Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Vitesse88:

Oprecht hè. Hoe graag je ook weg wilt, dit soort acties zijn zo laag. Zou lekker als Volendam zijnde hem nu gewoon niet verkopen, hoeven ze volgens mij ook niet. 

In zekere zin met je eens hoor. Vond ergens dat Mario Been het ook wel mooi verwoorde. Het werkt vaak genoeg ook andersom. Club verkeerd bijv. in financiële nood, laat speler niet meer meetrainen met het 1e etc. etc. 

Mee eens dat de manier waarop niet chique is van Eiting. Maar we weten ook allemaal niet welke gesprekken er eind voig jaar gevoerd zijn. En Volendam moet ook slimmer zijn. Hij wil niet blijven, is waarschijnlijk relatief duur, dus zorg dan dat je serieus onderhandelt met Twente. Hier wordt uiteindelijk niemand beter van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei putdus:

Prijskaartje 400.000 voor eiting? Het is geen 1980

In dit geval is het wel Football Manager, je wordt geinformeerd over een ontsnappingsclausule van 400.000 dus je biedt 400.000. 

Nu blijkt er tussen Volendam en Eiting onenigheid te zijn over de clausule.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Tim':

Volgens mij heeft Volendam zijn contract verlengd (was volgens mij ook afgesproken) en daarin verviel die clausule. Maar bij Twente (fans op social media) moeten sowieso niet zeuren over geldbedragen want die zaten ook

hoog in de boom met Zerrouki en schandalig dat Feyenoord zo weinig bood. Maar moet je nu ook als Twente zo’n jongen binnen halen? Gaat hij ook muiten als hij daar weg kan en Twente werkt niet mee. Het is niet zo chique iig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Vitesse88:

Volgens mij heeft Volendam zijn contract verlengd (was volgens mij ook afgesproken) en daarin verviel die clausule. Maar bij Twente (fans op social media) moeten sowieso niet zeuren over geldbedragen want die zaten ook

hoog in de boom met Zerrouki en schandalig dat Feyenoord zo weinig bood. Maar moet je nu ook als Twente zo’n jongen binnen halen? Gaat hij ook muiten als hij daar weg kan en Twente werkt niet mee. Het is niet zo chique iig

Waarom zou je als club meer betalen dan de ontsnappingsclausule?

- Kamp Eiting informeert Twente over clausule

- Twente biedt het bedrag van de clausule

- Volendam boos over het lage bod en ontkent clausule

- Volendam activeert eenzijdige optie waarmee clausule verdwijnt

- Eiting boos over het feit dat die optie onrechtmatig is geactiveerd, zou pas na handhaving dit seizoen mogen.

- Volendam boos over het feit dat kamp Eiting Twente heeft geinformeerd over de clausule.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

Waarom zou je als club meer betalen dan de ontsnappingsclausule?

- Kamp Eiting informeert Twente over clausule

- Twente biedt het bedrag van de clausule

- Volendam boos over het lage bod en ontkent clausule

- Volendam activeert eenzijdige optie waarmee clausule verdwijnt

- Eiting boos over het feit dat die optie onrechtmatig is geactiveerd, zou pas na handhaving dit seizoen mogen.

- Volendam boos over het feit dat kamp Eiting Twente heeft geinformeerd over de clausule.

Wat ik begreep is dat kamp Eiting die clausule niet kenbaar had mogen maken aan Twente. Als dat zo is, dan zitten die fout en snap ik Volendam. Feit is wel dat het natuurlijk wel treurig en onwerkbaar is. Had er overigens geen problemen mee dat Careltje gisteren ziek was ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kelvin:

In dit geval is het wel Football Manager, je wordt geinformeerd over een ontsnappingsclausule van 400.000 dus je biedt 400.000. 

Nu blijkt er tussen Volendam en Eiting onenigheid te zijn over de clausule.

sorry, wist niet dat die een clausule had van 400.000.

dat maakt de situatie idd anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Als clubs niet geïnformeerde mogen worden over een clausule, waarom is er dan überhaupt een clausule?

Waarschijnlijk zodat Volendam moet verkopen als er een club per ongeluk boven de clausule biedt,  maar het klinkt wel een beetje raar ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites