Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Moet nog terug kijken. Maar Advocaat en zijn maatje Gullit. Vreselijk, 2 debielen bij elkaar. Ook die Advocaat over de situatie Amrabat :r Hij speelt niet in Feyenoord 1 zegt die, zegt de verslaggever nu wel toch? Ja 1 keer, moet ik hem er dan gelijk bijhalen? Terwijl die jongen voldoende heeft gespeeld. Dan ben je niet helemaal lekker als je namen als Van Dijk en Cillessen ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet nog terug kijken. Maar Advocaat en zijn maatje Gullit. Vreselijk, 2 debielen bij elkaar. Ook die Advocaat over de situatie Amrabat :r Hij speelt niet in Feyenoord 1 zegt die, zegt de verslaggever nu wel toch? Ja 1 keer, moet ik hem er dan gelijk bijhalen? Terwijl die jongen voldoende heeft gespeeld. Dan ben je niet helemaal lekker als je namen als Van Dijk en Cillessen ziet.

Die laatste twee hebben wel wat meer status he... Amrabat komt, hoe je het ook wendt of keert, pas kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Michael zegt zijn dat inderdaad compleet onvergelijkbare situaties. Amrabat staat er alleen maar in omdat Nieuwkoop nog niet fit is, en Nieuwkoop is nog niet eens international. Enige reden waarom je hem nu zou oproepen is om te zorgen dat hij niet voor Marokko gaat spelen, en dan komt er volgens mij ene Yassin Ayoub iets eerder in aanmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advocaat zit dichter bij de waarheid dan die journalist, want als iedereen fit is, is Amrabat geen basisspeler.

Oh god, een PJ'tje :r

Ik heb eigenlijk zo geen zin om antwoord te geven he, want nu doe je het weer. Je van de domme houden, net of je helemaal niet snapt wat ik bedoel en wat de journalist bedoeld.

Hij heeft in 7 competitiewedstrijden, 2 CL, 1 keer beker en 1 keer Johan Cruijffschaal gespeeld (ingevallen/basis). Als je dan zegt dat hij niet in Feyenoord 1 speelt ben je achterlijk.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh god, een PJ'tje :r

Ik heb eigenlijk zo geen zin om antwoord te geven he, want nu doe je het weer. Je van de domme houden, net of je helemaal niet snapt wat ik bedoel en wat de journalist bedoeld.

Hij heeft in 7 competitiewedstrijden, 2 CL, 1 keer beker en 1 keer Johan Cruijffschaal gespeeld (ingevallen/basis). Als je dan zegt dat hij niet in Feyenoord 1 speelt ben je achterlijk.

Weet je wat Cim, zoek het lekker uit. Jij wil lekker anti-Advocaat zijn omdat hij een blauwe maandag bij Fenerbahce heeft gezeten, dikke prima. Zeggen dat ik niet wil snappen wat de journalist bedoelt-met-een-fucking-t terwijl jij duidelijk de woorden van Advocaat heel erg nauw wil interpreteren omdat dat jou lekker uitkomt. Is goed. Ik ga geen tijd meer aan je verspillen.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja ik heb wat tegen Advocaat omdat die bij Fener heeft gezeten :cab: Verspil inderdaad maar geen tijd meer. Als jij opeens Nieuwkoop erbij gaat halen terwijl Amrabat alles heeft gespeeld met invalbeurten erbij en Advocaat zegt dat hij niet speelt. Dan wil je het inderdaad niet begrijpen, en lekker dwars lopen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, wat Advocaat overduidelijk bedoelt is dat Amrabat geen basisspeler is. En dat is gewoon een feit, net als dat Kramer dat bijvoorbeeld niet is, of Nelom, ondanks dat ze dit seizoen regelmatig in de basis hebben gespeeld.

Wat ieder normaal nadenkend mens uit deze vraag haalt is:

JOURNALIST: Denk je er over na om Amrabat op te roepen?

BONDSCOACH: Laat hij zich eerst maar bij Feyenoord in de basis spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, wat Advocaat overduidelijk bedoelt is dat Amrabat geen basisspeler is. En dat is gewoon een feit, net als dat Kramer dat bijvoorbeeld niet is, of Nelom, ondanks dat ze dit seizoen regelmatig in de basis hebben gespeeld.

Wat ieder normaal nadenkend mens uit deze vraag haalt is:

JOURNALIST: Denk je er over na om Amrabat op te roepen?

BONDSCOACH: Laat hij zich eerst maar bij Feyenoord in de basis spelen.

Ah, je hebt het dus niet gezien. Zeg dat dan :cab: Dan hoef ik er ook niet op in te gaan.

JOURNALIST: Waarom zit Amrabat er niet bij?

BONDSCOACH: Omdat hij niet speelt in Feyenoord 1

JOURNALIST: Nu toch wel?

BONDSCOACH: Ja 1 keer, moet ik hem daarom gelijk selecteren?

Advocaat moet spelers selecteren voor deze periode. In deze periode is Amrabat een speler die veelvuldig in actie komt bij Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cim, het gaat niet puur om het oproepen zodat diegene niet voor Marokko kiest. Zo werkt dat niet. Je moet voldoende kwaliteit hebben getoond om opgeroepen te worden. Dat Amrabat net in Feyenoord 1 speelt en basis afwisselt met een plek op de bank, betekent niet dat hij het verdiend heeft om opgeroepen te worden voor het NLs elftal. Daarbij zijn er andere middenvelders die het meer verdienen dan hij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cim, het gaat niet puur om het oproepen zodat diegene niet voor Marokko kiest. Zo werkt dat niet. Je moet voldoende kwaliteit hebben getoond om opgeroepen te worden. Dat Amrabat net in Feyenoord 1 speelt en basis afwisselt met een plek op de bank, betekent niet dat hij het verdiend heeft om opgeroepen te worden voor het NLs elftal. Daarbij zijn er andere middenvelders die het meer verdienen dan hij.

Om even appels met peren te vergelijken, verdienen Babel en Locadia het meer om opgeroepen te worden dan Boëtius en Berghuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, waarom duiken jullie allemaal als aasgieren op Cim? En sommige argumenten, tja... Vreemd dat hij zo reageert? Lijkt me niet. Ik ben het in deze dan ook volledig met Cimmie eens!

Ik snap Cim zijn punt ook wel. Hij valt namelijk over het antwoord dat Advocaat geeft, en dat die niet helemaal strookt met de realiteit. Mij gaat het meer om het feit dat basis spelen bij Feyenoord/Ajax/PSV niet een reden moet zijn voor een plek in de selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap Cim zijn punt ook wel. Hij valt namelijk over het antwoord dat Advocaat geeft, en dat die niet helemaal strookt met de realiteit. Mij gaat het meer om het feit dat basis spelen bij Feyenoord/Ajax/PSV niet een reden moet zijn voor een plek in de selectie.

Amrabat was 2x de beste Feyenoorder in de CL, speelde in Nederland ook goed. Wat moet hij dan doen? Middenvelders die het meer verdienen? @wiehetdanookzei: Noem ze eens!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies wat Roemm zegt. Van mij hoeft Amrabat niet opgeroepen te worden, zeker niet in zo'n cruciale fase en als die jongen meer heeft met Marokko dan moet die mooi voor Marokko voetballen. Het gaat mij om de achterlijke antwoorden van Advocaat, dat is niet alleen nu maar met meerdere zaken. Amrabat heeft helemaal niet maar 1 keer gespeeld in Feyenoord 1. Ook dat journalisten en Amrabat zelf zeggen dat hij niet met Advocaat heeft gesproken maar hij zelf wel zegt dat hij met hem heeft gesproken. Dat gedoe over doelsaldo bijvoorbeeld ook. Hij is goed in die persconferenties en denkt daarom overal mee weg te kunnen komen. Je kan toch gewoon normaal doen? Is dat zo moeilijk, een fatsoenlijk antwoord geven? Dickie heeft helemaal geen zin in de kwestie van Amrabat dus doet die maar zo. Zeg lekker dat je in deze fase niet zo'n speler kan gebruiken ipv raar doen en zeggen dat hij hem niet selecteert omdat hij 1 wedstrijd in Feyenoord 1 heeft gespeeld. Ik heb echt zelden zo'n klootzak als Advocaat gezien die zo op een voetstuk wordt gehouden door media/fans/forummensen, denk alleen al aan Australië en België, zijn periode bij Fener waar jullie waarschijnlijk niet veel van weten en het gezeur bij Sunderland. Ik ga bijna hopen dat we niet naar het WK gaan zodat hij eindelijk oprot. Zou wat zijn als Zweden toch met 8-0 wint :r Na alweer een domme antwoord op Valentijn Driessen die stelde wat nou als Zweden met 8-0 wint, ga je dan wel voor meer goals? ''Zweden wint niet met 8-0, wat is dat voor stomme vraag?''

Dikkie :-D :-D :-D Tering bejaarde.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even appels met peren te vergelijken, verdienen Babel en Locadia het meer om opgeroepen te worden dan Boëtius en Berghuis?

Ja. Beiden zijn beter in vorm. Boëtius begon goed maar is ver teruggevallen, Berghuis is de laatste weken vrij wisselvallig, al was hij tegen AZ natuurlijk wel weer fantastisch. Babel en Locadia doen het allebei uitstekend.

Ah, je hebt het dus niet gezien. Zeg dat dan :cab: Dan hoef ik er ook niet op in te gaan.

JOURNALIST: Waarom zit Amrabat er niet bij?

BONDSCOACH: Omdat hij niet speelt in Feyenoord 1

JOURNALIST: Nu toch wel?

BONDSCOACH: Ja 1 keer, moet ik hem daarom gelijk selecteren?

Advocaat moet spelers selecteren voor deze periode. In deze periode is Amrabat een speler die veelvuldig in actie komt bij Feyenoord.

Ik heb het zeker wel gezien, daarom haal ik uit het antwoord van Advocaat heel iets anders dan jij. Je kan nog twintig keer dat '1 keer' citeren, maar het is toch overduidelijk dat hij bedoelt dat Amrabat er nog niet klaar voor is? Journalist vraagt naar Amrabat omdat die nu geframed wordt voor een keus tussen Oranje en Marokko, Advocaat legt uit waarom hij nu nog niet met Amrabat aan de slag gaat.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens vind ik dat over die 8 - 0 ook een stuitend domme vraag van Valentijn Driessen. Als Zweden 8 - 0 wint is gaan voor meer goals je enige overgebleven optie, dus dit is heel erg vragen naar de bekende weg. Kan je net zo goed voor elke wedstrijd vragen: "Als jullie in de 90e minuut 1 - 0 achterstaan, gaan jullie dan nog proberen een doelpunt te maken?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Beiden zijn beter in vorm. Boëtius begon goed maar is ver teruggevallen, Berghuis is de laatste weken vrij wisselvallig, al was hij tegen AZ natuurlijk wel weer fantastisch. Babel en Locadia doen het allebei uitstekend.

Babel en Locadia zijn zeer beperkt, Berghuis speelt eigenlijk het hele seizoen al aardig en heeft bovendien een rendement waar je u tegen zegt. Boëtius is veel beter in staat om tegen een verdedigende ploeg als Wit-Rusland iets te forceren met zijn creativiteit en heeft 10x meer inzicht dan die 2 andere bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me op dat in de discussie over het plaatsen voor het WK alleen over de komende twee wedstrijden gaat. Maar als alles goed gaat, dan moet NL die play-offs toch nog overleven? En kunnen ze nog slechtste nummer twee worden?

Je moet ergens beginnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Babel en Locadia zijn zeer beperkt, Berghuis speelt eigenlijk het hele seizoen al aardig en heeft bovendien een rendement waar je u tegen zegt. Boëtius is veel beter in staat om tegen een verdedigende ploeg als Wit-Rusland iets te forceren met zijn creativiteit en heeft 10x meer inzicht dan die 2 andere bij elkaar.

Zal ook eens niet dat deze post mede mogelijk is gemaakt door iemand met een Feyenoord bril. Zowel Boeitus als Berghuis zijn net zo beperkt als die andere twee, denk dat het op de langere termijn geen reet uitmaakt wie je er neerzet aangezien de meeste spelers toch tekort komen voor het niveau waar het Nederlands elftal eigenlijk voor staat/stond. Al zet je er fucking Lukoki neer joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites