Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Srangaman:

Volgens mij moeten ze weg. Meende dat er in de eerste divisie geen spelers van buiten de EU mogen spelen.

Er hebben volgens mij ook wel eens Brazilianen en Argentijnen in de KKD gespeeld, evenals allerhande Afrikanen. Het kan natuurlijk dat die allemaal een dubbel paspoort hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Srangaman:

Volgens mij moeten ze weg. Meende dat er in de eerste divisie geen spelers van buiten de EU mogen spelen.

Mag wel, maar in KKD is ook een salaris wat buiten EU spelers minimaal moeten verdienen. Niet zo hoog als eredivisie maar ook nog steeds vrij hoog volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-8-2021 om 20:22 zei timpy00:

Mag wel, maar in KKD is ook een salaris wat buiten EU spelers minimaal moeten verdienen. Niet zo hoog als eredivisie maar ook nog steeds vrij hoog volgens mij.

Ik geloof dat het daar 50% is van de Eredivisie, maar ik weet niet of het bestaande contracten ook meteen halveert. Dus dan zit je alsnog met een veel te duur contract vs de inkomsten in de KKD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik geloof dat het daar 50% is van de Eredivisie, maar ik weet niet of het bestaande contracten ook meteen halveert. Dus dan zit je alsnog met een veel te duur contract vs de inkomsten in de KKD.

Dat sowieso natuurlijk. en dan geld in kkd bijna 300k. Dat is natuurlijk bizar veel voor kkd teams

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei timpy00:

Weet niet waar de plaatsen. Maar wellicht zijn er mensen die interesse hebben in topcoach of match duel op scorito voor het eredivisie seizoen? Wellicht voor klein prijsje? 

Als het goed is is daar een topic voor. Doe dat al wel een paar jaar vanuit hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Ja, we mogen eindelijk weer. Nu lekker op de fiets naar Deventer een paar heerlijke biertje pakken en vanavond eens kijken hoe we er voor staan. Ben benieuwd, maar heb er vooral heel veel zin in. 

Veel plezier en  succes hoop jullie 3 punten pakken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fantasy:

Wie is 'we'? @Srangaman

Voor de leuk ook even een poll aangemaakt. Ben wel benieuwd wie welke ploeg supportert. 

Dit zou bij ons ook kunnen zijn idd. Wat een drama, na rust werd het iets beter met Cardona, Heil en Mulenga erin. 

Verdedigend staat het redelijk, maar verder is het niet om aan te gluren. 

Heerenveen wad trouwens ook nog even in de stad te vinden. Allemaal klein jochies die het op een lopen zette. Daar is nog een mooi filmpje van, weet alleen niet hoe ik die hier deel via de telefoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Dit zou bij ons ook kunnen zijn idd. Wat een drama, na rust werd het iets beter met Cardona, Heil en Mulenga erin. 

Verdedigend staat het redelijk, maar verder is het niet om aan te gluren. 

Heerenveen wad trouwens ook nog even in de stad te vinden. Allemaal klein jochies die het op een lopen zette. Daar is nog een mooi filmpje van, weet alleen niet hoe ik die hier deel via de telefoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites