Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Lenstra:

Grotendeels ;) 

Nee hoor, mijn vriendin ligt al op bed. Ik moet alleen nog de vaatwasser uitruimen en misschien als ik gek doe de tafel dekken voor het ontbijt, maar goed ze heeft geen polio dus ze kan het morgen ook zelf doen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ja en nee. Stel Zirkzee speelt nu de pannen van het dak, dan wil je Zirkzee toch gewoon lekker laten staan? In plaats van nu al roepen wie er dan speelt. Begrijp dat nooit zo goed. 

Ben benieuwd hoe Reijnders het doet, vind dat tot op heden nog helemaal niks. Snap ook überhaupt niet waarom we met deze groep nog 4-3-3 spelen overigens. 

Omdat je als trainer in het begin van dit 2 jarige project spelers de kans wil geven zich te bewijzen. Beetje als de voorbereiding bij clubvoetbal. Zo zie ik t iig. 

Ja Reijnders vond ik heel slecht t ek. Maar die potjes ervoor was hij wel goed imo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, Gert said:

Omdat je als trainer in het begin van dit 2 jarige project spelers de kans wil geven zich te bewijzen. Beetje als de voorbereiding bij clubvoetbal. Zo zie ik t iig. 

Ja Reijnders vond ik heel slecht t ek. Maar die potjes ervoor was hij wel goed imo. 

Iedereen was slecht op t ek. Maar vond Reijnders daar aan het team, ondanks dat 90% fout ging, nog wel een soort van energie en dynamiek geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reijnders ziet er tenminste nog uit en beweegt als een voetballer, itt wat anderen die het afgelopen EK minuten hebben gemaakt.

Verder zitten we toch gebeiteld? Alleen die rare Van Dijk en De Ligt ff vervangen, en dan zijn we over 2 jaar wereldkampioen. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag die scoren, maar ook zo'n lekkere hype die Reijnders inderdaad. En, bovenal een Koeman speler, zo'n net niet figuur die alles een beetje kan, maar alles ook net te weinig. Terwijl voetballers a la Gravenberch en Veerman genegeerd worden/werden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag die scoren, maar ook zo'n lekkere hype die Reijnders inderdaad. En, bovenal een Koeman speler, zo'n net niet figuur die alles een beetje kan, maar alles ook net te weinig. Terwijl voetballers a la Gravenberch en Veerman genegeerd worden/werden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Toch prima gewoon? Dienende spelers etc. En dan heb je itt De Roon nu iemand die ook nog wel iéts met een bal kan. Wordt in Milaan ook gewoon gewaardeerd toch?

Veerman is een veredelde palingboer die verzaakt als het tempo te hoog ligt. Zal die mening bijstellen als hij het in een goede competitie laat zien. En je hoeft niet met één wedstrijd uit november 2023 aan te komen zoals ze op Twitter (voorheen X) altijd doen. Gravenberch heeft in Engeland een tijd niks gespeeld ook dacht ik, dus niet zo heel gek dat die er nu pas (weer) bij zit.

Dat doorselecteren had van mij ook eerder gemogen, dat EK was niet om aan te gluren, maar ik ben vooral heel blij dat het nu gebeurt. Beste dag om een boom te planten is gisteren, etc etc u kent het wel. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites