Arezo Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september HEEE WAT LEUK DE STADIONSPEAKER VAN AJAX DOET OOK HET NEEEEEDERLAAAAAAAAAAAAANDDSSSSSSS ELFTAALLLLLLLLL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 5 minuten geleden zei Arezo: HEEE WAT LEUK DE STADIONSPEAKER VAN AJAX DOET OOK HET NEEEEEDERLAAAAAAAAAAAAANDDSSSSSSS ELFTAALLLLLLLLL Ga alsjeblieft wat anders doen met je zaterdagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Dat bepaal ik zelf wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Het was dan ook een verzoek, geen bevel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) 2 minuten geleden zei Arezo: Dat bepaal ik zelf wel. Grotendeels 7 september bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 1 minuut geleden zei Lenstra: Grotendeels Nee hoor, mijn vriendin ligt al op bed. Ik moet alleen nog de vaatwasser uitruimen en misschien als ik gek doe de tafel dekken voor het ontbijt, maar goed ze heeft geen polio dus ze kan het morgen ook zelf doen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september ZIRKZEEEEE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Zirkzee litttt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) Goh lekker zeg een spits die aan een halve kans genoeg heeft 7 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Knap gedaan, had wel het idee dat de keeper enorm traag reageerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Ja en nee. Stel Zirkzee speelt nu de pannen van het dak, dan wil je Zirkzee toch gewoon lekker laten staan? In plaats van nu al roepen wie er dan speelt. Begrijp dat nooit zo goed. Ben benieuwd hoe Reijnders het doet, vind dat tot op heden nog helemaal niks. Snap ook überhaupt niet waarom we met deze groep nog 4-3-3 spelen overigens. Omdat je als trainer in het begin van dit 2 jarige project spelers de kans wil geven zich te bewijzen. Beetje als de voorbereiding bij clubvoetbal. Zo zie ik t iig. Ja Reijnders vond ik heel slecht t ek. Maar die potjes ervoor was hij wel goed imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Memphis Dripay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Pfoe dat zag er verdedigend weer niet best uit van onze defensie leider Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 14 minuten geleden zei Fantasy: ZIRKZEEEEE Pas jij nou maar op dat je niet weer aan het verkeerde knopje zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 6 minutes ago, Gert said: Omdat je als trainer in het begin van dit 2 jarige project spelers de kans wil geven zich te bewijzen. Beetje als de voorbereiding bij clubvoetbal. Zo zie ik t iig. Ja Reijnders vond ik heel slecht t ek. Maar die potjes ervoor was hij wel goed imo. Iedereen was slecht op t ek. Maar vond Reijnders daar aan het team, ondanks dat 90% fout ging, nog wel een soort van energie en dynamiek geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 11 uur geleden zei timpy00: Ik zou je beste cv ook niet opstellen inderdaad. Mooi, dat sarcasme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) Reijnders ziet er tenminste nog uit en beweegt als een voetballer, itt wat anderen die het afgelopen EK minuten hebben gemaakt. Verder zitten we toch gebeiteld? Alleen die rare Van Dijk en De Ligt ff vervangen, en dan zijn we over 2 jaar wereldkampioen. 7 september bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Altijd al gezegd, wereldster die Reijnders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Grote speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Mag die scoren, maar ook zo'n lekkere hype die Reijnders inderdaad. En, bovenal een Koeman speler, zo'n net niet figuur die alles een beetje kan, maar alles ook net te weinig. Terwijl voetballers a la Gravenberch en Veerman genegeerd worden/werden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Zirkzee is om te genieten Al eerder gezegd dat is de nieuwe spits van Oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Mag die scoren, maar ook zo'n lekkere hype die Reijnders inderdaad. En, bovenal een Koeman speler, zo'n net niet figuur die alles een beetje kan, maar alles ook net te weinig. Terwijl voetballers a la Gravenberch en Veerman genegeerd worden/werden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 36 minuten geleden zei Magikarp: Pas jij nou maar op dat je niet weer aan het verkeerde knopje zit @Fantasy wat zei ik nou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) 6 minuten geleden zei cimbomcu: Mag die scoren, maar ook zo'n lekkere hype die Reijnders inderdaad. En, bovenal een Koeman speler, zo'n net niet figuur die alles een beetje kan, maar alles ook net te weinig. Terwijl voetballers a la Gravenberch en Veerman genegeerd worden/werden. Toch prima gewoon? Dienende spelers etc. En dan heb je itt De Roon nu iemand die ook nog wel iéts met een bal kan. Wordt in Milaan ook gewoon gewaardeerd toch? Veerman is een veredelde palingboer die verzaakt als het tempo te hoog ligt. Zal die mening bijstellen als hij het in een goede competitie laat zien. En je hoeft niet met één wedstrijd uit november 2023 aan te komen zoals ze op Twitter (voorheen X) altijd doen. Gravenberch heeft in Engeland een tijd niks gespeeld ook dacht ik, dus niet zo heel gek dat die er nu pas (weer) bij zit. Dat doorselecteren had van mij ook eerder gemogen, dat EK was niet om aan te gluren, maar ik ben vooral heel blij dat het nu gebeurt. Beste dag om een boom te planten is gisteren, etc etc u kent het wel. 7 september bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 1 minuut geleden zei Magikarp: @Fantasy wat zei ik nou Er wordt met onze balletjes gespeeld hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten