Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Magikarp:

Nu doe je het zelf he bloedzuiger.

a. hij kan mijn posts toch niet lezen

b. het was een klein grapje, aangezien volgende week zaterdag de dag is dat hij met mij dat biertje wilde drinken

c. hij lijkt niet bepaald geleerd te hebben van zijn ban

d. hij begint meteen de aanval, met name richting 1 iemand van de staf

e. ik ben bang dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Pino:

a. hij kan mijn posts toch niet lezen

b. het was een klein grapje, aangezien volgende week zaterdag de dag is dat hij met mij dat biertje wilde drinken

c. hij lijkt niet bepaald geleerd te hebben van zijn ban

d. hij begint meteen de aanval, met name richting 1 iemand van de staf

e. ik ben bang dus

a. dus?

b. dat maakt het dus ook tot een onzinnige post, omdat je een week later zelf weer doorgaat

c. dus moet jij er nog ff overheen gaan?

d. dus? jij voelt je nu geroepen om het ook maar te doen dan? wie ben jij dan? zit je in de kleuterklas ofzo? 'ja maar hij begon'

e. en terecht.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie weet zien we elkaar zaterdag, ik zit naast het uitvak, soort van anyway. Er zit nog een buffervak tussen. Succes in ieder geval [emoji6]  Zullen we afspreken dat jullie de bekerwedstrijd winnen, pakken wij de drie punten wel [emoji4] 
Goede deal. Kortste weg naar Europa is de beker!

Hoop dat we de zaterdag een lekker vol uitvakje hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was bij Groene Ster - VVV, dat had gewoon 2-1 moeten worden, maar een hele, hele late lucky bal valt binnen. In de verlenging heeft VVV ongeveer 95% de bal gehad, maar kwam niet tot grote kansen. De pingels van Groene Ster waren allemaal feilloos, VVV schoot ze te laag en dus gokte de keeper twee keer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Ik was bij Groene Ster - VVV, dat had gewoon 2-1 moeten worden, maar een hele, hele late lucky bal valt binnen. In de verlenging heeft VVV ongeveer 95% de bal gehad, maar kwam niet tot grote kansen. De pingels van Groene Ster waren allemaal feilloos, VVV schoot ze te laag en dus gokte de keeper twee keer goed.

Zolang we 9 november maar winnen van Groene Ster 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Satyr:

Als ik geen meeting gisteravond was ik er ook geweest :uhoh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-11-2019 om 13:30 zei Hwb:

Waarom?

Gaat nog over de promotie/degradatie hè? Nou omdat ik vind dat plek 1 en 2 uit de kkd moeten promoveren. Afgelopen jaren zijn vaak genoeg clubs gepromoveerd die bv 6e, 8e werden en op grote achterstand van de nummer 2. Vind daarom ook de playoffs voor Europees voetbal overbodig, gaat natuurlijk nergens over dat bv plek 5 niet europa in gaat en plek 8 wel terwijl plek 5 18 punten meer heeft behaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites