Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Thomassje123:

Twente heeft nog een buitenspeler nodig mede door de blessure van Taha. Zal wel niet betaalbaar zijn

Denk dat hij voor Twente ook net niet goed genoeg is, eerlijk gezegd.

4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Die hebben net Van Crooij gehaald dus denk niet dat ze ook nog ruimte hebben voor Jahanbaksh. Zowel qua salarisbudget als dat het nodig is qua selectie

Klopt, maar zie het Boekhoorn wel doen als het blijft gaan zoals het nu gaat bij NEC. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Denk dat hij voor Twente ook net niet goed genoeg is, eerlijk gezegd.

Ik zie hem wel graag komen mits zijn salaris niet te veel is. Wat we nu hebben is al helemaal niks op het moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thomassje123:

Ik zie hem wel graag komen mits zijn salaris niet te veel is. Wat we nu hebben is al helemaal niks op het moment

Geloof me, Jahanbaksh is ook niets.

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Klopt, maar zie het Boekhoorn wel doen als het blijft gaan zoals het nu gaat bij NEC. 

Ondanks dat het tijdens de transferperiode al speelde, denk ik dat daarom toch Van Crooij nu nog aangetrokken is. Wellicht inderdaad dat Boekhoorn de portomonnee wil trekken als er interesse van andere clubs komt voor Ali

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat zeg jij nou allemaal precies?

Ik denk dat hij wat bouwkundig advies geeft voor het moment het dak van de Arena vervangen moet worden. In de zomer is er minder kans op neerslag enzo dus kun je het beter dan vervangen. en een deel van de zomer wordt de Arena ook niet gebruikt dus komt dat beter uit.

Als het niet bovenstaand is dan heb ik geen idee. Dan denk ik meer in de geest van de post van Reneleblanc hierboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat zeg jij nou allemaal precies?

21 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

18 minuten geleden zei timpy00:

Ik denk dat hij wat bouwkundig advies geeft voor het moment het dak van de Arena vervangen moet worden. In de zomer is er minder kans op neerslag enzo dus kun je het beter dan vervangen. en een deel van de zomer wordt de Arena ook niet gebruikt dus komt dat beter uit.

Als het niet bovenstaand is dan heb ik geen idee. Dan denk ik meer in de geest van de post van Reneleblanc hierboven.

Kalm aan jongens, kalm aan, houdt je paarden tegen! Was een grapje.

In FM heb je na de wedstrijd, dat je als manager geinterviewd wordt in de tunnels..

1 van de antwoorden die je kan geven en das natuurlijk al metafoor bedoeld ''A Wise Man Fixes The Roof In the Summer Instead of during the Winter'' daar bedoelen ze mee als het goed gaat kan je beter dingen aanpassen, waardoor het misschien nog beter kan gaan, dan pas wanneer het al te laat is, en het super slecht gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Kyrill:

Kalm aan jongens, kalm aan, houdt je paarden tegen! Was een grapje.

In FM heb je na de wedstrijd, dat je als manager geinterviewd wordt in de tunnels..

1 van de antwoorden die je kan geven en das natuurlijk al metafoor bedoeld ''A Wise Man Fixes The Roof In the Summer Instead of during the Winter'' daar bedoelen ze mee als het goed gaat kan je beter dingen aanpassen, waardoor het misschien nog beter kan gaan, dan pas wanneer het al te laat is, en het super slecht gaat.

r/woosh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

Waar we het gisterenavond nog over hadden en ik eerder vandaag,in feedback forum topic. Ga er lekker niet op reageren/happen.

Wat je nu dus alsnog doet. Zonde van je positieve energie Karel, lekker in positieve dingen steken. Volgende keer gewoon overheen lezen, of gewoon naar een ander topic klikken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ja als in Wie dus? Nog noooooooooooooooooooooooit van gehoord.

Compleet onbekende speler voor mij..... Mooi filmpje trouwens.

Dan kijk je op Google en dan zie je wie het is. En dat hij een jeugdinternational is. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ja als in Wie dus? Nog noooooooooooooooooooooooit van gehoord.

Compleet onbekende speler voor mij..... Mooi filmpje trouwens.

Ik vermoedde zo'n hilarisch grapje al, maar dat je hem niet kent ligt wel aan jou hoor Karel. Ohio is (zeker sinds dit seizoen) een vrij bekend talent die eerder in Nederland al uitkwam voor Vitesse en sinds dit seizoen bij Utrecht zijn doelpunten maakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites