Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ja komop. Of je nou een jonge keeper hebt of een wat ervaren keeper als 2de man. Who cares. De ene club kiest voor de ene, en de andere voor de ander. Valt beide wat voor te zeggen. Je hebt nadelen en voordelen. Allemaal cliché.

Grappig dat je zegt 'allemaal clichés' want dit lijkt me net een prima voorbeeld inderdaad van een kwestie die vooral geregeerd wordt door voetbalclichés en waar clubs die er serieus onderzoek naar doen een kleine nettowinst kunnen halen. En die kleine marge kan in voetbal grote verschillen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab: Wat een raar gezeik zeg. Ik zeg toch helemaal niet dat je daar niet over mag praten of discussiëren. Hansje zei dat hij het een interessante discussie vind en ik zei daarop dat ik het juist niet interessant vind. Who cares?

Omdat het best wel raar is om middenin een discussie (waar je niet eens aan meedoet) te zeggen dat het je niet interesseert.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En juist het verschil tussen jeugdkeeper en ervaren reserve keeper kan verschil zijn tussen wel of geen kampioenschap.... Keepers zijn ook gewoon mensen en raken ook geblesseerd...

Kom op Willem II even doorduwen aub en die 2-1 maken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het best wel raar is om middenin een discussie (waar je niet eens aan meedoet) te zeggen dat het je niet interesseert.

Leg mij dan uit, waarom Hansje middenin een discussie waar hij niet aan meedoet wel mag zeggen dat het interessant is en ik niet dat ik het niet interessant vind?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is klaar met Twente. Zit geen gedachte achter in bbz, zonder bal enorme gaten op het veld. Zie dit niet meer goedkomen.

Al een tijdje hoor. Jan van Halst is misschien een eitje, maar ik denk zelf dat je veel meer moet kunnen brengen als coach met zo'n elftal. Verbeek heeft er niks van gebakken. 1 gewonnen in de competitie van de 20+ duels. In elke andere situatie, club en land ben je dan ontslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leg mij dan uit, waarom Hansje middenin een discussie waar hij niet aan meedoet wel mag zeggen dat het interessant is en ik niet dat ik het niet interessant vind?

Je snapt het verschil niet tussen een positieve en negatieve opmerking en de reacties die je daar eventueel op kunt verwachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik nog even zeggen dat ik de discussie over de 'interessantheid' van een discussie bepaald niet interessant vind? En @Kyrill toen je mij vroeg om jou de meeting te laten organiseren onder mijn usernaam was je mening over FC Twente toch iets anders. Zat er een vlieg in je flesje Grolsch/Jupiler? bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites