Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Red Bull ouch.. Hosanna na de testdagen en dan het weekend zo weggooien in de laatste 7 ronden. Jammer dat die Hamilton dan weer 3e moet worden, maargoed.. K-Mag 5e . Zhou punten, Bottas met wat gelukkig terug naar 6. Het was hoe dan ook een zeer enerverende race met leuke gevechten her en der! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Wel gave race hoor. Mooi dat Ferrari echt weer meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) Hoopte op meer inhaalacties dan vorig jaar, maar was nog steeds treintje rijden. Jammer. Saaie race. 20 maart 2022 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Balen van de uitval van beide Redbulls, maar het seizoen is nog lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 20 minuten geleden zei Srangaman: Hoopte op meer inhaalacties dan vorig jaar, maar was nog steeds treintje rijden. Jammer. Saaie race. Er waren toch best wel wat inhaalacties? Geen idee vergeleken met vorig jaar in Bahrein. Maar waren toch best wel wat momenten over her veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Dat commentaar klinkt alsof ze een race zitten te verslaan die gister al gereden is, als jullie snappen wat ik bedoekl. een beetje apart, net alsof ik naar een herhaling zit te kijken. Het wordt niet echt spannend gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Lees alleen maar geklaag en gezeik op Viaplay. Tot slaapverwekkende commentaar tot slecht beeld of helemaal geen beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Ik vond het commentaar echt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 18 minuten geleden zei timpy00: Er waren toch best wel wat inhaalacties? Geen idee vergeleken met vorig jaar in Bahrein. Maar waren toch best wel wat momenten over her veld. Mwah, Verstappen 2x met Leclerc? Laatste gedeelte na de safety car in de top 10 niets gebeurd, behalve een kapotte auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Voorin gewoon saaie race. Had zelf wel wat problemen met viaplay, maar op m'n telefoon (sinds het gebruik van viaplay??) wel meer problemen met streamingdiensten. Commentaar moet ik ook nog wat aan wennen, klonk wat minder deskundig. Die vrouw in de studio vond ik ook weinig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2022 VIaplay is wat zakelijker dan dat Ziggo het aanpakte. Nou is dat niet heel moeilijk als je bij Ziggo zit met Kamphues en Coronel. Nu houdt die laatste zich gelukkig nog rustig bij Viaplay. Maar het is in mijn eigen tè zakelijk en zit er te weinig passie en emotie in. Commentaar an sich vind ik wel prima, het is vooral nog even wennen om geen Olav Mol te horen na al die jaren. Maar je moet hem toch een keer vervangen. Met een nieuwe zender én een nieuwe generatie auto's bij de F1 denk ik dat het qua timing prima is. Waar ze wel compleet de plank mis slaan, is met Allard Kalff. Die voegt wat mij betreft helemaal niks toe en mogen ze van mij direct afscheid van nemen. Je hebt twee commentatoren, dat is voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 1 minuut geleden zei Richarð.: VIaplay is wat zakelijker dan dat Ziggo het aanpakte. Nou is dat niet heel moeilijk als je bij Ziggo zit met Kamphues en Coronel. Nu houdt die laatste zich gelukkig nog rustig bij Viaplay. Maar het is in mijn eigen tè zakelijk en zit er te weinig passie en emotie in. Commentaar an sich vind ik wel prima, het is vooral nog even wennen om geen Olav Mol te horen na al die jaren. Maar je moet hem toch een keer vervangen. Met een nieuwe zender én een nieuwe generatie auto's bij de F1 denk ik dat het qua timing prima is. Waar ze wel compleet de plank mis slaan, is met Allard Kalff. Die voegt wat mij betreft helemaal niks toe en mogen ze van mij direct afscheid van nemen. Je hebt twee commentatoren, dat is voldoende. Dat vooral inderdaad ja. Wat een drama die man. Lekker Dakar laten doen en op RTL laten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2022 Dakar doet hij wat mij betreft prima. Niet dat hij daar een grote rol speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Zojuist zei Richarð.: Dakar doet hij wat mij betreft prima. Niet dat hij daar een grote rol speelt. Spijker. Kop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 2 uur geleden zei Beppu: Dat commentaar klinkt alsof ze een race zitten te verslaan die gister al gereden is, als jullie snappen wat ik bedoekl. een beetje apart, net alsof ik naar een herhaling zit te kijken. Het wordt niet echt spannend gemaakt. Ik kreeg er een beetje playstation-vibes bij. Het is wel heel... klinisch ofzoiets.. Kan er niet helemaal m'n vinger op leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Veekay een 10e plaats op de oval van Texas. Zat er goed bij, en heeft zelfs op 2 momenten aan de leiding gereden. Kreeg alleen iets te weinig brandstof mee voor zijn late stint (of het was bewust), waardoor hij zoveel moest sparen dat hij nog wat plaatsen moest inleveren door te sparen. Al met al wel prima begonnen aan het seizoen met een 6e en 10e plek. 10 april gaan we naar Long Beach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik vond het klote dat Max uitviel, maar met een uitslag Leclerc, Verstappen, Sainz, Perez, Hamilton, Russell had ik zeker vrede gehad. Fijn dat het weer spannend is en niet tussen twee man gaat. En dat het middenveld een positieve puinhoop was, is ook goed. Haas nual meer punten dan in de vorige twee jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 19 uur geleden zei Beppu: Dat commentaar klinkt alsof ze een race zitten te verslaan die gister al gereden is, als jullie snappen wat ik bedoekl. een beetje apart, net alsof ik naar een herhaling zit te kijken. Het wordt niet echt spannend gemaakt. Ik had inderdaad exact hetzelfde, ze deden gewoon hun verslag en dan zonder emoties. Maakt het toch wel minder leuk vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 De Hulk is ook aanwezig op Jeddah. Vettel kan nog geen negatieve test laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Mijn eerste race met F1tv. Kwaliteit een dikke prima. Geen buffer gezeik tijdens de race. Commentaar voorlopig Engels, NL schijnt wel te komen (wie dan?). Beetje over de top, maar je merkt wel dat ze verstand van zaken hebben. Nadeel wel. Het hele AirPlay gebeuren werkt dus niet als je geen Appletv hebt, terwijl mijn LG het wel ondersteunt. Dus moest via de Chromecast de boel laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 1 uur geleden zei The Saint: Mijn eerste race met F1tv. Kwaliteit een dikke prima. Geen buffer gezeik tijdens de race. Commentaar voorlopig Engels, NL schijnt wel te komen (wie dan?). Beetje over de top, maar je merkt wel dat ze verstand van zaken hebben. Nadeel wel. Het hele AirPlay gebeuren werkt dus niet als je geen Appletv hebt, terwijl mijn LG het wel ondersteunt. Dus moest via de Chromecast de boel laten lopen. Olav Mol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 TIJDSCHEMA GP SAOEDI-ARABIË Sessie Datum Tijd Eerste vrije training vrijdag 25 maart 15:00 - 16:00 Tweede vrije training vrijdag 25 maart 18:00 - 19:00 Derde vrije training zaterdag 26 maart 15:00 - 16:00 Kwalificatie zaterdag 26 maart 18:00 - 19:00 Race zondag 27 maart 19:00 - 21:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 1 uur geleden zei delichris: Olav Mol Dat is volgens mij niet waar. Zij hebben naar ik weet vanaf juni het viaplay commentaar. En het is ook nog maar de vraag of je f1tv in 2023 kan verkrijgen in Nederland, las ik laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 28 minuten geleden zei timpy00: Dat is volgens mij niet waar. Zij hebben naar ik weet vanaf juni het viaplay commentaar. En het is ook nog maar de vraag of je f1tv in 2023 kan verkrijgen in Nederland, las ik laatst. ER waren mensen afgelopen zondag die F1 tv keken met commentaar van Mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Op 24-3-2022 om 09:35 zei delichris: De Hulk is ook aanwezig op Jeddah. Vettel kan nog geen negatieve test laten zien. De Hulk nu definitief dit weekend aan het rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten