met een verdediging met vd Wiel, Heitinga en Mathijsen. Maar je doet hier net alsof we het aan onze stand verplicht zijn om dit soort teams met de staart tussen de benen naar huis te sturen. Dat vind ik tamelijk overdreven. Dan speel je met 3 man die je tot de top kunt rekenen. de Jong, Van Dijk en de Vrij. Alle respect voor Depay, maar die moet het eerst maar eens gaan laten zien bij een topelftal. We lopen nu lekker weer met zijn allen de hosanna, maar je wint gewoon van de nr. 67, en de nr. 39 van de fifa ranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Op basis van elftal? Veel en veel sterker: Frankrijk, Belgie, Spanje, Italie, Duitsland Sterker: Engeland, Brazilie, Portugal, Argentinie, Kroatie En dan zijn er nog een hele zooi landen waar je zomaar van kunt verliezen. Europees gezien kun je dan denken aan Zweden, Denemarken en dat soort landen. Je doet net alsof we een verzameling topvoetballers hebben. Zullen we het elftal van gisteren er even bij pakken? Niet dat dat iets hoeft te zeggen trouwens, we hebben ooit een WK-finale gespeeld met een verdediging met vd Wiel, Heitinga en Mathijsen. Maar je doet hier net alsof we het aan onze stand verplicht zijn om dit soort teams met de staart tussen de benen naar huis te sturen. Dat vind ik tamelijk overdreven. Dan speel je met 3 man die je tot de top kunt rekenen. de Jong, Van Dijk en de Vrij. Alle respect voor Depay, maar die moet het eerst maar eens gaan laten zien bij een topelftal. We lopen nu lekker weer met zijn allen de hosanna, maar je wint gewoon van de nr. 67, en de nr. 39 van de fifa ranglijst. We zijn inderdaad, met dit elftal, aan onze stand verplicht om deze poule zonder puntverlies (goed een gelijkspel dan) door te komen. De landen die je veel en veel sterker noemt, gebaseerd op wat zijn zij veel en veel sterker? Ik kan je wel gelijk geven met Frankrijk, Italië en Duitsland, al zie ik die niet als veel en veel sterker, maar over de breedte wel beter dan wij. Spanje en België vind ik helemaal niet veel sterker, meer van hetzelfde niveau. Als we Spanje nemen zou ik niemand, behalve Alba en wellicht De Gea, bij ons willen zien. Hetzelfde geldt voor onze zuiderburen, een Courtois, beide Hazard en Lukaku misschien, de rest niet. Die je sterker noemt is wellicht alleen Engeland ietsjes sterker, al valt dat in mijn ogen reuze mee. Waarom je hier Brazilië en Argentinië noemt is mij helemaal een raadsel, puur vanwege Neymar en Messi? (Misschien een Casemiro, Di Maria of Peredes) Vind het allemaal niet zo bijzonder. Portugal zie ik als een team van gelijk niveau, maar Kroatië, man man. Kroatië is een elftal wat je gewoon moet verslaan met onze spelers. Goed, wij lopen de polonaise omdat we winnen van de nr 67 en 39 van de ranglijst. Stelt volgens jou dus niet veel voor, dus ben je het met mij eens dat wij deze poule simpel moeten winnen? Laten we als voorbeeld eens kijken waar Frankrijk mee in de poule zit, van wint en waardoor jij de Franse hosanna loopt: Wil de rest ook wel voor je bij elkaar tekenen hoor. Misschien moeten mensen eens meer op waarde schatten wat ons elftal kan. Voor de zogenaamde toplanden hoef je niet bang te zijn en voor onze poule al helemaal niet. Maar je bent vast ook zo'n type wat onze competitie als de Mickey Mouse League ziet? Die denkt dat bijv. de Championship of 2. Bundesliga beter is dan onze Eredisivie en hier op hun sloffen kampioen worden. Altijd wordt dat soort onzin maar geromantiseerd, maar het valt allemaal reuze mee. Blijf erbij dat we gewoon een goed elftal hebben die: - deze poule zonder verlies door hadden moeten komen - op het EK veel verder hadden moeten komen - volgend jaar gewoon mee moeten doen in de strijd om het WK en minstens de halve finale moet halen Dat negatieve kijken naar Oranje komt door lapzwans Frank. Frank die niets meer uitstraalde dan een zak hooi. Gelukkig staat er nu een ander type voor de ploeg, dit zal ook zijn uitwerking hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 (bewerkt) Gestopt bij Spanje en "niemand bij ons willen zien behalve Alba en De Gea". Dan heb je echt een hele grote oranje bril op je neus zitten. Rodri, Llorente, Koke, Saúl, Pedri, Laporte, Oyarzabal, Gaya, Angeliño, Grimaldo, Asensio, Ferran Torres.. Moet ik nog even doorgaan? Een betere vraag is: welke Nederlanders zouden Spanje versterken? Het antwoord alvast: een paar CV's, Frenkie en de Memphis onder Koeman en van tegen Turkije. Niemand meer, echt niemand. 8 september 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Gestopt bij Spanje en "niemand bij ons willen zien behalve Alba en De Gea". Dan heb je echt een hele grote oranje bril op je neus zitten. Rodri, Llorente, Koke, Saúl, Pedri, Laporte, Oyarzabal, Gaya, Angeliño, Grimaldo, Asensio, Ferran Torres.. Moet ik nog even doorgaan? Een betere vraag is: welke Nederlanders zouden Spanje versterken? Het antwoord alvast: een paar CV's, Frenkie en de Memphis onder Koeman en van tegen Turkije. Niemand meer, echt niemand. Allemaal niet beter dan wat wij hebben die je opnoemt kerel. Ga je verder druk maken over Riqui Puig in het Spaanse topic, fijne avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 10 minuten geleden zei Rossi: Allemaal niet beter dan wat wij hebben die je opnoemt kerel. Ga je verder druk maken over Riqui Puig in het Spaanse topic, fijne avond. Haha, goed, je hebt dus geen flauw idee waar je over lult. Je zou Blind/Wijndal/Malacia maar beter vinden dan Gaya/Grimaldo/Angeliño. Klaassen dan Koke/Llorente/Saúl/Pedri. Berghuis dan Oyarzabal/Asensio/Ferran. Dan ben je ook wel meteen kiezelhard af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Zojuist zei Socrates: Haha, goed, je hebt dus geen flauw idee waar je over lult. Je zou Blind/Wijndal/Malacia maar beter vinden dan Gaya/Grimaldo/Angeliño. Klaassen dan Koke/Llorente/Saúl/Pedri. Berghuis dan Oyarzabal/Asensio/Ferran. Dan ben je ook wel meteen kiezelhard af. Dat mag jij vinden knul, maar ik zie in die spelers die jij opnoemt geen versterking tov wat wij hebben, klaar. Als ik kijk naar de laatste opstellingen van Nederland en van Spanje, zou ik eerlijk gezegd helemaal niemand willen ruilen aangezien De Gea en Alba niet eens meededen. Ik ben en blijf van mening dat NL en Spanje elkaar weinig ontlopen. Als ik dan in jouw ogen kiezelhard af ben prima, maar misschien moet je zelf maar eens je geel/rode bril van je neus halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 1 minuut geleden zei Rossi: Dat mag jij vinden knul, maar ik zie in die spelers die jij opnoemt geen versterking tov wat wij hebben, klaar. Klopt, je ziet die spelers niet. Wees nou maar gewoon eerlijk ipv jezelf voor schut te zetten met dit achterlijke gebral. Klaassen boven oa Llorente en Koke en Berghuis boven oa Oyarzabal. Je weet dat het hier erg is, maar mijn god, ben je dan ignorant. Dat zijn gewoon vijf klasses verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 9 uur geleden zei MisterX: Dan heb ik zeker de verkeerde 5 minuten gekeken zeker? Ik vond hem heel onzeker overkomen in die paar minuten. Je moet ook de warming up niet kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 3 minuten geleden zei delichris: Je moet ook de warming up niet kijken Het was 5 minuten ergens aan het begin van de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 4 minuten geleden zei Socrates: Klopt, je ziet die spelers niet. Wees nou maar gewoon eerlijk ipv jezelf voor schut te zetten met dit achterlijke gebral. Klaassen boven oa Llorente en Koke en Berghuis boven oa Oyarzabal. Je weet dat het hier erg is, maar mijn god, ben je dan ignorant. Dat zijn gewoon vijf klasses verschil. Je kan wel je gelijk willen halen, maar mijn mening ga ik niet bijstellen en overduidelijke bewijzen of aan kunnen tonen dat en waarom zij beter zijn kan je ook niet. Puur omdat dat gewoon niet zo is. Mijn mening blijft dat Nederland en Spanje elkaar niet veel ontlopen, en buiten de topspelers, het geen ruk uit maakt wie je daaromheen opstelt. Je kan wel heel interessant de naam van een filosoof gebruiken, maar je bent verre van filosofisch, eerder achterlijk en zelf compleet "ignorant". Wel cool dat je Engelse termen gebruikt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Jij bent degene die hier een wat slechte en kortzichtige stellingname met hand en tand poogt te verdedigen. Je kan verder wel alles wat ik zeg kopiëren en weer omkeren, maar dat maakt nou ook niet zo'n indruk. Ach ja, het is verder ook niet dat ik anders gewend van je was, ook niet wat betreft Klaassen en Berghuis op niveau Llorente zetten. Ergens ook wel begrijpelijk als je Lex Immers en Wesley Verhoek gewend bent en nooit langer dan tien minuten naar Spaans voetbal kijkt. Komen er ook nog wat sterke nationalistische gevoelens bovendrijven.. Afijn, ik begrijp het ook wel, excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 4 minuten geleden zei Socrates: Jij bent degene die hier een wat slechte en kortzichtige stellingname met hand en tand poogt te verdedigen. Je kan verder wel alles wat ik zeg kopiëren en weer omkeren, maar dat maakt nou ook niet zo'n indruk. Ach ja, het is verder ook niet dat ik anders gewend van je was, ook niet wat betreft Klaassen en Berghuis op niveau Llorente zetten. Ergens ook wel begrijpelijk als je Lex Immers en Wesley Verhoek gewend bent en nooit langer dan tien minuten naar Spaans voetbal kijkt. Komen er ook nog wat sterke nationalistische gevoelens bovendrijven.. Afijn, ik begrijp het ook wel, excuses. Liever een echte supporter dan een successupporter zeg ik maar. En als je successpelertjes dan gigantisch tegenvallen zoals een Oyarzabal, dan gaan we maar meteen vol in de aanval want dat ziet er interessant uit. En Spaans voetbal zat gekeken, maar wat ik daar op een gegeven moment te zien kreeg, zie ik ook hier bij de plaatselijke FC. En vooralsnog heb je het kwaliteitsverschil van maar liefst vijf klasses niet kunnen aantonen. Maar doe lekker je Spaanse shirt aan met Riqui Puig (dat die er niet bij zit!!!) erop, maak wat paella, pak een ijskoude San Miguel en vermaak jezelf vanavond met de kraker tegen Kosovo. Misschien scoort er nog een middelmatige Spanjaardje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Dus zo ziet een harde ruft op een discussieforum eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten