Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei ErikEagles:

Voor het eerst in jaren dat ik van begin tot einde geboeid zat te kijken. 

Zo zonde voor George, ik hoop dat hij volgende week weer mag rijden bij Mercedes. 

Dan heb je best wat races gemist in de afgelopen jaren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Dat zou wat zijn, maar hij heeft een contract bij RB dus ik zie dit niet gebeuren.

Nee, nog niet ;)

Bottas heeft alle info over Mercedes weggehaald bij zijn Instagram

Russell heeft alle info over Williams weggehaald bij zijn Instagram

Hmmm...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter dan de alternatieven lijkt me. Albon heeft geen toekomst meer bij Red Bull als hij uit het team wordt gezet, dus dan heb je met Gasly en Albon twee coureurs die het grote team niet meer gaan halen. Voor Kvyat geldt redelijk hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Perez ook flopt, ligt het hoe dan ook aan Red Bull of hun tweede auto. Gasly had de communicatie met de engineers aangewezen als een groot verschil tussen zijn tijd bij Red Bull en zijn tijd bij Alpha Tauri, wellicht is de coureur niet de enige waarnaar gekeken moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Keko:

Als Perez ook flopt, ligt het hoe dan ook aan Red Bull of hun tweede auto. Gasly had de communicatie met de engineers aangewezen als een groot verschil tussen zijn tijd bij Red Bull en zijn tijd bij Alpha Tauri, wellicht is de coureur niet de enige waarnaar gekeken moet worden.

Of Max is gewoon echt verschrikkelijk goed. Kan het me niet voorstellen gezien de prestaties van Sainz bij Toro Rosso, maar we gaan nu denk ik wel echt zien hoe goed Max is. Lekker dit :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites