Spring naar bijdragen

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Wat is dat toch met Feyenoorders dit jaar die gewoon niet toe willen geven dat het stuivertje vaker wel dan niet hun kant op is gevallen. Geef gewoon toe dat het dit jaar mee zit, heeft iedere club wel eens.

Zucht, begin van het seizoen alweer vergeten. Het zit de laatste weken mee ja.

Verder inhoudelijk niets op te merken?

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei joostmakaay:

Wat is dat toch met Feyenoorders dit jaar die gewoon niet toe willen geven dat het stuivertje vaker wel dan niet hun kant op is gevallen. Geef gewoon toe dat het dit jaar mee zit, heeft iedere club wel eens.

Maar dat wordt toch ook gewoon toegegeven? Er is alleen een verschil tussen die statistiek als correct accepteren, of de gegeven interpretatie (Feyenoord zet bewust/onbewust druk op scheidsrechters of erger) accepteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Maar dat wordt toch ook gewoon toegegeven? Er is alleen een verschil tussen die statistiek als correct accepteren, of de gegeven interpretatie (Feyenoord zet bewust/onbewust druk op scheidsrechters of erger) accepteren. 

Reactie van @MetalMichael op mijn post is precies wat ik bedoelde, in vrijwel iedere situatie (rode kaarten Sandler/Maatta/Marquez o.a.)  die in het voordeel van Feyenoord is uitgevallen en zodoende ter sprake komt, zie je reacties terugkomen in de trant van "Ja maar in het begin van het seizoen hadden wij alles tegen".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Reactie van @MetalMichael op mijn post is precies wat ik bedoelde, in vrijwel iedere situatie (rode kaarten Sandler/Maatta/Marquez o.a.)  die in het voordeel van Feyenoord is uitgevallen en zodoende ter sprake komt, zie je reacties terugkomen in de trant van "Ja maar in het begin van het seizoen hadden wij alles tegen".

In die fase werd er vaak gezegd dat het over een seizoen wel weer gelijktrekt. En nu dat zo is, mag dat ineens niet als tegenwerping gebruikt worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei PJHoutman:

Dat de meest capabele scheidsrechters doorgaans op wedstrijden in de Kuip worden gezet

Je hebt vast gemist dat er een aantal ook weer geseponeerd zijn nog voor de scheidsrechter in kwestie thuis was? :classic_ninja:

16 uur geleden zei PJHoutman:

Er is alleen een verschil tussen die statistiek als correct accepteren, of de gegeven interpretatie (Feyenoord zet bewust/onbewust druk op scheidsrechters of erger) accepteren. 

Zal het onbewust meespelen in De Kuip voor een toch niet hele capabele scheidsrechter als Joey Kooij? Is niet helemaal uit te sluiten denk ik? Zegt vooral veel over de arbiter of arbiters. Kan mij niet voorstellen dat een meer ervaren scheidsrechter dit ook echt meeneemt. Wat meespeelt in de beeldvorming is dat na de opmerkingen van Slot na afloop van het duel met Twente het kwartje wel erg vaak de goede kant op is gevallen voor Feyenoord. Dan krijg je al snel dit soort verhalen. Was met Ajax en strafschoppen vorig seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei ElMarcos:

Je hebt vast gemist dat er een aantal ook weer geseponeerd zijn nog voor de scheidsrechter in kwestie thuis was? 

Zal het onbewust meespelen in De Kuip voor een toch niet hele capabele scheidsrechter als Joey Kooij? Is niet helemaal uit te sluiten denk ik? Zegt vooral veel over de arbiter of arbiters. Kan mij niet voorstellen dat een meer ervaren scheidsrechter dit ook echt meeneemt. Wat meespeelt in de beeldvorming is dat na de opmerkingen van Slot na afloop van het duel met Twente het kwartje wel erg vaak de goede kant op is gevallen voor Feyenoord. Dan krijg je al snel dit soort verhalen. Was met Ajax en strafschoppen vorig seizoen. 

Dan klaagt Heitinga volgende week maar eens en dan zal alles de richting van Ajax weer opvallen. Dat eeuwige gezaag toch. Dit was gewoon lekker slim van Slot. Je kan ze maar  beter meehebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de discussie ‘geen uitpubliek’ aanwakkeren hier. Hoe staan jullie erin? Ik verbaas me dat het in Nederland niet normaal kan maar in andere landen wel. Ik ben van mening dat we het totaal niet op orde hebben. Gasten met een SV komen doodleuk het stadion binnen. Het zou voor mij een heel stuk plezier wegnemen. Uitpubliek hoort er altijd bij. Vind het leuk om af en toe een uitpotje te pakken. Maar ik heb gisteren met eigen ogen het probleem gezien. Psv scoorde, 3 gasten juichen (vader en 2 zoons) en meteen gezeik. Ik zei al tegen de jongens dat het de perfecte samenvatting was waarom het in Nederland fout gaat. Anderzijds, vorige week had Vitesse vrij vervoer naar Sparta en stonden er Vitesse supporters gewoon biertjes te drinken in de supportershome van Sparta. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iedereen zich nu eens leert normaal te gedragen in en om een stadion, dan was deze hele discussie niet eens nodig. Het lijkt wel alsof sinds we weer naar de stadions mogen iedereen zijn frustraties daar wil botvieren. Wanneer zelfs duels als Fortuna - Volendam uit de hand gaan lopen, dan is het einde toch wel zoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Thierryvane:

Statement hoor.

Dan is er te weinig sfeer vind ik. Geen zin om dan te gaan kijken. Zeker geen neutrale wedstrijden.

@ElMarcoshet is van alle tijden. Alleen wordt er steeds moeilijker over gedaan. En juist door alle regels en Combi krijg je dat mensen meer opgefokt zijn

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Rogier.:

Fantastisch gepassioneerd stuk van Diederik Smit. Mooi dat ze dit zo keihard veroordelen en deze aandacht geven in zo'n programma.

Dat van Kokcu is één ding. Maar dat van die twee van Excelsior, spandoek niet eens vasthouden en nep veters strikken vind ik nog vele malen kanslozer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advocaat van de duivel: deze actie gaat om tolerantie, iedereen mag vinden wat hij vindt. Ik vind het ook 2 sneuneuzen hoor, maar ze mogen het wat mij betreft vinden. Ik snap alleen niet zo goed dat ze denken dat achter een spandoek staan een enkeltje hel oplevert, maar als ik dacht te weten dat er 40 maagden op mij wachten in het paradijs zou ik ook geen enkel risico nemen.

Die El Yaakoubi is wel een dubbele scheinheil met al zn maatschappelijke projecten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Arezo:

Advocaat van de duivel: deze actie gaat om tolerantie, iedereen mag vinden wat hij vindt. Ik vind het ook 2 sneuneuzen hoor, maar ze mogen het wat mij betreft vinden.

Dan komt de tolerantieparadox om de hoek kijken. Ben je nog wel tolerant als je intolerante mensen tolereert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja of ben je nog wel tolerant als je intolerante mensen niet tolereert? Ofzeau? 

Het wordt in mijn ogen wat anders wanneer ze zeggen: iedereen die homo is moet op de brandstapel, maar goed ik ben nog steeds de advocaat van de duivel hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites