joostmakaay Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Frimpong training moeten staken, sneu voor hem, maar gaat onder van Gaal toch geen minuten maken dit WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Vrij klote want die jongen heeft nog altijd geen officiële wedstrijd voor Nederland gespeeld. Kan nog altijd kiezen voor Ghana als ik mij niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Moet 'ie lekker doen. Nederland zou ook niet beter verdienen dan een Dumfries eigenlijk. Hard heen en weer lopen als een kip zonder kop vinden ze hier al heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Vrij klote want die jongen heeft nog altijd geen officiële wedstrijd voor Nederland gespeeld. Kan nog altijd kiezen voor Ghana als ik mij niet vergis. Ook al zou hij 1 wedstrijd spelen kan hij nog naar Ghana gaan. Daar zitten wat regels aan vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 https://www.vi.nl/nieuws/belgen-niet-onder-de-indruk-van-oranje-van-gaal-denkt-dat-we-in-sinterklaas-geloven Wat is dit nou voor hetze vanuit België. Alsof die geen andere voetbal gerelateerde problemen hebben atm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Is toch geen hetze, ik lees daarin louter verstandige dingen. Dat België nog wat slechter is maakt niet zo veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Ruud Vormer altijd +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Wij zijn slecht dat weet iedereen, maar het kleinste kind weet ook dat NL geen wereldkampioen zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 3 minuten geleden zei himan: Humor hebben ze in het zuiden nog wel in ieder geval . Moest even checken of het niet van De Speld Sport was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Volgens mij was dat op 1 april gepubliceerd ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Wat een kut achtergrond, dacht dat me beeldscherm vies was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Wij zijn slecht dat weet iedereen, maar het kleinste kind weet ook dat NL geen wereldkampioen zal worden. Zou dit er misschien niet mee te maken hebben dat onze bondscoach continue blijft roepen dat we het wel worden? Wat ik overigens héél goed vindt, als je de favoriet bent om de KO fase te bereiken doe je mee om te winnen. Of het realistisch is, is dan een ander, maar het doel blijft altijd winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Zojuist zei Orrie: Zou dit er misschien niet mee te maken hebben dat onze bondscoach continue blijft roepen dat we het wel worden? Wat ik overigens héél goed vindt, als je de favoriet bent om de KO fase te bereiken doe je mee om te winnen. Of het realistisch is, is dan een ander, maar het doel blijft altijd winnen. Niet alleen de bondscoach. Maar ook het gros van de Nederlandse supporters. Zelfs na het winnen tegen een cafeploeg als Qatar. Ik heb altijd gezegd dat als de Belgen eruit liggen, ik voor jullie zal supporteren. Maar op deze manier gaat dat echt niet lukken. Tegen de VS zal het enorm moeilijk worden, en een grote kans dat het ook het eindstation gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 10 minuten geleden zei Bogatyr: Niet alleen de bondscoach. Maar ook het gros van de Nederlandse supporters. Zelfs na het winnen tegen een cafeploeg als Qatar. Ik heb altijd gezegd dat als de Belgen eruit liggen, ik voor jullie zal supporteren. Maar op deze manier gaat dat echt niet lukken. Tegen de VS zal het enorm moeilijk worden, en een grote kans dat het ook het eindstation gaat zijn. Hmm, dat is wellicht maar net in welke omgeving je begeeft denk ik. Als Feyenoorder merk ik om me heen juist veel haat tegen het Nederlands elftal, niet persé vanwege de beslissingen maar meer omdat een hoop nooit wat met het Nederlands elftal heeft door de carnavalsfeer die eromheen hangt. In mijn vriendenkring waar er fans van diverse clubs in zitten zijn de meeste ook vrij pessimistisch. Ik ben ook wel bang dat VS het eindstation zal zijn, die gasten hebben écht een leuke ploeg en zich prima ontwikkeld de laatste jaren. Hebben bij mij ook wel een gigantische gun factor eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 17 minuten geleden zei Bogatyr: Niet alleen de bondscoach. Maar ook het gros van de Nederlandse supporters. Zelfs na het winnen tegen een cafeploeg als Qatar. Ik heb altijd gezegd dat als de Belgen eruit liggen, ik voor jullie zal supporteren. Maar op deze manier gaat dat echt niet lukken. Tegen de VS zal het enorm moeilijk worden, en een grote kans dat het ook het eindstation gaat zijn. Dat valt overal toch echt wel mee? Misschien de niet gerelateerde media maar verder is alles en iedereen negatief. Behalve delichris, al hoopt hij ook wel dat Nederland er snel uit ligt zodat Malacia snel en fit terug is bij zijn Manchester Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 6 minuten geleden zei Orrie: Hmm, dat is wellicht maar net in welke omgeving je begeeft denk ik. Als Feyenoorder merk ik om me heen juist veel haat tegen het Nederlands elftal, niet persé vanwege de beslissingen maar meer omdat een hoop nooit wat met het Nederlands elftal heeft door de carnavalsfeer die eromheen hangt. In mijn vriendenkring waar er fans van diverse clubs in zitten zijn de meeste ook vrij pessimistisch. Ik ben ook wel bang dat VS het eindstation zal zijn, die gasten hebben écht een leuke ploeg en zich prima ontwikkeld de laatste jaren. Hebben bij mij ook wel een gigantische gun factor eigenlijk. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat Ajax hofleverancier is van Oranje of niet? Zojuist zei La Pulga: Dat valt overal toch echt wel mee? Misschien de niet gerelateerde media maar verder is alles en iedereen negatief. Behalve delichris, al hoopt hij ook wel dat Nederland er snel uit ligt zodat Malacia snel en fit terug is bij zijn Manchester Ik heb het over sociale media vooral. Wat ik daar soms lees In mijn familie ook de Nederlanders. (Ja er stroomt Nederlands bloed door mij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 3 minuten geleden zei Bogatyr: Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat Ajax hofleverancier is van Oranje of niet? Was in 2014 niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: Was in 2014 niet anders. Ik kan mis zijn maar waren er toen niet maar drie spelers van Ajax bij? Feyenoord was toen hofleverancier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Dat klopt ja. Wanneer er Feyenoorders bij zitten is er wel meer "liefde" voor ja, om de eigen spelers te volgen, maar nog heeft het gros ervan niks met Nederlands elftal. Voor mijn gevoel echt puur door de sfeerbeleving. Zelf heb ik met deze groep ook gewoon minder binding, maar uiteindelijk ben ik wel een Nederlander. Wel een knopje moeten omzetten daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Nou ja, als ik heel eerlijk ben is het nog helemaal niet zo verschrikkelijk kansloos. Even voor de duidelijkheid, je kan er prima tegen de VS uitliggen hoor, maar stel je eens voor dat straks Argentinië niet eerste wordt in de poule, maar bijvoorbeeld Polen. Dan krijg je weer zo'n rare 'makkelijke' route naar de halve finale. Ik heb gekkere dingen zien gebeuren in twee wedstrijden dan Nederland twee keer winnen tegen twee toplanden eerlijk gezegd. Even voor de duidelijkheid, ik verwacht het niet, maar het kan wel degelijk. Ik heb bijvoorbeeld Portugal in 2016 nog een EK zien winnen met drie gelijke spelen in een zeer 'lastige' poule met IJsland, Hongarije en Oostenrijk. Daarna moesten ze tegen Kroatië en Polen om in de halve finales ook nog eens tegen het grote Wales te moeten spelen. Ze hoefden maar 1 tegenstander te verslaan die normaal in de Europese top zat en dat was de finale tegen Frankrijk in de verlenging. Het was kutvoetbal en ze werden Europees kampioen. Zo ook Griekenland in 2004. Over het aantal Feyenoorders, ze hoeven natuurlijk niet per se nu bij Feyenoord te spelen, dat kan ook in het verleden zijn. In 2014 had je natuurlijk Kuyt die bijna alles voetbalde en een grote held was bij het Nederlands Elftal. Je kon hem zelfs Rechts Back zetten. Zo'n speler heb je nu helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 4 minuten geleden zei himan: Ik heb bijvoorbeeld Portugal in 2016 nog een EK zien winnen met drie gelijke spelen in een zeer 'lastige' poule met IJsland, Hongarije en Oostenrijk. Daarna moesten ze tegen Kroatië en Polen om in de halve finales ook nog eens tegen het grote Wales te moeten spelen. Ze hoefden maar 1 tegenstander te verslaan die normaal in de Europese top zat en dat was de finale tegen Frankrijk in de verlenging. Het was kutvoetbal en ze werden Europees kampioen. Die drie gelijkspellen waren wel uiterst uniek anders. In al die drie wedstrijden was Portugal beduidend beter en hadden ze veel meer kansen. Ook in een aantal wedstrijden was het helemaal zo slecht nog niet. Daarnaast hadden (en hebben nog) die met Santos een uiterst goede tacticus. Dit Nederlands elftal speelt echt niet op dat niveau, verre van. Tegen Qatar komen ze nog nauwelijks tot kansen. Van Gaal faalt voorlopig ook steevast en echt een ingespeeld, hecht collectief met veel gif is het ook nog verre van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 23 minuten geleden zei Socrates: Die drie gelijkspellen waren wel uiterst uniek anders. In al die drie wedstrijden was Portugal beduidend beter en hadden ze veel meer kansen. Ook in een aantal wedstrijden was het helemaal zo slecht nog niet. Daarnaast hadden (en hebben nog) die met Santos een uiterst goede tacticus. Dit Nederlands elftal speelt echt niet op dat niveau, verre van. Tegen Qatar komen ze nog nauwelijks tot kansen. Van Gaal faalt voorlopig ook steevast en echt een ingespeeld, hecht collectief met veel gif is het ook nog verre van. Volledig mee eens. Ik ben ook van mening dat het uiteindelijk geen zak uit maakt hoe je de knockout fase bereikt, áls je hem maar bereikt. Alleen ik ben blij als we van deze man af zijn, zit geen lijn in het elftal en ook komen de selectie criteria die hij op de persconferentie uitspreekt niet overeen met de werkelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 7 uur geleden zei Socrates: Moet 'ie lekker doen. Nederland zou ook niet beter verdienen dan een Dumfries eigenlijk. Hard heen en weer lopen als een kip zonder kop vinden ze hier al heel goed. Als je in het zondag 6 zo speelt als Dumfries in Oranje word je normaal gewisseld. Mijn hemel wat is die vent slecht bezig zeg..... 1 uur geleden zei Orrie: Zou dit er misschien niet mee te maken hebben dat onze bondscoach continue blijft roepen dat we het wel worden Lachwekkend dat toneelstuk van hem.... De man is echt de verpersoonlijking van narcisme. 35 minuten geleden zei Socrates: Dit Nederlands elftal speelt echt niet op dat niveau, verre van. Tegen Qatar komen ze nog nauwelijks tot kansen. Van Gaal faalt voorlopig ook steevast en echt een ingespeeld, hecht collectief met veel gif is het ook nog verre van. Ik vind dit bijna een understatement. Wanneer ik er naar kijk ervaar ik écht geen enkel plezier of enig gevoel van sympathie. Niet voor het spel en al helemaal niet voor die bank. Frans Hoek vind ik persoonlijk een eng nek, Davids zit erbij als een van de Daltons en wat de rol van Blind is, geen idee. Zaterdag een soort semi-verplicht met de familie kijken. Moet je nog doen of het leuk is en je denkt dat ze door gaan. Als we tegen de VS zo spelen als tegen Qatar en Ecuador, dan gaat het 99 van de 100 keer mis. 12 minuten geleden zei Orrie: Volledig mee eens. Ik ben ook van mening dat het uiteindelijk geen zak uit maakt hoe je de knockout fase bereikt, áls je hem maar bereikt. Alleen ik ben blij als we van deze man af zijn, zit geen lijn in het elftal en ook komen de selectie criteria die hij op de persconferentie uitspreekt niet overeen met de werkelijkheid. Hierna krijgen we Ronald Koeman weer. Zal dus niet veel meer genieten worden vrees ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 59 minuten geleden zei ElMarcos: Hierna krijgen we Ronald Koeman weer. Zal dus niet veel meer genieten worden vrees ik... Nop, dat was vaak ook niet best. Maar hij kreeg (bij mij in ieder geval) wel voor elkaar toen dat ik weer van het Nederlands elftal ben gaan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten