Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Arezo:

Waarom die dikke de Ligt er altijd weer bij zit is me echt een raadsel. Verder is Rensch hilaris, maar die zit er puur bij voor het Ajax quotum. Kan niet anders. 2 spitsen van 1 team dat 433 speelt vind ik ook grappig. Maar Bosnië en Hongarije moeten te doen zijn.

Hoe zeg je ik kijk geen voetbal zonder te zeggen ik kijk geen voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Hoe zeg je ik kijk geen voetbal zonder te zeggen ik kijk geen voetbal.

Ik snap dat je het liefst ook Pasveer, Baas Klaassen en Akpom (ondanks dat we dan een reglementaire 3-0 nederlaag krijgen) ook in Oranje ziet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Arezo:

Ik snap dat je het liefst ook Pasveer, Baas Klaassen en Akpom (ondanks dat we dan een reglementaire 3-0 nederlaag krijgen) ook in Oranje ziet..

Nee hoor. Ik zie het liefst geen enkele Ajax speler in het Nederlands elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FlyD:

Schermafbeelding2024-11-11om14_16_23.thumb.png.fb9b93642e59b72132d8f0905fa5215b.png

Ik maakte een grapje zonder smiley 😉 Ik zie geen nut voor Rensch bij Oranje voor RB of WBR positie als we ook al en Dumfries, Frimpong en Jurrien Timber hebben. Jurrien speelt dan wel vaak LB bij Arsenal maar kan met zo goed RB spelen.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Ik maakte een grapje zonder smiley 😉 Ik zie geen nut voor Rensch bij Oranje voor RB of WBR positie als we ook al en Dumfries, Frimpong en Jurrien Timber hebben. Jurrien speelt dan wel vaak LB bij Arsenal maar kan met zo goed RB spelen.

Oh haha...

Ik denk dat Koeman Frimpong niet ziet als RB in een systeem met 4 verdedigers. Dumfries is ook een heel ander type dan Rensch. Verder kunnen J. Timber en Rensch beide op verschillende posities uit de voeten. Vermoedelijk is dat de redenering. Voor mij hoeft hij er ook niet per se bij, maar kan het wel begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei FlyD:

Oh haha...

Ik denk dat Koeman Frimpong niet ziet als RB in een systeem met 4 verdedigers. Dumfries is ook een heel ander type dan Rensch. Verder kunnen J. Timber en Rensch beide op verschillende posities uit de voeten. Vermoedelijk is dat de redenering. Voor mij hoeft hij er ook niet per se bij, maar kan het wel begrijpen.

Is en blijft Nations League haha. Ik heb er al teveel aandacht aanbesteed haha. Ik kijk pas weer Oranje, wanneer het daadwerkelijk wk kwalificatie is ,mits ik niet aan het werk ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat jij Veltman nog in Oranje wil is misschien ook wel een ban waard. Oppassen nou.

Dat jij dit serieus neemt, is niet banwaardig, maar baart me wel zorgen.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites