Pino Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 49 minuten geleden zei Magikarp: Tering wat is die Dumfries slecht zeg. Vond dat altijd wel een leuk spelertje maar zodra het voorbij simpele werklust gaat blijft er niks over van zo'n jongen. Nooit wat gevonden eerlijk gezegd. Ofjah leuke speler bij Sparta, met alle respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei RogerGarcia: Voortaan graag nooit meer De Roon en Dumfries. Die hebben niks in het NL elftal te zoeken. Wat een gelul. De Roon is prima, Koeman had gewoon niet verwacht dat Duitsland ging inzakken; dan komt De Roon inderdaad niet goed tot zijn recht. Dumfries heb ik nooit goed gevonden. Eredivisie is echt zijn plafond, harde werker, snel, sterk maar een waardeloze techniek. Die had vandaag de taak om Dest te laten zien dat er genoeg kansen liggen in Oranje denk ik, man man man. 6 september 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 De Roon speelde matig in balbezit. Kunnen we wel vinden dat daar z'n kracht niet ligt en dat ie een goede bal af kan pakken, maar vraag me af of je dan niet beter gewoon op rugby of lacrosse kan gaan ofzo. Je moet toch wel IETS met een bal kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Ere wie ere toekomt, Malen en Babel prima gespeeld. Depay ook lekkere passjes. Dumfries kan inderdaad niet meer, vind dat Dest zich eerst nog wat meer moet bewijzen. Alternatieven zijn er niet echt, kom je al snel uit bij Hateboer, Tete en Janmaat. Promes stond na de wissel rechtshalf maar daar werd ik ook niet bepaald warm van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Voor de positie van rechtsback geloof ik op termijn eigenlijk ook wel weer in Karsdorp. Als die weer topfit wordt en elke week 90 minuten speelt, doet hij zeker niet onder van de namen die hierboven genoemd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 20 uur geleden zei Sophomore: Stengs ook niet. Niet dat ik vind dat Dest er bij had moeten zitten hoor. Meer dat het niet spelen van jeugdinterlands niet altijd alles hoeft te zeggen. (klopt deze zin nog wel, na alle dubbele ontkeningen?) Al is het vreemd om Veltman op te roepen, terwijl bij de club Dest de voorkeur krijgt op rechtsback. En Dumfries heb ik nooit wat gevonden. Dusjah misschien spreek ik mijzelf nu tegen Mee eens hoor. Niet opgeroepen voor jeugdinterlands zegt niet per se iets. Maar we moeten nou ook niet doen of het een enorm probleem is als Dest voor de VS kiest. Lijkt hier en daar nu wel zo te zijn. Blijkbaar heeft 'Zeist' nooit genoeg in hem gezien, terwijl dat in de USA anders was. Altijd jeugdinternational voor de VS. Dan is het niet zo gek dat hij daarvoor zou gaan spelen. En natuurlijk lijkt dat jammer als je naar de laatste weken kijkt, maar we hoeven er ook geen drama van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 (bewerkt) Geen paniek over de rechtsback positie. Zodra ik weer fit ben sta ik binnen no time in oranje. Helaas heeft het kaarsje van @Sophomore niet geholpen. Morgen doe ik nog niet mee. Volgende week maar hopen. #PrayForPino 7 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Gewoon Van Ewijk op rechtsback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Die bevalt wel he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Als die bij Ajax speelde was die opgeroepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Dan was hij ook beter. ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 6 uur geleden zei Hwb: Dan was hij ook beter. ;-) Niet waar. Deze jongen is beter dan wat er in Amsterdam rondloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 1 uur geleden zei Rossi: Niet waar. Deze jongen is beter dan wat er in Amsterdam rondloopt. Goede grap wel dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Haha Rossi. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Oke, misschien is Dest gelijkwaardig maar Veltman en Masraoui komen niet in de buurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 (bewerkt) Van Ewijk heeft best wat potentie ja. Zag die jongen bij Maassluis spelen en mn bek viel open. Heb bij ADO niet genoeg gezien van hem om er wat nuttigs over te zeggen in de huidige situatie. Het zou mij in ieder geval niks verbazen als ie inderdaad beter is dan wat er daaro rondloopt, of nog kan worden. 8 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 12 minuten geleden zei Magikarp: Van Ewijk heeft best wat potentie ja. Zag die jongen bij Maassluis spelen en mn bek viel open. Heb bij ADO niet genoeg gezien van hem om er wat nuttigs over te zeggen in de huidige situatie. Het zou mij in ieder geval niks verbazen als ie inderdaad beter is dan wat er daaro rondloopt, of nog kan worden. Hij doet het verrassend goed zeker gezien een jongen die van de amateurs komt. Soms heeft ie wat momentjes (dat heeft 99% in de eredivisie) maar is tot nu toe wekelijks een van de beste bij ons. Samen met Pinas trouwens. Denk dat wij deze jongens niet lang bij ons gaan blijven zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 6 uur geleden zei Rossi: Oke, misschien is Dest gelijkwaardig maar Veltman en Masraoui komen niet in de buurt Hou op hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Kjell Scherpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 6 minuten geleden zei Magikarp: Kjell Scherpen Hiermee kom je wel heel dicht bij een ban voor laag postniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 1 uur geleden zei E2E: Heb echt het gevoel dat KKD-clubs, en zelfs Eredivisieclubs te weinig kijken in de Tweede en Derde divisie. Twee recente voorbeelden zijn dan ook mislukt (Kaars en Moreira). Al lijkt die laatste nu bezig met een aardige comeback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 1 uur geleden zei E2E: Heb echt het gevoel dat KKD-clubs, en zelfs Eredivisieclubs te weinig kijken in de Tweede en Derde divisie. Ben er bijvoorbeeld heilig van overtuigd dat Mengerink er bij een topclub in de KKD gewoon 20-25 in het mandje legt. Lopen echt leuke spelers bij, en als ze het maatschappelijk gezien willen doen - je kan soms beter drie avonden trainen en een wedstrijd spelen voor een lekkere zwarte enveloppe ipv voor 25000 bruto fulltime in de JL lopen - moet daar veel meer gebruik van gemaakt worden. Loopt best wat rond daar ja, elke keer dat ik daar een potje kijk ben ik soms toch verrast door het niveau wat ik af en toe te zien krijg. Van de Derde Divisie ken ik alleen Barendrecht maar daar zat niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 15 minuten geleden zei Sophomore: Twee recente voorbeelden zijn dan ook mislukt (Kaars en Moreira). Al lijkt die laatste nu bezig met een aardige comeback. Kaars doet het ook lekker bij Volendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Grappenmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten