MetalMichael Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei Thomassje123: Twente heeft nog een buitenspeler nodig mede door de blessure van Taha. Zal wel niet betaalbaar zijn Denk dat hij voor Twente ook net niet goed genoeg is, eerlijk gezegd. 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Die hebben net Van Crooij gehaald dus denk niet dat ze ook nog ruimte hebben voor Jahanbaksh. Zowel qua salarisbudget als dat het nodig is qua selectie Klopt, maar zie het Boekhoorn wel doen als het blijft gaan zoals het nu gaat bij NEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei MetalMichael: Denk dat hij voor Twente ook net niet goed genoeg is, eerlijk gezegd. Ik zie hem wel graag komen mits zijn salaris niet te veel is. Wat we nu hebben is al helemaal niks op het moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei Thomassje123: Ik zie hem wel graag komen mits zijn salaris niet te veel is. Wat we nu hebben is al helemaal niks op het moment Geloof me, Jahanbaksh is ook niets. 4 minuten geleden zei MetalMichael: Klopt, maar zie het Boekhoorn wel doen als het blijft gaan zoals het nu gaat bij NEC. Ondanks dat het tijdens de transferperiode al speelde, denk ik dat daarom toch Van Crooij nu nog aangetrokken is. Wellicht inderdaad dat Boekhoorn de portomonnee wil trekken als er interesse van andere clubs komt voor Ali Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 18 minuten geleden zei bas huijsmans: Tof doen in een topic als je een keer gelijk komt tegen Ajax en uiteindelijk gewoon verliest. Blij dat je een leuk moment hebt gehad! dank je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober En iedereen in het Ajax topic is alleen maart ontevreden zelfs na een overwinning... Das de mentaliteit! Het dak in de zomer vervangen ipv in de winter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 11 uur geleden zei Kyrill: En iedereen in het Ajax topic is alleen maart ontevreden zelfs na een overwinning... Das de mentaliteit! Het dak in de zomer vervangen ipv in de winter! Wat zeg jij nou allemaal precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 1 minuut geleden zei Thierryvane: Wat zeg jij nou allemaal precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 2 minuten geleden zei Thierryvane: Wat zeg jij nou allemaal precies? Ik denk dat hij wat bouwkundig advies geeft voor het moment het dak van de Arena vervangen moet worden. In de zomer is er minder kans op neerslag enzo dus kun je het beter dan vervangen. en een deel van de zomer wordt de Arena ook niet gebruikt dus komt dat beter uit. Als het niet bovenstaand is dan heb ik geen idee. Dan denk ik meer in de geest van de post van Reneleblanc hierboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 22 minuten geleden zei Thierryvane: Wat zeg jij nou allemaal precies? 21 minuten geleden zei ReneLeBlanc: 18 minuten geleden zei timpy00: Ik denk dat hij wat bouwkundig advies geeft voor het moment het dak van de Arena vervangen moet worden. In de zomer is er minder kans op neerslag enzo dus kun je het beter dan vervangen. en een deel van de zomer wordt de Arena ook niet gebruikt dus komt dat beter uit. Als het niet bovenstaand is dan heb ik geen idee. Dan denk ik meer in de geest van de post van Reneleblanc hierboven. Kalm aan jongens, kalm aan, houdt je paarden tegen! Was een grapje. In FM heb je na de wedstrijd, dat je als manager geinterviewd wordt in de tunnels.. 1 van de antwoorden die je kan geven en das natuurlijk al metafoor bedoeld ''A Wise Man Fixes The Roof In the Summer Instead of during the Winter'' daar bedoelen ze mee als het goed gaat kan je beter dingen aanpassen, waardoor het misschien nog beter kan gaan, dan pas wanneer het al te laat is, en het super slecht gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 36 minuten geleden zei Kyrill: Kalm aan jongens, kalm aan, houdt je paarden tegen! Was een grapje. In FM heb je na de wedstrijd, dat je als manager geinterviewd wordt in de tunnels.. 1 van de antwoorden die je kan geven en das natuurlijk al metafoor bedoeld ''A Wise Man Fixes The Roof In the Summer Instead of during the Winter'' daar bedoelen ze mee als het goed gaat kan je beter dingen aanpassen, waardoor het misschien nog beter kan gaan, dan pas wanneer het al te laat is, en het super slecht gaat. r/woosh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 3 minuten geleden zei Aaron21: r/woosh @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 1 uur geleden zei timpy00: en een deel van de zomer wordt de Arena ook niet gebruikt dus komt dat beter uit. Dat is met al die Europese voorrondes ook wel steeds korter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 43 minuten geleden zei Kyrill: @bas huijsmans ???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 46 minuten geleden zei PJHoutman: Dat is met al die Europese voorrondes ook wel steeds korter. Ja goed punt. Dus wellicht toch maar beter in de winter dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 1 uur geleden zei bas huijsmans: ???? Waar we het gisterenavond nog over hadden en ik eerder vandaag,in feedback forum topic. Ga er lekker niet op reageren/happen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 5 uur geleden zei Kyrill: Waar we het gisterenavond nog over hadden en ik eerder vandaag,in feedback forum topic. Ga er lekker niet op reageren/happen. Wat je nu dus alsnog doet. Zonde van je positieve energie Karel, lekker in positieve dingen steken. Volgende keer gewoon overheen lezen, of gewoon naar een ander topic klikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ik ben fan van Noah Ohio. Leuke gozer in interviews en het hart zo te zien op de juiste plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Mooie vent inderdaad, deze is ook heerlijk https://www.instagram.com/reel/DAl4XKiPERi/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Op 12-10-2024 om 19:40 zei Urbeto: Ik ben fan van Noah Ohio. Leuke gozer in interviews en het hart zo te zien op de juiste plek. Wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Zojuist zei Kyrill: Wie? In de tweet staat vrij duidelijk; Noah Ohio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Zojuist zei Kyrill: Wie? Noah Ohio. Dat staat er toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Zojuist zei Urbeto: Noah Ohio. Dat staat er toch? Ja als in Wie dus? Nog noooooooooooooooooooooooit van gehoord. Compleet onbekende speler voor mij..... Mooi filmpje trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Dan volg jij waarschijnlijk het voetbal niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 3 minuten geleden zei Kyrill: Ja als in Wie dus? Nog noooooooooooooooooooooooit van gehoord. Compleet onbekende speler voor mij..... Mooi filmpje trouwens. Dan kijk je op Google en dan zie je wie het is. En dat hij een jeugdinternational is. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 3 minuten geleden zei Kyrill: Ja als in Wie dus? Nog noooooooooooooooooooooooit van gehoord. Compleet onbekende speler voor mij..... Mooi filmpje trouwens. Ik vermoedde zo'n hilarisch grapje al, maar dat je hem niet kent ligt wel aan jou hoor Karel. Ohio is (zeker sinds dit seizoen) een vrij bekend talent die eerder in Nederland al uitkwam voor Vitesse en sinds dit seizoen bij Utrecht zijn doelpunten maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten