Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Tja.. kan het ooit normaal bij die club? Geeft maar weer aan dat onze jongens van de nationale politie het juiste doelwit hebben gekozen: de grootste schoften waar vanuit politieoogpunt gezien het meeste tijd en geld aan verloren gaat.

😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vernielingen altijd kansloos.

Echter 2 keer een voetbalwedstrijd aflassen want geen politie, maar wel bij een demonstratie van de fans politie inzetten is natuurlijk totaal krankzinnig en misschien wel de grootste vorm van provocatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was geen ernstig geval, supporters gingen gewoon demonstreren tegen de afgelaste wedstrijden.

Je snapt toch wel als je wedstrijden aflast, want geen politie inzet. Je niet bij die mensen die willen demonstreren dan opeens wel politie gaat inzetten? Wat is dat voor krankzinnig besluit.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Maat ze hebben een politiebureau vernield. Beantwoord de vraag van Timphy69 eens.

Tuurlijk loopt het uit de hand als politie eerst hun wedstrijd aflast want geen politie, om vervolgens wel politie inzet als ze willen demonstreren.   Snap niet dat jullie dat juist niet inzien. Ga dan lekker politie inzetten bij een voetbalwedstrijd waar dan 52.000 mensen heen kunnen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Tuurlijk loopt het uit de hand als politie eerst hun wedstrijd aflast want geen politie, om vervolgens wel politie inzet als ze willen demonstreren.   Snap niet dat jullie dat juist niet inzien. Ga dan lekker politie inzetten bij een voetbalwedstrijd waar dan 52.000 mensen heen kunnen.

Mijn rapportuitreiking op school is ooit een paar dagen verzet vanwege wateroverlast. Ik heb toen de school afgebrand leek me vrij logisch gezien ik mijn rapport wilde hebben en mijn medestudenten ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Tuurlijk loopt het uit de hand als politie eerst hun wedstrijd aflast want geen politie, om vervolgens wel politie inzet als ze willen demonstreren.   Snap niet dat jullie dat juist niet inzien.

Waarom moet het dan precies uit de hand lopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Mijn rapportuitreiking op school is ooit een paar dagen verzet vanwege wateroverlast. Ik heb toen de school afgebrand leek me vrij logisch gezien ik mijn rapport wilde hebben en mijn medestudenten ook.

Ben betere vergelijkingen van je gewend. 

Jouw rapportuitreiking gaat niet door want docenten staken. Echter blijven ze wel gewoon les geven op school. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo natuurlijk is dat ook niet. Want het is geweld en geweld is in mijn ogen nooit 'natuurlijk' (als in dat het een gevolg van iets is). Gaan die supporters ook demonstreren en vervolgens rellen bij het fucking KNMI wanneer er een wedstrijd afgelast wordt wegens het weer?
Ten tweede had de burgemeester geen toestemming gegeven voor een demonstratie. Die eencellige hadden ook lekker naar hun schoonouders kunnen gaan, fifa spelen, of naar de kinderboerderij met hun kinderen.

Ik zou me als ik jou was echt inlezen in het demonstratierecht. 

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei cimbomcu:

Ben betere vergelijkingen van je gewend. 

Jouw rapportuitreiking gaat niet door want docenten staken. Echter blijven ze wel gewoon les geven op school. 

Dat is inderdaad wat er gebeurde. Weet je wat wij deden wij baalde en kwamen paar dagen later.

Maar goed zal maatschappelijk vast goed uitpakken als iedereen maar eigen rechter gaat spelen. Laten we alle politiebureaus in Nederland maar aanvallen vandaag dan zal de kans vast groter worden in de toekomst dat het voetbal doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En kap eens met het gegeven dat de politie het verpest voor 52.000 supporters. Dat er massaal politie nodig is bij een voetbalwedstrijd is de schuld van malloten op de F side, Vak X(toch?) en nog wat supportersgroepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

En kap eens met het gegeven dat de politie het verpest voor 52.000 supporters. Dat er massaal politie nodig is bij een voetbalwedstrijd is de schuld van malloten op de F side, Vak X(toch?) en nog wat supportersgroepen.

Redelijk bagatelliserend de groep die het binnen het voetbal verpest is wel groter als enkele tientallen malloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie redeneren zo slap en vooral heel erg zwart wit. Bij jullie is het wit, weet je wat? De politie heeft immers altijd gelijk, maakt niet uit waarom/wat. Nou zou ik vooral met de laatste rapporten over de politie in Nederland uitkijken of je het nog wel zo moet zien.  

Daarnaast ben ik helemaal niet het tegenovergestelde van jullie. Ik ben dus niet zwart. IK probeer mij in tegenstelling alleen tot jullie te verplaatsen in domme hersenloze hooligans die natuurlijk afschuwlijke dingen gaan doen als de politie zich dan ook zo opstelt.

Keur ik het goed? Nee. Snap ik waar het vandaan komt? Ja.

@Arezo @timpy00 @Thierryvane

Link naar opmerking
Deel via andere websites