Magikarp Geplaatst 30 juni 2019 Share Geplaatst 30 juni 2019 Op 18-6-2019 om 07:40 zei Hwb: Het is toch werkelijk belachelijk dat zo'n Maaskant nog een baan als coach krijgt in het betaald voetbal. Jullie laten Cim ook nog posten zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 juni 2019 Share Geplaatst 30 juni 2019 Op 18-6-2019 om 20:52 zei komodo25: Ach het woord van een trainer of speler zegt toch helemaal niks. Spijkerman wou wilde een buitenlands avontuur en tekend tekent bij Heerenveen. Nou ja is wel buitenland natuurlijk Zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juni 2019 Share Geplaatst 30 juni 2019 wou is gewoon toegestaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juni 2019 Share Geplaatst 30 juni 2019 5 uur geleden zei MrMHB: Zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 juni 2019 Share Geplaatst 30 juni 2019 6 uur geleden zei Erwin.: wou is gewoon toegestaan Wou is gewoon spreektaal. En als het wel toegestaan is, tja... Dan is dat een teken aan de wand zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 Op 18-6-2019 om 20:52 zei komodo25: Ach het woord van een trainer of speler zegt toch helemaal niks. Spijkerman wou een buitenlands avontuur en tekend bij Heerenveen. Nou ja is wel buitenland natuurlijk Leuk hoor, een grap over Friesland is buitenland.. En je bent ook nog maar 1000e die het zegt, dus vrij origineel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 Maar het is wel de waarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Spandoekje bij Heracles omdat de naam van het stadion verandert naar Erve Asito (Asito is de hoofdsponsor). Je zou dan denken dat ze blijkbaar niet de naam van een bedrijf in de stadionnaam willen terug zien. Opvallend genoeg was de vorige naam Polman Stadion, vernoemd naar Polman Vastgoed, een bedrijf in Enschede nota bene (het ligt zelfs op de route van de snelweg naar de Grolsch Veste). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 En Heracles was helemaal geen god. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 4 minuten geleden zei Pino: En Heracles was helemaal geen god. Maar wel een godenzoon... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 10 uur geleden zei Kelvin: Je zou dan denken dat ze blijkbaar niet de naam van een bedrijf in de stadionnaam willen terug zien. Opvallend genoeg was de vorige naam Polman Stadion, vernoemd naar Polman Vastgoed. Huh wtf idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Op een ander spandoek stond ook nog against modern football. Maar wel vrolijk een club supporten wat speelt op kunstgras Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Op 1-7-2019 om 18:14 zei delichris: Maar het is wel de waarheid. Dan heb jij een ander idee van waarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 Nee hoor gelukkig niet. Velen denken net zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 5 uur geleden zei delichris: Nee hoor gelukkig niet. Velen denken net zo. Dude doe niet zo kinderachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Dude doe niet zo kinderachtig. Iets met een pot en een ketel?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 Op een ander spandoek stond ook nog against modern football. Maar wel vrolijk een club supporten wat speelt op kunstgrasTja als supporter heb je daar weinig invloed op. Gelukkig willen ze bij ons terug naar echt gras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 3 uur geleden zei Rossi: Op 3-7-2019 om 06:33 zei komodo25: Op een ander spandoek stond ook nog against modern football. Maar wel vrolijk een club supporten wat speelt op kunstgras Tja als supporter heb je daar weinig invloed op. Gelukkig willen ze bij ons terug naar echt gras. Klopt heb je ook weinig invloed op. Maar vond het wel ironisch. Zeker omdat de vorige naam ook al van een sponsor was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 @Pino Dit is niet kinderachtig hoor. Friezen horen zich gewoon aan te passen en niet denken dat ze anders zijn als de rest van Nederland. Men denkt daar in Friesland dat iedereen Fries spreekt. Groningers en Drenten hebben in het algemeen een hekel aan Friezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 2 uur geleden zei delichris: @Pino Dit is niet kinderachtig hoor. Friezen horen zich gewoon aan te passen en niet denken dat ze anders zijn als de rest van Nederland. Men denkt daar in Friesland dat iedereen Fries spreekt. Groningers en Drenten hebben in het algemeen een hekel aan Friezen. Het is wel kinderachtig. Friesland hoort bij Nederland, en is daarom geen buitenland. Op de basisschool vonden ze het leuk om Friesland buitenland te noemen, maar meestal groeien mensen over zulk soort "humor" heen.. En of je hebt de verkeerde mensen gesproken of ze nemen jou zelf niet serieus maar ik ken alleen maar Friezen die gewoon Nederlands willen praten. Misschien met accent, maar dat hebben Groningers en Drenten ook. En dat Drenten een hekel aan friesland hebben is gewoon onzin. Het bewijst niks, en het is onzin. Ik ben zelf Drent en ken niemand die een hekel aan Friezen had. Het is trouwens dan de rest van Nederland en niet als. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Berjan1986: Het is wel kinderachtig. Friesland hoort bij Nederland, en is daarom geen buitenland. Op de basisschool vonden ze het leuk om Friesland buitenland te noemen, maar meestal groeien mensen over zulk soort "humor" heen.. En of je hebt de verkeerde mensen gesproken of ze nemen jou zelf niet serieus maar ik ken alleen maar Friezen die gewoon Nederlands willen praten. Misschien met accent, maar dat hebben Groningers en Drenten ook. En dat Drenten een hekel aan friesland hebben is gewoon onzin. Het bewijst niks, en het is onzin. Ik ben zelf Drent en ken niemand die een hekel aan Friezen had. Het is trouwens dan de rest van Nederland en niet als. Dan zal je toch meer richting de grens van Groningen/Drenthe/Friesland moeten gaan. Als je in Heerenveen bent praat men gewoon Fries tegen je hoor en ze horen zelfs dat je Nederlands praat. Ik ben lang genoeg op deze wereld om te weten dat er genoeg Groningers en Drenten zijn die niets met Friesland hebben of er van moeten weten. Ze zeggen niet voor niets dat het mooiste plekje in Friesland de weg terug is naar Groningen en Drenthe. En het is Friesland ipv friesland. Maar goed we dwalen af aangezien dit het Eredivisie topic is. 4 juli 2019 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei delichris: Dan zal je toch meer richting de grens van Groningen/Drenthe/Friesland moeten gaan. Als je in Heerenveen bent praat men gewoon Fries tegen je hoor en ze horen zelfs dat je Nederlands praat. Ik ben lang genoeg op deze wereld om te weten dat er genoeg Groningers en Drenten zijn die niets met Friesland hebben of er van moeten weten. Ze zeggen niet voor niets dat het mooiste plekje in Friesland de weg terug is naar Groningen en Drenthe. En het is Friesland ipv friesland. Maar goed we dwalen af aangezien dit het Eredivisie topic is. Weet je wel in hoeveel variaties dit er is?? Kom op zeg... Dat friezen eigenwijs zijn zal me een worst wezen, ik ga er dit jaar een week op vakantie en zal mijn bevindingen dan eens posten. Volgens mij loopt het allemaal wel los. Ben een keer in Heerenveen verdwaald (true story), en zocht de weg naar het station...3x mensen gevraagd onderweg die me allemaal in zo correct als mogelijk Nederlands te woord stonden... 4 juli 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 3 uur geleden zei delichris: @Pino Dit is niet kinderachtig hoor. Friezen horen zich gewoon aan te passen en niet denken dat ze anders zijn als de rest van Nederland. Men denkt daar in Friesland dat iedereen Fries spreekt. Groningers en Drenten hebben in het algemeen een hekel aan Friezen. Acherm het is toch wat he jochie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 Klopt heb je ook weinig invloed op. Maar vond het wel ironisch. Zeker omdat de vorige naam ook al van een sponsor was. Sneu clubje wat op Twente wil lijken. Heb weinig met Twente maar zie ze liever dan fc jan smit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2019 Share Geplaatst 4 juli 2019 2 uur geleden zei Berjan1986: Het is wel kinderachtig. Friesland hoort bij Nederland, en is daarom geen buitenland. Op de basisschool vonden ze het leuk om Friesland buitenland te noemen, maar meestal groeien mensen over zulk soort "humor" heen.. En of je hebt de verkeerde mensen gesproken of ze nemen jou zelf niet serieus maar ik ken alleen maar Friezen die gewoon Nederlands willen praten. Misschien met accent, maar dat hebben Groningers en Drenten ook. En dat Drenten een hekel aan friesland hebben is gewoon onzin. Het bewijst niks, en het is onzin. Ik ben zelf Drent en ken niemand die een hekel aan Friezen had. Het is trouwens dan de rest van Nederland en niet als. Heb gewerkt voor een bedrijf in Hoogeveen ( Drenthe) 1 van de 2 bazen was Fries en zodoende veel klussen in Friesland. Nou ze draaien zich om en praten vrolijk Fries waar je bij staat. En het is geen dialect maar een eigen taal. Zeg niet dat mensen in een andere provincie het ook niet doen maar daar kun je tenminste nog wat van verstaan. En uit ervaring proberen die nog zo goed mogelijk Nederlands te praten. Woon nu al sinds 2006 in Limburg. Praat het niet versta het wel. En toch zeggen ze vaak. Oh sorry zullen wel over gaan op het Nederlands als ze horen dat ik geen Limburgs praat. Nee hoor hoeft niet praat het niet versta het wel. Heel andere instelling dan Friezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten