Richarð. Geplaatst 6 december 2020 Auteur Share Geplaatst 6 december 2020 Duitsland 2019 Mercedes pitstop kwam aardig in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 10 uur geleden zei ErikEagles: Voor het eerst in jaren dat ik van begin tot einde geboeid zat te kijken. Zo zonde voor George, ik hoop dat hij volgende week weer mag rijden bij Mercedes. Dan heb je best wat races gemist in de afgelopen jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 2 uur geleden zei Keko: Dan heb je best wat races gemist in de afgelopen jaren Nee niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Heerlijk voor Perez, wat gun ik het hem! Russell natuurlijk erg pijnlijk... Bottas lachwekkend. Weg ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 In Duitsland weten ze te melden dat Red Bull bezig is om Russell te contracteren. Dat zou best een stuntje zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Lijkt me sterk, als ik eerlijk ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Dat zou wat zijn, maar hij heeft een contract bij RB dus ik zie dit niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 1 uur geleden zei delichris: Dat zou wat zijn, maar hij heeft een contract bij RB dus ik zie dit niet gebeuren. Nee, nog niet Bottas heeft alle info over Mercedes weggehaald bij zijn Instagram Russell heeft alle info over Williams weggehaald bij zijn Instagram Hmmm... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 9 uur geleden zei Satyr: Nee, nog niet Bottas heeft alle info over Mercedes weggehaald bij zijn Instagram Russell heeft alle info over Williams weggehaald bij zijn Instagram Hmmm... moest Mercedes zijn uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Wat een heerlijke pole pakte Max. Dit geeft hoop voor de race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Goede ronde, hele spannende quali! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Net teruggekeken. Mooi man. Hopelijk kan hij in stijl dit seizoen afsluiten. Ze mooie opsteker zijn ook naar begin komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Hamilton niet eerste. Meteen continue op zijn radio aan het zaniken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Tsunoda naar Alpha Tauri, lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Beter dan de alternatieven lijkt me. Albon heeft geen toekomst meer bij Red Bull als hij uit het team wordt gezet, dus dan heb je met Gasly en Albon twee coureurs die het grote team niet meer gaan halen. Voor Kvyat geldt redelijk hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Is komst Perez nu eigenlijk bevestigd of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Nee, RB heeft nog niets bevestigd maar zou dat wel voor Kerst doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Nu twijfel ik meer over het feit of Perez komt, er is immers geen alternatief voor Albon nu. Toch een Thai, RB is deels in Thaise handen. Had hem dan wel bij AT gezien. Perez is echter wel een heerlijke coureur, zou geweldig zijn als die komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Ondertussen wordt Jarno Opmeer official F1 E-sports wereldkampioen. Knap gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Perez nu toch naar RB, wordt door diverse media bevestigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Opmeer kampioen en Perez naar RB! Met het laatste ben ik echt ontzettend blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Als Perez ook flopt, ligt het hoe dan ook aan Red Bull of hun tweede auto. Gasly had de communicatie met de engineers aangewezen als een groot verschil tussen zijn tijd bij Red Bull en zijn tijd bij Alpha Tauri, wellicht is de coureur niet de enige waarnaar gekeken moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Hoopte er al op, maar heel tof dat Perez doorgaat Lekkere line-up voor RB ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 3 uur geleden zei Keko: Als Perez ook flopt, ligt het hoe dan ook aan Red Bull of hun tweede auto. Gasly had de communicatie met de engineers aangewezen als een groot verschil tussen zijn tijd bij Red Bull en zijn tijd bij Alpha Tauri, wellicht is de coureur niet de enige waarnaar gekeken moet worden. Of Max is gewoon echt verschrikkelijk goed. Kan het me niet voorstellen gezien de prestaties van Sainz bij Toro Rosso, maar we gaan nu denk ik wel echt zien hoe goed Max is. Lekker dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten