Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 16 minuten geleden zei Srangaman: Volgens mij moeten ze weg. Meende dat er in de eerste divisie geen spelers van buiten de EU mogen spelen. Er hebben volgens mij ook wel eens Brazilianen en Argentijnen in de KKD gespeeld, evenals allerhande Afrikanen. Het kan natuurlijk dat die allemaal een dubbel paspoort hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 41 minuten geleden zei Srangaman: Meestal spelen er twee of meer centrale verdedigers. Van Beek is een zekerheidje. Sven van Beek een zekerheidje. Mag ik de humor daar van inzien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 19 minuten geleden zei ElMarcos: Sven van Beek een zekerheidje. Mag ik de humor daar van inzien? Voor Heerenveen prima speler. Mede dankzij hem is Willem II ook in Eredivisie gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 4 uur geleden zei Srangaman: Volgens mij moeten ze weg. Meende dat er in de eerste divisie geen spelers van buiten de EU mogen spelen. Mag wel, maar in KKD is ook een salaris wat buiten EU spelers minimaal moeten verdienen. Niet zo hoog als eredivisie maar ook nog steeds vrij hoog volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Op 3-8-2021 om 20:22 zei timpy00: Mag wel, maar in KKD is ook een salaris wat buiten EU spelers minimaal moeten verdienen. Niet zo hoog als eredivisie maar ook nog steeds vrij hoog volgens mij. Ik geloof dat het daar 50% is van de Eredivisie, maar ik weet niet of het bestaande contracten ook meteen halveert. Dus dan zit je alsnog met een veel te duur contract vs de inkomsten in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 9 minuten geleden zei ElMarcos: Ik geloof dat het daar 50% is van de Eredivisie, maar ik weet niet of het bestaande contracten ook meteen halveert. Dus dan zit je alsnog met een veel te duur contract vs de inkomsten in de KKD. Dat sowieso natuurlijk. en dan geld in kkd bijna 300k. Dat is natuurlijk bizar veel voor kkd teams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Dat sowieso natuurlijk. en dan geld in kkd bijna 300k. Dat is natuurlijk bizar veel voor kkd teams Sommige clubs noemen dat hun begroting inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Fruit schaal zometeen... Op Fox blijkbaar. Laatste wedstrijd van Bjorn Kuipers en Evert ten Napel. Helaas niet laatste keer Frank Snoeks... Die werkt dan ook bij NOS. Ik denk 2-1 voor Ajax en dan PSV de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Weet niet waar de plaatsen. Maar wellicht zijn er mensen die interesse hebben in topcoach of match duel op scorito voor het eredivisie seizoen? Wellicht voor klein prijsje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 4 uur geleden zei timpy00: Weet niet waar de plaatsen. Maar wellicht zijn er mensen die interesse hebben in topcoach of match duel op scorito voor het eredivisie seizoen? Wellicht voor klein prijsje? Als het goed is is daar een topic voor. Doe dat al wel een paar jaar vanuit hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ah oke, cool. Heb je link? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Ja, we mogen eindelijk weer. Nu lekker op de fiets naar Deventer een paar heerlijke biertje pakken en vanavond eens kijken hoe we er voor staan. Ben benieuwd, maar heb er vooral heel veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 14 minuten geleden zei GAE EAGLES: Ja, we mogen eindelijk weer. Nu lekker op de fiets naar Deventer een paar heerlijke biertje pakken en vanavond eens kijken hoe we er voor staan. Ben benieuwd, maar heb er vooral heel veel zin in. Veel plezier en succes hoop jullie 3 punten pakken!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Veel plezier en succes hoop jullie 3 punten pakken!! Ik hoop het niet. Ben alleen bang van wel Na het dramatische vorige seizoen is er helemaal niets veranderd. Veel plezier @GAE EAGLES 13 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 GAE - sc Heerenveen Normaal geen potje waar ik voor ga zitten, maar potdorie wat lekker dat het weer begint. En met publiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Het lalalala-gehalte is direct weer lekker hoog Matige pot tot nu toe. Als we nou eens een normale voorhoede hadden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Wie is 'we'? @Srangaman Voor de leuk ook even een poll aangemaakt. Ben wel benieuwd wie welke ploeg supportert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 20 minuten geleden zei Fantasy: Wie is 'we'? @Srangaman Voor de leuk ook even een poll aangemaakt. Ben wel benieuwd wie welke ploeg supportert. Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Zonde man die bal van Cardona, was echt een wereldgoals geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Man man man. Had liever met 2-1 verloren. Hopelijk barst de bom eens. Deze ellende duurt al meer dan een jaar. Dramatische wedstrijd en gestolen overwinning bij de gedoodverfde degradatiekandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 2 uur geleden zei Fantasy: Wie is 'we'? @Srangaman Voor de leuk ook even een poll aangemaakt. Ben wel benieuwd wie welke ploeg supportert. Dit zou bij ons ook kunnen zijn idd. Wat een drama, na rust werd het iets beter met Cardona, Heil en Mulenga erin. Verdedigend staat het redelijk, maar verder is het niet om aan te gluren. Heerenveen wad trouwens ook nog even in de stad te vinden. Allemaal klein jochies die het op een lopen zette. Daar is nog een mooi filmpje van, weet alleen niet hoe ik die hier deel via de telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 6 minuten geleden zei GAE EAGLES: Dit zou bij ons ook kunnen zijn idd. Wat een drama, na rust werd het iets beter met Cardona, Heil en Mulenga erin. Verdedigend staat het redelijk, maar verder is het niet om aan te gluren. Heerenveen wad trouwens ook nog even in de stad te vinden. Allemaal klein jochies die het op een lopen zette. Daar is nog een mooi filmpje van, weet alleen niet hoe ik die hier deel via de telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 (bewerkt) Haha ik herken er een paar van vroegah 13 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Dat Nijhuis dit door laat gaan is tot daar aan toe, maar de VAR had hier wel mogen ingrijpen. 14 augustus 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ik zag het net in de samenvatting inderdaad. Vrij bijzonder dat daar niet werd ingegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten