cimbomcu Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Ik heb het nu 2x gepost. Poeh poeh. Cim mag z'n herhaaldelijk gezeik op bepaalde spelers of trainers toch ook vaak genoeg posten? Daag je mij nu uit om het op te zoeken :D 2 keer zegt die. Ik geef je gewoon een tip, het is niet grappig meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Wat zou dat prachtig zijn als Sparta de voorsprong behoudt tegen NAC zeg. En die Tukkers maar vieren gisteravond . Volgens mij las ik zelfs een quote van Thesker ofzo: "Het voelde alsof we de Champions League hebben gewonnen:mrgy:. En dan had Roda ook nog bijna gewonnen van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Zoals de commentator al zei. Op papier boekt Roda het beste resultaat, maar pakt wel de minste punten van de 3 :( VVV uit en ADO thuis zouden wel zomaar 6 punten kunnen opleveren dan wil ik nog zien of NAC dat red. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Mooi voor Sparta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Ondanks dat ik niet zo goed in rekenen ben volgens iemand . Zeg ik hetzelfde als vorige week . Wij zijn veilig en dat zonder zelf te voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Ondanks dat ik niet zo goed in rekenen ben volgens iemand . Zeg ik hetzelfde als vorige week . Wij zijn veilig en dat zonder zelf te voetballen Rekenmachine gepakt? Je hebt het nu wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 En wat als Groningen nu 3 x met 10 verliest en Sparta wint 2x met 6-0 . Ben nu net zo fout als vorige week hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 En wat als Groningen nu 3 x met 10 verliest en Sparta wint 2x met 6-0 . Ben nu net zo fout als vorige week hoor Dan moet je echt je Playstation uit zetten en gaan slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Dan moet je echt je Playstation uit zetten en gaan slapen. Haha . Die is goed . Die tip had je vorige week ook aan iemand anders moeten geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2018 Share Geplaatst 19 april 2018 Schandalige overtreding van Seuntjes zeg, een Kramertje tegen Cillessen toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 april 2018 Share Geplaatst 19 april 2018 Schandalige overtreding van Seuntjes zeg, een Kramertje tegen Cillessen toen. Valt best wel mee. Alleen omdat Veltman zijn knie verdraait is het ineens schandalig? We zien toch bijna elke wedstrijd wel een paar momenten dat een speler even doorloopt als hij te laat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2018 Share Geplaatst 19 april 2018 Valt best wel mee. Alleen omdat Veltman zijn knie verdraait is het ineens schandalig? We zien toch bijna elke wedstrijd wel een paar momenten dat een speler even doorloopt als hij te laat is. Vond dit een bewuste elleboog terwijl de bal allang weg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 april 2018 Share Geplaatst 19 april 2018 Vond dit een bewuste elleboog terwijl de bal allang weg was. Oh ik heb die hele elleboog niet gezien :mrgy:. Morgen maar even terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 april 2018 Share Geplaatst 19 april 2018 De Tweet bekijken van @ajaxlife: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 KNCB he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Het is geen elleboog maar hij gebruikt wel zijn arm om hem een beuk te geven ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 Sterkte aan alle Twente fans. En dat bedoel ik niet cynisch. Toch zonde dat zo'n mooie club kapot is gemaakt door die Munsterman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 Over en uit met Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 (bewerkt) ? Nog ruim een half uur te gaan Doe nou niet jinxen Edit: ooh 2-0 lol ja dat gaat lastig worden 29 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 Haha wat een skande dit. Een voordeel aan de degradatie is dat we van de meeste spelers gelukkig afscheid kunnen nemen. Wat een teringbagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 Toch nog een lichtpuntje aan dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 Heerlijk middagje zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 Eigenlijk een schande dat je met dit materiaal zo weinig punten kan halen. Keeper en verdediging is ontzettend slecht maar op het middenveld en aanval lopen genoeg jongens die in de middenmoot of subtop basis zouden staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april 2018 Share Geplaatst 29 april 2018 Maar die zijn niet gewend om te buffelen wat wel nodig is bij spelen tegen degradatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 mei 2018 Share Geplaatst 1 mei 2018 (bewerkt) Bizar eigenlijk dat het enige wat FC Twente dit seizoen heeft gedaan, is het zorgen voor het ontslag van Marcel Keizer bij Ajax. Edit: "Één van de weinige dingen" Kan het nog steeds niet begrijpen hoe belangrijk opeens de beker wordt beschouwd door clubs. Feyenoord heeft een drama seizoen, positie trainer niet ter discussie door bekerwinst. Ajax ontslaat de trainer omdat ze op penals(!) verliezen in de beker. 1 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten