The Saint Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Zo, Russel gaat er even met gestrekt been in hoor. Die maakt Bottas met de grond gelijk in het interview. Niet geheel terecht. Was toch veelal zijn eigen fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 (bewerkt) En dan nu tijd voor de Indycar Romain Grosjean start op P7. 18 april 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 13 uur geleden zei The Saint: Zo, Russel gaat er even met gestrekt been in hoor. Die maakt Bottas met de grond gelijk in het interview. Niet geheel terecht. Was toch veelal zijn eigen fout. Die beschikt niet echt over een gezonde dosis zelfreflectie. Man wat een klein kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Kimi is plek negen kwijt, omdat hij na een spin achter de SC zijn plek niet innam. Perez kreeg straf, omdat hij na een spin achter de SC zijn plek wel innam. Het verschil? Kimi deed dat terwijl ze een ronde moesten inhalen na de rode vlag en dan MOET je juist je positie houden. Hij koos ervoor het niet te doen en de marshalls konden niets anders dan de straf geven (ingefluisterd door Alpin) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Citaat Stroll en Raikkonen lopen tijdstraf op in Imola, Alonso pakt punt De uitslag van de Grand Prix van Emilia-Romagna is op zondagavond nog een beetje door elkaar gehusseld, doordat Kimi Raikkonen en Lance Stroll een tijdstraf hebben gekregen voor een overtreding in de race. Kimi Raikkonen ontving een tijdstraf van dertig seconden, omdat hij de procedures bij de rollende herstart niet goed had opgevolgd na een spin. Lance Stroll moest een tijdstraf van vijf seconden incasseren omdat hij iemand buiten de baan had ingehaald. Raikkonen was tijdens de ronde voor de herstart bij de derde bocht gespind. Als zoiets gebeurt, mag een coureur in principe zijn oude positie weer innemen. Maar de rijder moet dit dan wel voor de eerste safety car-lijn hebben gedaan. Raikkonen kreeg in eerste instantie ook van zijn team de instructie om terug te gaan naar zijn oorspronkelijke plek, maar kreeg later te horen dat hij moest blijven waar hij was. Als een coureur er niet in slaagt om zijn oude plek in te nemen, moet diegene verplicht de pits opzoeken en mag diegene pas weer de baan op nadat het volledige veld de uitgang van de pits is gepasseerd. Raikkonen ging echter niet de pits in en is om die reden bestraft. Normaal gezien staat er stop-and-go van tien seconden op deze overtreding, maar deze is omgezet in een tijdstraf van dertig seconden, waardoor hij terugvalt van de negende naar de dertiende plaats. Alpine spint garen bij de straf voor Raikkonen, want Esteban Ocon schuift op van de tiende naar de negende plaats, terwijl Fernando Alonso de punten binnenrolt op plek tien. De tweevoudig wereldkampioen scoort hiermee zijn eerste WK-punt sinds hij terug is in de Formule 1. Stroll kreeg zijn penalty omdat hij Pierre Gasly bij de derde bocht op een onreglementaire manier had ingehaald en daarna de plek niet had teruggegeven aan de Fransman. De Canadees zat voordat hij van de baan raakte al wel voor de AlphaTauri, maar volgens de stewards was dat volledig te danken aan het feit dat hij een actie had ingezet die gezien de natte condities nooit succesvol afgerond had kunnen worden. De coureur van Aston Martin zou met andere woorden altijd rechtdoor zijn geschoten en behaalde door van de baan te gaan dus een 'blijvend voordeel'. Stroll finishte als zevende in Imola, maar valt door zijn tijdstraf terug naar de achtste plek. Gasly profiteert en wordt nu als zevende geklasseerd. Dat dus inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Heerlijke race, jammer dat ik een spoiler te zien kreeg dat Max ging winnen voordat ik 'm terug kon kijken. Wat ik me nog afvroeg (misschien heb ik het verkeerd gezien), maar waarom heeft Perez geen tweede straf ontvangen? Hij ontving een 10 seconde stop and go penalty, en als je die inlost mag je volgens mij geen banden wisselen. Bij zijn pitstop zag je dat er 10 seconden gewacht werd, en er daarna banden werden gewisseld. Daardoor werd het eigenlijk gewoon een 10 seconde tijdstraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 1 minuut geleden zei Keko: Heerlijke race, jammer dat ik een spoiler te zien kreeg dat Max ging winnen voordat ik 'm terug kon kijken. Wat ik me nog afvroeg (misschien heb ik het verkeerd gezien), maar waarom heeft Perez geen tweede straf ontvangen? Hij ontving een 10 seconde stop and go penalty, en als je die inlost mag je volgens mij geen banden wisselen. Bij zijn pitstop zag je dat er 10 seconden gewacht werd, en er daarna banden werden gewisseld. Daardoor werd het eigenlijk gewoon een 10 seconde tijdstraf. Ik denk dat het verkeerd in beeld gebracht werd. Vlak nadat het bakje 10 sec stop+go wegwas kwam er een nieuwe graphic die aangaf dat het een 10 seconde tijdstraf was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Ja, het was een 10 sec straf, maar er stond stop+go. Volgens mij stond er stop+go en daarnaast +10 sec en dan kan dus niet kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Ah dan heb ik het verkeerd begrepen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 19 uur geleden zei 007mark: Mooie race gezien. Lewis ook maximaal resultaat na zijn fout. Werd wel enigszins geholpen nog door de spins van Kimi, Yuki en Checo. Hoefde daardoor niet eens veel mensen in te halen. Meeeeeega mazzel gehad die Lewis. Zonder de rode vlag lag hij een ronde achter. Nu mocht hij de safety inhalen en weer starten op plek 8 in dezelfde ronde als Max. Tuurlijk, hij gaat wel terug naar plek 2 (met DRS), maar hij had wel weer de mazzel aan zijn reet hangen zeg... 19 uur geleden zei The Saint: Zo, Russel gaat er even met gestrekt been in hoor. Die maakt Bottas met de grond gelijk in het interview. Niet geheel terecht. Was toch veelal zijn eigen fout. Snapte de boze verontwaardiging van Russel wel (en ook die van Bottas). Je ziet namelijk heel kort dat voordat hij het gras op gaat Bottas een kleine (echt minimale en misschien zelfs onbewuste) beweging naar Russel toe maakt en daar schrok hij kennelijk van. Dus snapte de reactie van Russel omdat hij er echt van overtuigd was - gezien zijn schrikreactie - dat Bottas naar hem toe bewoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Bottas zegt wel terecht dat hij niet naar links wilde, want hij reed op de droge lijn. Dat Russell de inhaalactie maakt is zijn foute inschatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Toch zonde dat Russell nu 2x in Imola kans heeft op punten en het daarna zelf verpest. Juist omdat het een topcoureur was/is die bijvoorbeeld de Formule 2 won in zijn debuutjaar. Hopelijk kan hij zich herpakken en ik heb het vermoeden dat de Williams dit seizoen echt wel kans heeft op een puntje hier of daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 1 uur geleden zei Lazy: Meeeeeega mazzel gehad die Lewis. Zonder de rode vlag lag hij een ronde achter. Nu mocht hij de safety inhalen en weer starten op plek 8 in dezelfde ronde als Max. Tuurlijk, hij gaat wel terug naar plek 2 (met DRS), maar hij had wel weer de mazzel aan zijn reet hangen zeg... Snapte de boze verontwaardiging van Russel wel (en ook die van Bottas). Je ziet namelijk heel kort dat voordat hij het gras op gaat Bottas een kleine (echt minimale en misschien zelfs onbewuste) beweging naar Russel toe maakt en daar schrok hij kennelijk van. Dus snapte de reactie van Russel omdat hij er echt van overtuigd was - gezien zijn schrikreactie - dat Bottas naar hem toe bewoog. Ze trokken bij Ziggo de racelijn die Bottas daar had door waaruit dit niet echt bleek eerlijk gezegd. Bleek wel uit dat Russel een idiote actie zette daar op een nat circuit ook nog. En dan lekker verontwaardigd lopen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 https://fb.watch/4-u9SfZ6bd/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 Gene Haas zou bezig zijn om Haas per 2022 te verkopen aan.... Rich Energy en Papa Mazepin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 22 minuten geleden zei Satyr: Gene Haas zou bezig zijn om Haas per 2022 te verkopen aan.... Rich Energy en Papa Mazepin Dat zat er al aan te komen natuurlijk. Hopelijk kan Mick dan naar een serieuze renstal en dan mag papa Mazepin doen wat ie wel met het oude haas. Kan er niet wakker van liggen. Hoop alleen dat er minstens 10 teams op de grid blijven en het liefst natuurlijk weer 12 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 2 minuten geleden zei 19CH98: Dat zat er al aan te komen natuurlijk. Hopelijk kan Mick dan naar een serieuze renstal en dan mag papa Mazepin doen wat ie wel met het oude haas. Kan er niet wakker van liggen. Hoop alleen dat er minstens 10 teams op de grid blijven en het liefst natuurlijk weer 12 ofzo Ja, ik mis underdogs als Minardi, Arrows en teams als HRT en Lotus. Dat je elke GP hoopte dat Minardi 10e zou worden (of zelfs 6e, zo oud ben ik) zodat ze een puntje hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 april 2021 Auteur Share Geplaatst 24 april 2021 Dat Gene Haas Haas wil verkopen is niet zo verrassend. Zelfde geldt voor Papa Mazepin die een team wil kopen. Maar dat Rich Energy zich er ook in mengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 6 minuten geleden zei Satyr: Ja, ik mis underdogs als Minardi, Arrows en teams als HRT en Lotus. Dat je elke GP hoopte dat Minardi 10e zou worden (of zelfs 6e, zo oud ben ik) zodat ze een puntje hadden. Zo oud ben ik nog niet maar ik snap je punt, elke keer als George Russell kans heeft op punten vind ik dat toch een stuk spannender dan een al dan niet overwinning voor Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 3 uur geleden zei Satyr: Ja, ik mis underdogs als Minardi, Arrows en teams als HRT en Lotus. Dat je elke GP hoopte dat Minardi 10e zou worden (of zelfs 6e, zo oud ben ik) zodat ze een puntje hadden. Of dat er twee banden leveranciers zijn en dat er dan maar zes gaan starten op Indy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 Ja meerdere bandenleveranciers! Zo voor. Red Bull toch wel met een stuntje. Citaat Ben Hodgkinson maakt een zeer gevoelige overstap binnen de Formule 1. Het hoofd van de technische ontwikkeling van Mercedes gaat vanaf komend seizoen voor concurrent Red Bull Racing werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 https://youtu.be/5ZQrprQNS-c Weer zo’n zaad baan erbij.. Sochi/Vietnam 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Het schema voor de drie sprintrace weekenden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Ben benieuwd, ben bang voor saaie races omdat een actie maken nu een enorm risico is. Je kan 1 plek winnen of er 19 verliezen (in het ergste geval). Dan zullen de meesten toch eieren voor hun geld kiezen neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Schema voor komend weekend Vrijdag: F1 VT1 12:30 Ziggo F1 VT2 16:00 ZiggoZaterdag: F1 VT3 13:00 Ziggo F1 Kwa 15:15 ZiggoZondag: IndyCar 01:00 Ziggo https://www.indycar.com/Schedule F1 15:00 Ziggo Nascar 21:30 Ziggo https://www.kansasspeedway.com/Buy-Tickets/Events/2021/May/May-Cup.aspx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten