cimbomcu Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 12 uur geleden zei Gert: Ja zo kun je idd alles klinisch op een anti Feyenoord redeneren idd. Nee iedereen is gek en rode kaart was absoluut terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Nee iedereen is gek en rode kaart was absoluut terecht. Je reageerde toch op mijn post waarover ik het over onsportief gedrag had. Niet over of het rood was of niet rood. Die gozer schiet toch de bal met best wat kracht tegen een speler die op de grond ligt en met zijn gezicht richting bal licht. Dat doe je normaal toch niet. 5 maart 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 1 uur geleden zei Gert: Je reageerde toch op mijn post waarover ik het over onsportief gedrag had. Niet over of het rood was of niet rood. Die gozer schiet toch de bal met best wat kracht tegen een speler die op de grond ligt en met zijn gezicht richting bal licht. Dat doe je normaal toch niet. Het spel lag niet stil he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Het spel lag niet stil he? Lees je mijn post wel? Heb het hier niet over regelgeving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Gewoon een belachelijke kaart. Als je een vrije trap in de muur schiet krijg je ook geen kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Het spel lag niet stil he? Dan mag het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Ik gun NEC nog wel een doelpunt, maar goed, dat heeft alleen met mijn eigen clubvoorkeur te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 8 uur geleden zei MarcFR: Heerlijk die zure reacties na gisteravond. Zuur is het niet, Feyenoord domineerde ook tegen 11 man. Maar we kunnen wel stellen dat de beslissing van Kooij vrij bizar was. Hij had de situatie moeten aankijken, evt. overleggen met de grens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 6 uur geleden zei Gert: Lees je mijn post wel? Heb het hier niet over regelgeving. Laat ik het anders formuleren misschien snap je het dan. Heb jij het idee dat die linksback bewust de bal hard op Alireza schiet om hem te provoceren/pijn te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 (bewerkt) Fucking sneuhaas die Valentijn oh oh oh oh. Begint een beetje benauwd te worden daar En voordat mensen gaan zeggen dat hij gelijk heeft, heb ik ook direct die tweet eronder even erbij gezet. Hadden met de juiste beslissingen op die 4 foto's inmiddels al kampioen geweest zo ongeveer. 5 maart 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Hebben ze gisteren niet goed gekeken dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 2 uur geleden zei 007mark: Fucking sneuhaas die Valentijn oh oh oh oh. Begint een beetje benauwd te worden daar En voordat mensen gaan zeggen dat hij gelijk heeft, heb ik ook direct die tweet eronder even erbij gezet. Hadden met de juiste beslissingen op die 4 foto's inmiddels al kampioen geweest zo ongeveer. Waren die vier wat je in dat twitter bericht erbij zet ook allemaal door de zelfde scheids? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 7 uur geleden zei Djurovski: Waren die vier wat je in dat twitter bericht erbij zet ook allemaal door de zelfde scheids? Daar gaat dit helemaal niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 11 uur geleden zei 007mark: Fucking sneuhaas die Valentijn oh oh oh oh. Begint een beetje benauwd te worden daar En voordat mensen gaan zeggen dat hij gelijk heeft, heb ik ook direct die tweet eronder even erbij gezet. Hadden met de juiste beslissingen op die 4 foto's inmiddels al kampioen geweest zo ongeveer. In een van de vier situaties werd gewoon de juiste beslissing genomen. Maar hoe dan ook is dit echt een non-discussie. Elke fan doet net alsof zijn club altijd benadeeld wordt, terwijl het echt wel opgaat dat je aan het einde van het seizoen net zoveel mee hebt gehad als tegen. En dat topclubs sowieso iets vaker een voordeeltje krijgen, gezien de druk die erachter staat. Kooij had die kaart denk ik niet getrokken in Sittard of Emmen, maar doet dat wel in een volle Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 Ik denk dat Mark069 meer refereert naar het feit dat een landelijke krant en een vrij bekende columnist hier toch wel een beetje aan stemmingmakerij doet?! Nu zijn we niet veel anders van de Telegraaf gewend, maar het is zo opvallend.. Verder eens hoor, aan het eind van het jaar zal het elkaar qua discutabele beslissingen niet veel ontlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 Wat een onzin @007mark De situaties bij NEC en Utrecht waren gewoon terecht. Dat is al meerdere keren uitgelegd, beetje onzinnig om dat erbij te halen. Tegen Twente hadden jullie inderdaad een penal verdient, situatie met PSV zegt mij even niets meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 1 uur geleden zei Tim': In een van de vier situaties werd gewoon de juiste beslissing genomen. Maar hoe dan ook is dit echt een non-discussie. Elke fan doet net alsof zijn club altijd benadeeld wordt, terwijl het echt wel opgaat dat je aan het einde van het seizoen net zoveel mee hebt gehad als tegen. En dat topclubs sowieso iets vaker een voordeeltje krijgen, gezien de druk die erachter staat. Kooij had die kaart denk ik niet getrokken in Sittard of Emmen, maar doet dat wel in een volle Kuip. Tim hou hier aub mee op. Notabene calimero Slot is juist de trainer van Feyenoord die aangeeft dat dit helemaal niet zo is en dat juist volgens hem Feyenoord vaker benadeelt word. En nu Feyenoord iets vaker geluk heeft is het opeens ''ja maar soms heb je hem mee, soms tegen''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Tim hou hier aub mee op. Notabene calimero Slot is juist de trainer van Feyenoord die aangeeft dat dit helemaal niet zo is en dat juist volgens hem Feyenoord vaker benadeelt word. En nu Feyenoord iets vaker geluk heeft is het opeens ''ja maar soms heb je hem mee, soms tegen''. Oh ja, sorry. Voortaan geen waarheidsgetrouwe nuances meer, maar alleen maar supportersgelul. Ik heb het over iedereen, dus ook over Slot. Maar voor jou is het volgens mij extra belangrijk om te benadrukken dat vooral Slot verkeerd bezig is. Je zult maar zo obsessief bezig zijn met de (trainer van de) aartsrivaal van je club. Het is niet opeens 'soms heb je hem mee, soms tegen', maar het is altijd al 'soms heb je hem mee, soms tegen'. Maar mijn welgemeende excuses dat ik mijn mening hier geef en dat in een voorgaand geval niet heb gedaan. Vanaf nu zeg ik alles in mijn leven af om 24/7 alle voetbaltopics op MU te F5'en, zodat ik dit vaker kan verkondigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 5 minuten geleden zei Tim': Oh ja, sorry. Voortaan geen waarheidsgetrouwe nuances meer, maar alleen maar supportersgelul. Ik heb het over iedereen, dus ook over Slot. Maar voor jou is het volgens mij extra belangrijk om te benadrukken dat vooral Slot verkeerd bezig is. Je zult maar zo obsessief bezig zijn met de (trainer van de) aartsrivaal van je club. Het is niet opeens 'soms heb je hem mee, soms tegen', maar het is altijd al 'soms heb je hem mee, soms tegen'. Maar mijn welgemeende excuses dat ik mijn mening hier geef en dat in een voorgaand geval niet heb gedaan. Vanaf nu zeg ik alles in mijn leven af om 24/7 alle voetbaltopics op MU te F5'en, zodat ik dit vaker kan verkondigen. Oh nee hoor ik ben het op dat gebied juist eens met Slot. Over supportersgelul gesproken, jij denkt toch niet dat Excelsior of Volendam de scheidsrechter net zo vaak mee heeft als Ajax of Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 En mensen hier kunnen van mij alles vinden, maar het is niet zo dat iedereen gek is en dat het woordje mazzel en Feyenoord steeds vaker naar voren komt, het sentiment rondom Slot verandert ook. Dan ben ik vast gek, maar gelukkig ben ik dan maar niet de enige gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 Tsja is toch volstrekt logisch dat je dit soort commentaar gaat krijgen? Slot loopt enkele weken over de beslissingen van de scheidsrechter te zeuren tijdens interviews, en daarna vallen er wat beslissingen in zijn voordeel, logisch dat je dan reacties gaat krijgen. Valentijn tsja, dat is gewoon de belichaming van de (voetbal) journalistiek anno 2023, alles draait om de clicks, je hoeft Voetbalzone of Voetbalprimeur maar te openen en van de 10 linkjes zijn er 2/3 sowieso clickbait/zwaar aangedikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 14 uur geleden zei cimbomcu: Laat ik het anders formuleren misschien snap je het dan. Heb jij het idee dat die linksback bewust de bal hard op Alireza schiet om hem te provoceren/pijn te doen? Ja dat idee heb ik wel ja. Denk dat we daar wel van mening verschillen en dat kan gewoon toch. En dan vind ik het onsportief gedrag. Vind ik het een gele kaart? Nee, want volgens de regels is het geen geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 48 minuten geleden zei Gert: Ja dat idee heb ik wel ja. Denk dat we daar wel van mening verschillen en dat kan gewoon toch. En dan vind ik het onsportief gedrag. Vind ik het een gele kaart? Nee, want volgens de regels is het geen geel. Volgens mij probeerde hij er gewoon overheen te schieten hoor, maar die gast kan gewoon niet zo lekker ballen. Dan is dat toch niet onsportief gedrag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 2 uur geleden zei Gert: Vind ik het een gele kaart? Nee, want volgens de regels is het geen geel. Onsportief gedrag geen geel volgens de regels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 Wat moest ie anders? Bal uitschieten of corner weggeven dus balverlies. Bij uitverdedigen wordt ook wel eens bal vol in het gezicht geschoten. Is ook geen geel. Totaal belachelijke kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten