Pino Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Nu doe je het zelf he bloedzuiger. a. hij kan mijn posts toch niet lezen b. het was een klein grapje, aangezien volgende week zaterdag de dag is dat hij met mij dat biertje wilde drinken c. hij lijkt niet bepaald geleerd te hebben van zijn ban d. hij begint meteen de aanval, met name richting 1 iemand van de staf e. ik ben bang dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Pino: a. hij kan mijn posts toch niet lezen b. het was een klein grapje, aangezien volgende week zaterdag de dag is dat hij met mij dat biertje wilde drinken c. hij lijkt niet bepaald geleerd te hebben van zijn ban d. hij begint meteen de aanval, met name richting 1 iemand van de staf e. ik ben bang dus a. dus? b. dat maakt het dus ook tot een onzinnige post, omdat je een week later zelf weer doorgaat c. dus moet jij er nog ff overheen gaan? d. dus? jij voelt je nu geroepen om het ook maar te doen dan? wie ben jij dan? zit je in de kleuterklas ofzo? 'ja maar hij begon' e. en terecht. 29 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Je hebt wel een punt dus. Excuses dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 (bewerkt) Ja die excuses van jou komen me mn neus uit inmiddels. Misschien ff nadenken voor je op 'Antwoord plaatsen' drukt. Het is slechts een handvol mensen gegund dat ze daadwerkelijk grappig zijn in een impulsieve bui. 29 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Heb nav Magikarp zijn reactie tegen al mijn wil in het genegeerde bericht geopend. Waarom heb ik niks geleerd van mijn ban? Dat ik uit kijk naar volgende week heeft niks met jou te maken. Je bent de stront onder mn schoenen niet eens waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Ga je ook naar de uitwedstrijden tegen Fortuna, Rossi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Ga je ook naar de uitwedstrijden tegen Fortuna, Rossi?Donderdag niet want dat red ik niet met werk. De competitiewedstrijd wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Wie weet zien we elkaar zaterdag, ik zit naast het uitvak, soort van anyway. Er zit nog een buffervak tussen. Succes in ieder geval Zullen we afspreken dat jullie de bekerwedstrijd winnen, pakken wij de drie punten wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Wie weet zien we elkaar zaterdag, ik zit naast het uitvak, soort van anyway. Er zit nog een buffervak tussen. Succes in ieder geval [emoji6] Zullen we afspreken dat jullie de bekerwedstrijd winnen, pakken wij de drie punten wel [emoji4] Goede deal. Kortste weg naar Europa is de beker!Hoop dat we de zaterdag een lekker vol uitvakje hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Wij hebben in Europa niks te zoeken, anders dan dat we een selectie hebben die zo'n beetje uit alle nationaliteiten van Europa bestaat. Een jaartje langer Eredivisie is meer dan genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Die Groningen supporters dachten ook even dat ze bij Boca-River aanwezig waren Stelletje wannabe's. Lekker Harkemanse Boys door naar de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Das een tegenvaller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Ik was bij Groene Ster - VVV, dat had gewoon 2-1 moeten worden, maar een hele, hele late lucky bal valt binnen. In de verlenging heeft VVV ongeveer 95% de bal gehad, maar kwam niet tot grote kansen. De pingels van Groene Ster waren allemaal feilloos, VVV schoot ze te laag en dus gokte de keeper twee keer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 https://manutd.nl/forum/topic/46171-knvb-beker/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 1 uur geleden zei Satyr: Ik was bij Groene Ster - VVV, dat had gewoon 2-1 moeten worden, maar een hele, hele late lucky bal valt binnen. In de verlenging heeft VVV ongeveer 95% de bal gehad, maar kwam niet tot grote kansen. De pingels van Groene Ster waren allemaal feilloos, VVV schoot ze te laag en dus gokte de keeper twee keer goed. Zolang we 9 november maar winnen van Groene Ster Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 10 uur geleden zei Satyr: Ik was bij Groene Ster - VVV, dat had gewoon 2-1 moeten worden, maar een hele, hele late lucky bal valt binnen. In de verlenging heeft VVV ongeveer 95% de bal gehad, maar kwam niet tot grote kansen. De pingels van Groene Ster waren allemaal feilloos, VVV schoot ze te laag en dus gokte de keeper twee keer goed. Als ik geen meeting gisteravond was ik er ook geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 3 uur geleden zei Pino: Als ik geen meeting gisteravond was ik er ook geweest Aah, is linedancevereniging “ op een rijtje” weer actief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Aah, is linedancevereniging “ op een rijtje” weer actief? MU Meeting. Was je niet uitgenodigd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 4 uur geleden zei PJHoutman: MU Meeting. Was je niet uitgenodigd? Verdwaald geraakt in de post denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 45 minuten geleden zei Elsjorro1990: Verdwaald geraakt in de post denk ik. Nee we willen jou er niet bij hebben, met je stomme grapjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 2 uur geleden zei Pino: Nee we willen jou er niet bij hebben, met je stomme grapjes En ik dacht nog wel dat jij het zo leuk vond. Beetje biertjes drinken met MU leden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Staat het bier wel vroeg koud bij jullie @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 Op 27-10-2019 om 17:03 zei Vitesse88: Prima besluit. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Eindelijk weer eens een goede pot gezien van de FC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Op 2-11-2019 om 13:30 zei Hwb: Waarom? Gaat nog over de promotie/degradatie hè? Nou omdat ik vind dat plek 1 en 2 uit de kkd moeten promoveren. Afgelopen jaren zijn vaak genoeg clubs gepromoveerd die bv 6e, 8e werden en op grote achterstand van de nummer 2. Vind daarom ook de playoffs voor Europees voetbal overbodig, gaat natuurlijk nergens over dat bv plek 5 niet europa in gaat en plek 8 wel terwijl plek 5 18 punten meer heeft behaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten