Djurovski Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Heb je een beetje kunnen slapen @Arezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Nou ik vind het een beetje flauw dat @Magikarp en @cimbomcu nog niet geknuffeld hebben, maar het gaat hoor. Morgen tegen de Duitsers. Met onze heeeule dikke spits en wat euforie gaat dit 4-0 voor de Duitsers worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Ik gruwel van Wout Weghorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Over medicatie gesproken zeg, die Weghorst mag ook wel iets gebruiken. Wellicht dat die daarom naar Amsterdam is verhuisd, lekker aan de 420. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Hahahahaha mooi kereltje dat. Helemaal boos enz. En er dan allejezus lang in blijven hangen. Net mijn vriendin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september (bewerkt) 1 uur geleden zei La Pulga: Over medicatie gesproken zeg, die Weghorst mag ook wel iets gebruiken. Wellicht dat die daarom naar Amsterdam is verhuisd, lekker aan de 420. Vind het een beetje gevaarlijk en not done om zo lacherig te doen over medicatie en mentale gezondheid. Zeker omdat hij helemaal niet zulke hele vreemde dingen doet. Overdreven post van je. 9 september bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 1 uur geleden zei Magikarp: Zeker weten dat die ban doorkomt, anders doe ik dat natuurlijk niet. In tegenstelling tot de continue instandhouding van bepaalde stigma's en sentimenten die hier wel dagelijkse kost zijn. Jammer dat je het op deze manier probeer als je het hele verhaal niet kent. Voornaam + achternaam stond er in bij, maar jullie weten natuurlijk niet dat we ook de bewerkingshistorie kunnen zien. Jammer dat je jezelf zo laat gaan omdat je je maatje mist, laat maar zien dat sommige mensen nooit veranderen. Naïeve admins zeg. O en dan vergeet ik racistische opmerking in de pm nog te benoemen. En het begin met die welkompost waar direct Cim al werd opgezocht. Echt heel naïef van mij om te denken dat dat een grapje was in alle euforie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september De rust in het Ajax-topic is wedergekeerd. Je staat er weer alleen voor @Arezo. Hup Holland hup! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Was zo blij dat Beps iemand anders heeft gevonden om op te kakken, zie ik net na een dagje werken dat die geband is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 1 uur geleden zei Thierryvane: De rust in het Ajax-topic is wedergekeerd. Je staat er weer alleen voor @Arezo. Hup Holland hup! Ik kan jullie alleen wel aan hoor, makkelijk zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 46 minuten geleden zei Bogatyr: Was zo blij dat Beps iemand anders heeft gevonden om op te kakken, zie ik net na een dagje werken dat die geband is. Heb je ook terug gelezen waarom. Heb hardere grapjes gemaakt op dit forum dan deze flauwekul waar hij helemaal leip om werd. Jij bent trouwens gewoon weer veilig tot het WK 2026 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september (bewerkt) Toch altijd mooi, die Valentijn. Eerste deel over het opstootje tussen Weghorst en de gebroeders Timber, van Hecke die er blijkbaar zegt dat Woutje niet zo moet janken met zijn 0 interlands, en de gebroeders Timber die met hun vriend Brubbie zitten te geinen dat ze die debiel van een wout wel even scheel trappen voor hun niffo. Je ziet het helemaal voor je gebeuren. Het lijkt wel een sitcom, dat Nederlands elftal met Wout in de gelederen. 9 september bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september (bewerkt) 17 minuten geleden zei Beppu: Heb je ook terug gelezen waarom. Heb hardere grapjes gemaakt op dit forum dan deze flauwekul waar hij helemaal leip om werd. Jij bent trouwens gewoon weer veilig tot het WK 2026 Als NL zich kan plaatsen natuurlijk. (en België ook ofc) 9 september bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zitten we er klaar voor? Ik heb er zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Yves Berendse. Ik wil dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Ik had liever gehad dat Bob van Rossum het volkslied zong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Prima start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Het heeft sinds '45 niet meer zo open gelegen bij Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Hoppaaa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Tijjjjjjjjjjjjjjjjjjaniiiiiiiiiiiiiii! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Wat een schoppert die Tah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Brobbeast!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 15 minuten geleden zei Thierryvane: Tijjjjjjjjjjjjjjjjjjaniiiiiiiiiiiiiii! Ik zal nog een paar keer roepen dat ik het niks vind. Gaat het ineens lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Poah, die pass van Gravenberch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Ik moet wel zeggen dat die Gravenberch wel een aardig voetballertje geworden is. Ik neem mijn woorden terug. Wat. een. bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten