Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei nasje92:

Inderdaad lachwekkend. Groningen heeft met dat gehak in elk geval nog een slachtoffer weten te maken... Matos is al terug naar Madrid om te revalideren.. waarschijnlijk 9-12 maanden geblesseerd. 

Thanks, ik heb hem meteen uit mijn scorito gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ speelt de komende 2 thuisduels in het stadion van ADO [emoji2955] logische keuze.. al is het lastig te bepalen of ze andere opties hadden. Maar je zou zeggen dat Telstar, Almere, Utrecht stukje logischer zou zijn.

Denk gezien alle omstandigheden juist de meest logisch keuze. Bij ons vinden de club en lokale autoriteiten het geen probleem, daar waar het bij Utrecht wel een probleem leek te geven. Tevens zit je met een bepaald aantal bezoekers waardoor Telstar en Almere waarschijnlijk te klein zijn.

Heerenveen wilde ook niet de wedstrijd AZ - Groningen in hun stad dusja wat moet je dan. De volgende thuiswedstrijd van AZ is pas weer 14 september dus ze hebben nog een redelijk periode om tot andere oplossingen te komen. Maar ik denk op zo'n korte termijn dit een van de weinige reële opties is. Twente bood ook een mogelijkheid maar dat is helemaal een klere end.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Rossi:

Denk gezien alle omstandigheden juist de meest logisch keuze. Bij ons vinden de club en lokale autoriteiten het geen probleem, daar waar het bij Utrecht wel een probleem leek te geven. Tevens zit je met een bepaald aantal bezoekers waardoor Telstar en Almere waarschijnlijk te klein zijn.

Heerenveen wilde ook niet de wedstrijd AZ - Groningen in hun stad dusja wat moet je dan. De volgende thuiswedstrijd van AZ is pas weer 14 september dus ze hebben nog een redelijk periode om tot andere oplossingen te komen. Maar ik denk op zo'n korte termijn dit een van de weinige reële opties is. Twente bood ook een mogelijkheid maar dat is helemaal een klere end.

Gaat vies tegenvallen als er verder onderzoek gedaan moet worden naar het dak en dit eventueel niet veilig blijkt.  Kan echt zomaar gaan zijn dat AZ 6 a 8 maanden daar niet kan gaan voetballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Regis:

Gaat vies tegenvallen als er verder onderzoek gedaan moet worden naar het dak en dit eventueel niet veilig blijkt.  Kan echt zomaar gaan zijn dat AZ 6 a 8 maanden daar niet kan gaan voetballen. 

Dat verwacht ik ook, bedoel er meer mee nu zijn ze even uit de brand geholpen en hebben daarna ruimer de tijd om elders iets te realiseren. Ik weet niet of bijv het Olympisch Stadion een optie is. Ik verwacht niet dat AZ gaat uitwijken naar een kleiner stadion zoals Telstar.

2 minuten geleden zei komodo25:

Er nu Groningen AZ van maken en dan later AZ Groningen 

Dat snap ik maar je hebt ook met de lokale driehoek in Groningen te maken. Daarnaast blijkt dus dat ons stadion het enige was waar twee duels achter elkaar kunnen worden afgewerkt. Buiten het kunstgras hebben wij op zich prima faciliteiten in het stadion. Echt gras moet geloof volgend jaar komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Rossi:

Dat verwacht ik ook, bedoel er meer mee nu zijn ze even uit de brand geholpen en hebben daarna ruimer de tijd om elders iets te realiseren. Ik weet niet of bijv het Olympisch Stadion een optie is. Ik verwacht niet dat AZ gaat uitwijken naar een kleiner stadion zoals Telstar.

Olympisch stadion is door de UEFA afgekeurd dus dat zou eventueel Europees sowieso al een probleem zijn. Eredivisie kan dan denk ik wel dan, maar vraag me af of de gemeente Amsterdam dat wil.    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Regis:

Olympisch stadion is door de UEFA afgekeurd dus dat zou eventueel Europees sowieso al een probleem zijn. Eredivisie kan dan denk ik wel dan, maar vraag me af of de gemeente Amsterdam dat wil.    

Oh dat wist ik niet. Wordt een lastige puzzel voor degenen die dit moeten oplossen. Las ergens dat het qua speelschema de hele seizoenshelft bij ons geen probleem zou moeten zijn. Vraag is zitten AZ (en de supporters) en de autoriteiten erop te wachten. Afwachten maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rossi:

Dat snap ik maar je hebt ook met de lokale driehoek in Groningen te maken. Daarnaast blijkt dus dat ons stadion het enige was waar twee duels achter elkaar kunnen worden afgewerkt. Buiten het kunstgras hebben wij op zich prima faciliteiten in het stadion. Echt gras moet geloof volgend jaar komen.

Tuurlijk heb je met de lokale driehoek te maken maar zullen die daadwerkelijk moeilijk doen. Over een paar maand is die wedstrijd er ook. Volgens mij is deze optie niet eens besproken wat ik wel vreemd vind. Twee weekenden achter elkaar een thuiswedstrijd moet wel kunnen lijkt mij. Die Europese wedstrijd hoeft niet in Groningen gespeeld te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rossi:

Oh dat wist ik niet. Wordt een lastige puzzel voor degenen die dit moeten oplossen. Las ergens dat het qua speelschema de hele seizoenshelft bij ons geen probleem zou moeten zijn. Vraag is zitten AZ (en de supporters) en de autoriteiten erop te wachten. Afwachten maar.

Ze hebben niet veel te willen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kelvin:

Weer Doan, he. Die schopte vorig jaar in de bekerwedstrijd ook al Brama voor een paar maanden eruit.

Inderdaad, maar had bij hem niet het idee dat hij het bewust deed ofzo. Maakt het niet minder zuur natuurlijk. Voor het eerst in tijdens weer eens een fatsoenlijke linksback, krijg je dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net de beelden nog eens teruggekeken. Het is niet echt een trap van Lundqvist. Zit imo een beetje tussen haken en trappen in. Bij nader inzien vind ik geel hier ook op z'n plaats. Wel bizar dat de KNVB hiermee twee scheidsrechters overruled. Dan is er ergens in de instructies iets niet goed gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar al weer vergeten dat Holla Doan ook een rotschop heeft verkocht? Heb zelf trouwens niet gezien tussen Doan en Matos. Lees ook dat hij hem niet geraakt zou hebben. En heeft de 90 minuten uitgespeeld? Was het dan wel door Doan gebeurd? 

Wel zuur voor zo'n jongen overigens hoor. 

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Lazy:

AZ speelt de komende 2 thuisduels in het stadion van ADO ? logische keuze.. al is het lastig te bepalen of ze andere opties hadden. Maar je zou zeggen dat Telstar, Almere, Utrecht stukje logischer zou zijn.

Utrecht is (weliswaar een paar km) iets verder weg dan Den Haag. Zal elkaar niet veel ontlopen maar denk dat de autoriteiten de doorslag hebben gegeven. 

Qua capaciteit wordt Telstar en Almere natuurlijk weer lastig. Arena was ook niet handig geweest, zit je met 15.000 man in een kolos van 50.000 plaatsen...

Wel kut dat er nu op kunstgras gespeeld gaat worden. Maargoed, het is even niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei komodo25:

Blijkbaar al weer vergeten dat Holla Doan ook een rotschop heeft verkocht? Heb zelf trouwens niet gezien tussen Doan en Matos. Lees ook dat hij hem niet geraakt zou hebben. En heeft de 90 minuten uitgespeeld? Was het dan wel door Doan gebeurd? 

Wel zuur voor zo'n jongen overigens hoor. 

Zeker niet. Zeg ook dat ik bij Doan niet het idee heb dat hij zoiets bewust doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fabian.:

Utrecht is (weliswaar een paar km) iets verder weg dan Den Haag. Zal elkaar niet veel ontlopen maar denk dat de autoriteiten de doorslag hebben gegeven. 

Qua capaciteit wordt Telstar en Almere natuurlijk weer lastig. Arena was ook niet handig geweest, zit je met 15.000 man in een kolos van 50.000 plaatsen...

Zat zelf aan Volendam te denken, leek mij het meest logisch qua afstand. Kunnen 7.500 mensen in, ongeveer 4.000 minder dan toeschouwers die naar de thuiswedstrijden dit seizoen zijn gekomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat zelf aan Volendam te denken, leek mij het meest logisch qua afstand. Kunnen 7.500 mensen in, ongeveer 4.000 minder dan toeschouwers die naar de thuiswedstrijden dit seizoen zijn gekomen. 
En minder dan het aantal verkochte SCC's. Vind toch dat je dat als minimum moet hebben. Je kan wel zeggen ze reizen niet allemaal af, stel ze doen het wel en je komt plaatsen te kort?

Zullen in de competitie wel gaan uitwijken naar Olympisch Stadion en mochten ze verder komen in Europa naar Utrecht.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rossi:

En minder dan het aantal verkochte SCC's. Vind toch dat je dat als minimum moet hebben. Je kan wel zeggen ze reizen niet allemaal af, stel ze doen het wel en je komt plaatsen te kort?

Zullen in de competitie wel gaan uitwijken naar Olympisch Stadion en mochten ze verder komen in Europa naar Utrecht.

Hm goed punt van die seizoenskaarthouders, zelf niet aan gedacht.

Olympisch Stadion schijnt te worden gezien als een monument en niet als een stadion; daardoor mag er maar een max. aantal keer per jaar geluid gemaakt worden. Dit zei Sjekkie van Gelder afgelopen zondag in zijn altijd spraakmakende talkshow Rondo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites