Mansveld Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Benieuwd voor hoeveel wedstrijden Rodriguez wordt geschorst Een beetje je eigen ploeg duperen met zo'n domme actie...Ach zelfs met 10 man hadden ze kunnen (misschien wel moeten) winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 56 minuten geleden zei Rossi: 7 uur geleden zei Nom de Guerre: Benieuwd voor hoeveel wedstrijden Rodriguez wordt geschorst Een beetje je eigen ploeg duperen met zo'n domme actie... Ach zelfs met 10 man hadden ze kunnen (misschien wel moeten) winnen Aye, maar wat vervelender is, we missen Rodriguez voor de komende vier wedstrijden en hij is een belangrijke speler voor ons. Een sterkhouder op het middenveld en in geval van nood een degelijke verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Aye, maar wat vervelender is, we missen Rodriguez voor de komende vier wedstrijden en hij is een belangrijke speler voor ons. Een sterkhouder op het middenveld en in geval van nood een degelijke verdediger.Dat is wel zuur. Ik volg fortuna verder niet. Vond het wel een vrij lompe actie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Wat een walgelijk interview van een walgelijke man. https://www.foxsports.nl/video/3048008/van-bommel-staan-nog-steeds-bovenaan-waar-praten-over/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 2 minuten geleden zei Rossi: 9 minuten geleden zei Nom de Guerre: Aye, maar wat vervelender is, we missen Rodriguez voor de komende vier wedstrijden en hij is een belangrijke speler voor ons. Een sterkhouder op het middenveld en in geval van nood een degelijke verdediger. Dat is wel zuur. Ik volg fortuna verder niet. Vond het wel een vrij lompe actie... Ik zal de laatste zijn die dat gaat betwisten. Onnodige overtreding. Waarschijnlijk kost die rode kaart ons twee punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Dat weet ik wel zeker. Hoewel wij beter zijn als we op de counter kunnen spelen. Zodrs het spel gemaakt moet worden zijn de buitenspelers nutteloos. En de kwaliteit is niet aanwezig om het iniatief te nemen. Zeker niet nu Khayati niet in beste doen is. Zie hem ook graag vertrekken want hij speelt vooral voor zichzelf. Had ook graag gezien dat Necid en/of Falkenburg direct na de rode kaart was gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 31 minuten geleden zei cimbomcu: Wat een walgelijk interview van een walgelijke man. https://www.foxsports.nl/video/3048008/van-bommel-staan-nog-steeds-bovenaan-waar-praten-over/ Ja he, ik vind hem ook te veel in zichzelf gaan geloven en popi jopie gaan doen. Altijd heel snel oordelen, terwijl doe gewoon je job als verslaggever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Kan zo'n vierde man die Van Bommel nou niet eens godsgruwelijk hard op zijn muil slaan. Wat een ongelofelijk vervelende vent. Iedere andere trainer was allang eens naar de tribune gestuurd, maar de grote Van Bommel durven ze duidelijk niet aan te. pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 't is een complot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Normaal worden trainers voor een scheet naar de tribune gestuurd, dus dan zou de inhoud van de teksten van Van Bommel wel meevallen (niet?). Heb ook een stuk of twee arbiters (die vierde man bij hem waren geweest) gehoord die zeiden dat hij erg meevalt als trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 https://www.foxsports.nl/video/3048058/van-bommel-was-boos-want-dacht-dat-het-geen-buitenspel-was/ Alweer een walgelijke interview van een walgelijke man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Stel je eens niet zo aan joh. Als je daar niet doorheen kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Interview 1: Hij ergert zich al volledig (zonder dat Jan Joost erover begint) over het feit dat er werd geschreven dat PSV zich staande hield bij Ajax. Want Bommeltje heeft een hekel aan de grote club uit Amsterdam en als dat wordt geschreven wordt meneer boos he. Dan zegt Jan Joost dat PSV moet winnen want ze moeten over Ajax heen. Daar is Van Bommel het ook niet mee eens, het is gewoon dezelfde speeldag, wij staan nog steeds bovenaan aldus Mark. Nou Mark op moment van interview sta je gewoon achter op Ajax. ''PEC speelt als Jaap zelf vroeger was, sterk, snel naar voren, 1 op 1 op het middenveld. Ja dat klinkt inderdaad echt als de voetballer Jaap Stam.'' Volgens Bommel maakt het ook niet uit of Sadilek of Pereiro speelt, de afspraken zijn hetzelfde en dat die laatste voetballend veel meer toevoegt en aanvallender is klopt volgens Bommel ook al niet. Nadat Jan Joost al 3 keer heeft geprobeerd om te vragen hoe je Pereiro het beste benut (Van Bommel lult erover heen met teamafspraken etc) is Bommel er nu klaar mee en zegt ''moet ik jou nu een tactisch verhaal gaan uitleggen?'' Jan Joost: ''Ja graag'' Bommel: dan staan we hier nog wel effe. Hoogheid Mark heeft zo'n spectaculaire idee over hoe die Pereiro gaat benutten dat niemand anders dat zal snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 (bewerkt) 22 minuten geleden zei cimbomcu: blablablabla 5 april 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Had van een mede Duitser niks anders verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Zojuist zei cimbomcu: Had van een mede Duitser niks anders verwacht. Wat is dit nu weer voor een kutopmerking? Zal ik nu net als jij deze post rapporteren bij de staf? Of ga je dan huilen? Ik noem jou toch ook geen moddervette Turk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Zojuist zei Pino: Wat is dit nu weer voor een kutopmerking? Zal ik nu net als jij deze post rapporteren bij de staf? Of ga je dan huilen? Ik noem jou toch ook geen moddervette Turk. Ben jij Duits dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ben jij Duits dan? Hou gewoon op stomme mongool, je ligt zelf om iedere scheet te janken, maar je daagt zelf ook uit. Niemand vindt jou leuk hier, misschien moet je ook eens dezelfde conclusie trekken als Magikarp en Janvertonghen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Waarvan akte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Yo Pino doe ff rustig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 11 minuten geleden zei Erwin.: Yo Pino doe ff rustig Is goed zal wel weer aan mij liggen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 2 minuten geleden zei Pino: Is goed zal wel weer aan mij liggen inderdaad. Dat zeg ik niet, maar jij bent wel degene die overgaat tot uitschelden van de ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 1 minuut geleden zei Erwin.: Dat zeg ik niet, maar jij bent wel degene die overgaat tot uitschelden van de ander Ohja? 34 minuten geleden zei cimbomcu: Had van een mede Duitser niks anders verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 2 minuten geleden zei Pino: Ohja? Vind ik anders een stuk onschuldiger dan stomme mongool. Maar laten we hier verder gaan over de Eredivisie, kunnen wij via PM verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Van Bommel mag wat mij betreft een stuk vaker kritisch zijn op zichzelf of zijn team. Verder kan ik zijn interviews meestal wel waarderen. Mooi ook dat zijn teksten iemand zo gefrustreerd kunnen maken haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten