Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

3 plaatsen grid straf voor Bottas. Pas uw voorspellingen maar aan :classic_biggrin:

Citaat

During the hearing BOT stated that in the past they have been losing time in the pit departure. So they tried something new, which was to leave in second gear.

Dus het team dat heeft lopen klagen over gevaarlijke pitstops, doet nu precies wat niet moet. Lekker in de simulatie proberen dit soort ongein. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas dit jaar niet naar de TT toe. Dit ivm al die restricties omtrent het binnen komen en plaatsen zitten. Volgend jaar zeker weer van de partij. Dus ga volgend jaar goed kijken, want ik kom geheid in beeld. Aangezien ik ieder jaar in beeld kom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Helaas dit jaar niet naar de TT toe. Dit ivm al die restricties omtrent het binnen komen en plaatsen zitten. Volgend jaar zeker weer van de partij. Dus ga volgend jaar goed kijken, want ik kom geheid in beeld. Aangezien ik ieder jaar in beeld kom. 

En waarom kom jij ieder jaar in beeld? Vaste TT streaker of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei The Saint:

En waarom kom jij ieder jaar in beeld? Vaste TT streaker of zo?

Nee ik zit laag op de hoofdtribune. Je moet wel goed kijken om mij te zien :P . Het gaat zo snel voorbij, maar met drie races heb je zo'n 60 keer de kans om mij te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de TT 2021 zit er op en volgend jaar weer genieten. Ik hoop niet dat Rossi stopt aan het einde van het seizoen, want een afscheid in de grindbak in Assen verdiend onze ereburger niet. Ik hoop dat hij volgend jaar het afscheid krijgt wat hij verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei The Saint:

Alleen maar goed voor mijn nagels geweest deze race. Heb anders niks te knabbelen tijdens voetbal. 

Volgend weekend weer? Zachtere compound hoorde ik. Niet in Mercedes voordeel

Nope. Dat wordt hopelijk weer een overwinning. Het zou wel mooi zijn als het een 1-2 werd voor Red Bull, maar dat zal het vast wel niet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-7-2021 om 07:21 zei Michaelinho*:

https://www.manners.nl/formule-1-fans-betalen-abonnement-viaplay/

Als die €7,55 klopt voor het hele pakket dan zou ik er t.o.v. Ziggo Sport Totaal (à €15,-) best op vooruit gaan. En dan heb ik ook nog Premier League, Bundesliga en Darts erbij. 

Ik ga er van uit dat het wel wat duurder uit gaat vallen. Ter indicatie: in Noorwegen en Zweden betaal je €33 en €44 voor het hele pakket, inclusief Formule 1, voetbal en andere sporten. Zonder sport, dus alleen films en series is het €13

Netflix kost daar tussen de €10-€11 en hier €9,xx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei The Saint:

Ik ga er van uit dat het wel wat duurder uit gaat vallen. Ter indicatie: in Noorwegen en Zweden betaal je €33 en €44 voor het hele pakket, inclusief Formule 1, voetbal en andere sporten. Zonder sport, dus alleen films en series is het €13

Netflix kost daar tussen de €10-€11 en hier €9,xx 

Dat is vrij fors. Is het ook beschikbaar zonder films en series en dan 20 tot 25 euro? Denk dat ze onderschatten hoeveel mensen het aan gaan schaffen als het zo duur is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites