Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Ik baalde na de winnende goal van Rigo, maar er was eigenlijk ook direct een gevoel van berusting, omdat ik inzag dat het niet onterecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Sportief en volwassen van je. Tegen PEC was dit echter totaal niet het geval, wat mij heel erg veel zorgen baard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Ik verwacht een seizoen in de marge in Sittard, dus dan is die berusting er al snel. Meer dan tien jaar sportieve maken relativeren best makkelijk :D Wat me opvalt is dat PSV wel teamgeest toont en vechtlust. Als het dan eens niet loopt, gaan de kopjes niet hangen en blijven ze wel gaan. Dat hebben niet alle vaderlandse topploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Ik verwacht een seizoen in de marge in Sittard, dus dan is die berusting er al snel. Meer dan tien jaar sportieve maken relativeren best makkelijk :D Wat me opvalt is dat PSV wel teamgeest toont en vechtlust. Als het dan eens niet loopt, gaan de kopjes niet hangen en blijven ze wel gaan. Dat hebben niet alle vaderlandse topploegen. Ik zie echter de hoofdstedelijke kampioen worden, ten eerste veel meer kwaliteit en een zeker zo goede mentaliteit. Voetballend is dit PSV niet heel bijzonder imho. Werden weggespeeld (zeg maar gerust geblazen) door een niet heel bijzonder elftal als Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Ik zie echter de hoofdstedelijke kampioen worden, ten eerste veel meer kwaliteit en een zeker zo goede mentaliteit. Voetballend is dit PSV niet heel bijzonder imho. Werden weggespeeld (zeg maar gerust geblazen) door een niet heel bijzonder elftal als Zwolle. En Ajax speelde weer gelijk tegen een Heracles dat later met 5-0 van Willem II verliest. We zijn pas 3 rondes onderweg he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 En Ajax speelde weer gelijk tegen een Heracles dat later met 5-0 van Willem II verliest. We zijn pas 3 rondes onderweg he. Ja allemaal leuk en aardig, maar Ajax heeft meer kwaliteit en is minimaal gelijkwaardig qua mentaliteit. Ik ben uitstekend op de hoogte van die feitjes die je net brengt, en durf er heel wat op te zetten dat Ajax kampioen wordt. En met een beetje pech komen Ajax en PSV wel door in Europa (al denk ik dat 3de al een hele prestatie zou zijn, niet eens afhankelijk van loting), ervan uitgaande dat ze de voorrondes doorkomen. Dan zou het nog wel eens tricky kunnen worden. Jij ziet toch ook wel dat Ajax veel meer kwaliteit heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Leuk elftal heeft Willem 2 zeg. Piet de Visser belangrijk op de achtergrond lijkt mij ook verstandig van Mathijssen. Voorhoede met Avdijaj, Sol en Ozbiliz daarachter dan nog Crowley en Akkaynak. Alleen achterin mag er wel wat bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Leuk elftal heeft Willem 2 zeg. Piet de Visser belangrijk op de achtergrond lijkt mij ook verstandig van Mathijssen. Voorhoede met Avdijaj, Sol en Ozbiliz daarachter dan nog Crowley en Akkaynak. Alleen achterin mag er wel wat bij. Ik hoop voor Willem II dat Fran Sol blijft, dan zouden ze best een stuntploeg kunnen zijn dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Hoop juist voor Willem II dat ze flink kunnen cashen voor Sol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus 2018 Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ja allemaal leuk en aardig, maar Ajax heeft meer kwaliteit en is minimaal gelijkwaardig qua mentaliteit. Ik ben uitstekend op de hoogte van die feitjes die je net brengt, en durf er heel wat op te zetten dat Ajax kampioen wordt. En met een beetje pech komen Ajax en PSV wel door in Europa (al denk ik dat 3de al een hele prestatie zou zijn, niet eens afhankelijk van loting), ervan uitgaande dat ze de voorrondes doorkomen. Dan zou het nog wel eens tricky kunnen worden. Jij ziet toch ook wel dat Ajax veel meer kwaliteit heeft... Tuurlijk hebben ze meer kwaliteit, daar hebben ze ook voor betaald. Qua mentaliteit hetzelfde ben ik het niet mee eens, maar dat is ook iets arbitrairs. Dat ik met die 'feitjes' kwam is meer omdat jij PSV wel afschrijft op 1 wedstrijd maar als ik dan zo'n wedstrijd van Ajax noem dan is het allemaal leuk en aardig. Ja Ajax heeft de beste ploeg lijkt het op dit moment, maar nee ze zijn nog lang geen kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 augustus 2018 Share Geplaatst 29 augustus 2018 Hoop juist voor Willem II dat ze flink kunnen cashen voor Sol. Dan zou het er zonnig uitzien voor ze :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 augustus 2018 Share Geplaatst 30 augustus 2018 Tuurlijk hebben ze meer kwaliteit, daar hebben ze ook voor betaald. Qua mentaliteit hetzelfde ben ik het niet mee eens, maar dat is ook iets arbitrairs. Dat ik met die 'feitjes' kwam is meer omdat jij PSV wel afschrijft op 1 wedstrijd maar als ik dan zo'n wedstrijd van Ajax noem dan is het allemaal leuk en aardig. Ja Ajax heeft de beste ploeg lijkt het op dit moment, maar nee ze zijn nog lang geen kampioen. Ik chargeer graag en ben erg eigenwijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2018 Share Geplaatst 30 augustus 2018 Leuk elftal heeft Willem 2 zeg. Piet de Visser belangrijk op de achtergrond lijkt mij ook verstandig van Mathijssen. Voorhoede met Avdijaj, Sol en Ozbiliz daarachter dan nog Crowley en Akkaynak. Alleen achterin mag er wel wat bij. Vurrie op 6 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 augustus 2018 Share Geplaatst 30 augustus 2018 Vurrie op 6 :< Mooie deal voor Willem II :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2018 Share Geplaatst 30 augustus 2018 Dan zou het er zonnig uitzien voor ze :LO: ¿Quanta costa del Sol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 augustus 2018 Share Geplaatst 30 augustus 2018 Er gaan geruchten rond dat Sporting Portugal hem als concurrent voor Dost wil halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 september 2018 Share Geplaatst 1 september 2018 Leuk interview met Jerry Schouten van Excelsior. Echt fan van die jongen. Heeft zich vorig jaar zo razendsnel ontwikkeld en gaat daar nu in de Eredivisie goed mee door. Verademing om zo'n intelligente en spontane gozer voor de camera te zien als je de Memphisjes van deze wereld gewend bent. Novaki ook weer een goaltje meegepikt en net bijna de 2-1 met een hele merkwaardige kopbal met het achterhoofd:-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september 2018 Share Geplaatst 2 september 2018 Leuke speler ja. https://www.foxsports.nl/video/2952361/dikke-anco-jansen-over-kritiek-dan-denk-niet-dat-zou-spelen/ Triest gedoe van die Kraay, Jansen met tranen in de ogen wel sneu, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 september 2018 Share Geplaatst 2 september 2018 Tranen in de ogen? Omdat ze wat glinsteren? :cab: Was vanaf seconde 1 al. Maar verder is het een hoop gelul van Kraay en Borst ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 2 september 2018 Share Geplaatst 2 september 2018 Kunnen AZ en Vitesse nu hun grote mond gewoon lekker houden met 'we gaan de top 3 aanvallen'. Falen altijd na zulke uitspraken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 september 2018 Share Geplaatst 2 september 2018 Denk ook dat ze aanval op plek drie bedoelen? Hoger gaat lastig worden dit seizoen, schat ik in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september 2018 Share Geplaatst 2 september 2018 Tranen in de ogen? Omdat ze wat glinsteren? :cab: Was vanaf seconde 1 al. Maar verder is het een hoop gelul van Kraay en Borst ja. Had je niet de indruk dat die wat aangeslagen leek? Vond ik wel, ook paar keer ''slikken''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 Ziyech gouden schoen; eindelijk een prijs voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2018 Share Geplaatst 4 september 2018 En de eerste coach is al ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 september 2018 Share Geplaatst 4 september 2018 *manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten