Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Kyrill:

Die opstelling van Belgie had ook beter gekund...

Mignolet, Boyata, Vanaken..

En dan bankje;

Trossard(geweldig seizoen had bij BHA), en de Ketelaere bijvoorbeeld...

Courtois heeft rust door blessure. Verdediging hebben we niets beters. Haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Waarom speelt Vanaken? Had die een goed seizoen?(ik volg Belgisch voetbal amper)

Goh middelmatig. Maar bij de Duivels wel altijd sterk vind ik. Krijgt de voorkeur op Tielemans omdat Tielemans gewoon heel zwak is tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij al langer op dat het ooit zo charmante België tegenwoordig wel erg chauvinistisch en nationalistisch aan het worden is, maar nu staat er ook nog eens een luidruchtige volksmenner langs de zijlijn in een microfoon te blèren en volk op te hitsen. Het begint steeds erger te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt er in België nog wat interessants door in een jongere lichting wat betreft de verdediging? Is toch bijna onmogelijk om met dit materiaal nog druk naar voren te zetten; precies wat die gasten op het middenveld en voorin nodig hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook raar dat die scheids nog moet kijken of ie echt op z'n hoofd is gekomen. 

Aardige eerste helft van NL. Bergwijn doet het wederom leuk. 

Wtf, wie heeft dat zwarte vlekje uitgevonden. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Titan:

Komt er in België nog wat interessants door in een jongere lichting wat betreft de verdediging? Is toch bijna onmogelijk om met dit materiaal nog druk naar voren te zetten; precies wat die gasten op het middenveld en voorin nodig hebben?

Ik denk dat ze op korte termijn moeten hopen op een verdere ontwikkeling van Theate of Vanheusden. Daarachter zit dan Debast en daarachter weer oa Lucas Noubi.

Hazard lijkt wel extra bescherming te krijgen van de scheidsrechter deze wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Ik denk dat ze op korte termijn moeten hopen op een verdere ontwikkeling van Theate of Vanheusden. Daarachter zit dan Debast en daarachter weer oa Lucas Noubi.

Hazard lijkt wel extra bescherming te krijgen van de scheidsrechter deze wedstrijd.

Theate heeft gewoon een ijzersterk seizoen gespeeld. Heb die in San Siro nog live aan het werk gezien, was toen ook indrukwekkend.

Dat die jongen geen echte kans krijgt, kan je gewoon niet verantwoorden. Frustrerende coach die Martinez, weigert jonge kerels te brengen en er zit vaak totaal geen lijn in het spel. Geen idee wat zijn game plan vandaag is...

De Bruyne heeft trouwens, zoals vooraf aangegeven, echt geen zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bingbangboem:

Theate heeft gewoon een ijzersterk seizoen gespeeld. Heb die in San Siro nog live aan het werk gezien, was toen ook indrukwekkend.

Dat die jongen geen echte kans krijgt, kan je gewoon niet verantwoorden. Frustrerende coach die Martinez, weigert jonge kerels te brengen en er zit vaak totaal geen lijn in het spel. Geen idee wat zijn game plan vandaag is...

De Bruyne heeft trouwens, zoals vooraf aangegeven, echt geen zin.

Inderdaad, had het ook logischer gevonden om Theate weer te laten spelen. Gelukkig krijgt Onana nu toch al een kans.

De Bruyne inderdaad heel slordig. Eigenlijk vond ik enkel Castagne wel wat brengen in die eerste helft bij België.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Bogatyr:

Courtois heeft rust door blessure. Verdediging hebben we niets beters. Haha

Wel zonde zeg. België heeft een gruwelijk elftal (gehad). Zou toch jammer zijn als het dan weer gaat wegzakken. 

Die Onana, is dat de broer van Lukaku? Wat een beer joh :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites