Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei NicoHaak:

Wat ik ook wel opvallend vond is hoe onzichtbaar Odegaard was bij de Noren. Zag hem alleen maar enkele keren een overtreding maken.

Je had je ogen dicht toen hij steekpass op Haaland 2e helft gaf, waarin Haaland bijna via binnenkant paal de 2-1 binnenschoot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

Je had je ogen dicht toen hij steekpass op Haaland 2e helft gaf, waarin Haaland bijna via binnenkant paal de 2-1 binnenschoot?

Hij gaf een pass over vijf meter naar Haaland. Fantastisch Karel wat een kleurrijke pot idd van Odegaard. Ik heb me vergist. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei NicoHaak:

Hij gaf een pass over vijf meter naar Haaland. Fantastisch Karel wat een kleurrijke pot idd van Odegaard. Ik heb me vergist. 

Ik heb alleen 2e helft gezien... Maar wat hebben spelers van Nederland goed gedaan dan? Gert? 

7 uur geleden zei Elsjorro1990:

Steekpass? Hij speelt letterlijk die bal 5 meter naar links. Dat is toch geen steekpass? 

Is toch ook niet in voeten of wel? Hoe zou jij de pass noemen dan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Arezo:

:classic_blink:

Lekker ingespeeld ook van de Ligt.

Ik neem aan dat je die enorme blunder bedoeld van Malacia? We vergeten het maar even gemakshalve, maar dit was met een 1-0 stand... Als daar een enigszins capabele spits had gelopen dan stond het 1-1 en had je helemaal opnieuw kunnen beginnen. Sterker nog dat had je het WK kunnen kosten. Even buiten het feit dat Malacia verder prima speelde hoor, maar dit soort fouten kunnen echt niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie grote fouten in de verdediging gezien toen het nog 1-0 staat. Tegen een team met minder druk op zich om hier een resultaat te halen, of een geniale spits liggen er gewoon drie in en sta je volledig voor lul, maar goed... De gouden pik van Louis. Daarna wel netjes afgemaakt en terecht gewonnen overigens. Nu 4 keer winnen en uit in Montenegro minstens een punt en je bent wel verzekerd van het WK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei PJHoutman:

Sterke invalbeurt van @Kyrill wel vanavond. Verder vond ik het echt best een prima pot eigenlijk.

Thnx maat. Ik kan je beloven ik iig nooit voor Ajax zal gaan spelen :checkit:

@Geppiej allereerste interland ooit van Malacia. Natuurlijk kan zo'n fout wel, Van Dijk vergeten 2 jaar geleden of De Ligt tegen EN Tsjechië en Bulgarije? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kyrill:

1e helft gezien. Was genieten. Toen honden uitgelaten en nu zit kat op mjjn schoot haahahha. Malacia speelde heerlijk ook 1e helft, Frenkie, Berghuis, De Vrij hahahahaah iedereen eigenlijk 

De eerste helft van Berghuis was echt niet heerlijk hoor. In de eerste 20 minuten was hij echt heel slecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei delichris:

De eerste helft van Berghuis was echt niet heerlijk hoor. In de eerste 20 minuten was hij echt heel slecht. 

Eerste 20 minuten was heel nederland niet bijster goed vriend ;)

Ook Gakpo en Memphis niet.. Vanaf minuut 25-30 begon te lopen zowel bij Berghuis, Gakpo, Memphis, Frenkie, Malacia etc etc... Maar na minuut 20 in 1e helft regende het kansen voor nl en bleven ze Montenegro vast zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites