Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Lazy:

Een nieuwe rel is geboren > https://nl.motorsport.com/f1/news/f1-reageert-rel-racistische-opmerking-nelson-piquet-lewis-hamilton/10329496/

Gaat lekker in de wereld van de F1 deze week.

Interview uit november 21, hoezo komt dat uitgerekend in de week van Silverstone naar boven en niet al veel eerder?

2 uur geleden zei delichris:

Let maar op. Max wordt aankomend weekend uitgejoeld door de Britten.

Want Max kan hier wat aan doen? Hij zou zich moeten uitspreken hierover ja. Uitgejoeld werd hij al, zag ze juichen vorig jaar toen Lewis Max de muur in boorde. Is op Zandvoort overigens niet anders.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Vitesse88:

Interview uit november 21, hoezo komt dat uitgerekend in de week van Silverstone naar boven en niet al veel eerder? 

Tja. Daar zijn voldoende theorieën over te bedenken. Helaas zullen we nooit weten waarom.

18 minuten geleden zei Vitesse88:

Want Max kan hier wat aan doen? Hij zou zich moeten uitspreken hierover ja. Uitgejoeld werd hij al, zag ze juichen vorig jaar toen Lewis Max de muur in boorde. Is op Zandvoort overigens niet anders.

Is Max ze schoonpa. Kan die niets aan doen, maar er zijn dan mensen die vinden dat hij zich er dan tegen moet uitspreken. Voor de bühne zou dat wel slim zijn.

Neemt overigens niet weg dat Max volledig uitgejoeld gaat worden op Silverstone. Dat zou ook al gebeurd zijn als dit niet naar buiten was gekomen nu.

Ander nieuws vandaag:

Red Bull ontslaat Vips naar aanleiding van zijn uitspatting op twitch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Vitesse88:

Nelson Piquet is de vader van Kelly de vriendin van Max.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig dat online ook weer zo'n verhaal komt van zie je wat Lewis doet dit en dat. Uitgerekend nu. Alsof het een complot is.

Hoop dat Max zich een keer uitspreekt, neem aan sinds de gebeurtenissen bij Red Bull, dat zijn team dat ook hoopt. Maar daar vind ik hem tot noch toe uitermate zwak in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei timpy00:

Wel grappig dat online ook weer zo'n verhaal komt van zie je wat Lewis doet dit en dat. Uitgerekend nu. Alsof het een complot is.

Hoop dat Max zich een keer uitspreekt, neem aan sinds de gebeurtenissen bij Red Bull, dat zijn team dat ook hoopt. Maar daar vind ik hem tot noch toe uitermate zwak in.

Je vind Max zwak in zich uitspreken? Waarom zou hij zich moeten uitspreken. Die jongen is bezig met 1 ding. Keihard racen. Max gaat zich echt niet vermoeien met dit soort randzaken. 

Dat hij zich niet uitspreekt en laat afleiden vind ik juist heel sterk. Dat typeert hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Michaelinho*:

Je vind Max zwak in zich uitspreken? Waarom zou hij zich moeten uitspreken. Die jongen is bezig met 1 ding. Keihard racen. Max gaat zich echt niet vermoeien met dit soort randzaken. 

Dat hij zich niet uitspreekt en laat afleiden vind ik juist heel sterk. Dat typeert hem.

Niet alleen in deze vind ik dat. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Maar ik hou wel van topsporters die hun podium gebruiken, ik vind dat er ook bij horen. Deze mensen hebben namelijk de positie om (al is het klein) een verschil te maken in perceptie en dergelijke. Zij kunnen voor iets meer impact zorgen dan jij en ik. En om een of andere reden werkt het voor een hoop mensen ook zo dat als hun held iets vind of zegt zij het ook vinden of in elk geval coulanter over nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max is qua uitstraling toch sowieso gewoon een hele saaie gozer? Hij heeft alle geluk van de wereld dat Ziggo diep in zijn kont gekropen is, daardoor lijkt het nog wat. Het is geen type Hamilton (uitgesproken, mede door zijn achtergrond), Ricciardo, Norris. Verder denk ik wel dat hij een beetje de sociale radar mist om zich hier over uit te spreken. 

Gelukkig is hij de allerbeste coureur op dit moment, daar gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Satyr:

Red Bull heeft Vips ontslagen vanwege racisme, wat moet Max dan nog meer doen? Het standpunt van RB is overduidelijk.

Ik zeg toch ook niet in deze, maar in het algemeen. Wat @Michaelinho* zegt klopt natuurlijk, Max focust zich op racen en onthoud zich altijd van enig podium danwel mening/standpunt innemen. 

Ik denk dat @Arezo hierboven prima omschrijft hoe ik er over denk.

Nu is er geen goede of foute houding aan te nemen. Maar zoals ik al zei, ik houd er wel van als topsporters en zeker de toppers hun podium voor meer gebruiken dan een dikke bankrekening ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max is gewoon 100% zichzelf en het kan hem geen reet schelen wat anderen van hem vinden, dat vind ik juist een hele sterke karaktereigenschap. Terwijl aan de andere kant Lewis Hamilton heel erg bezig is met zijn imago. 'T is maar waar je van houd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei LouisPSV:

Max is gewoon 100% zichzelf en het kan hem geen reet schelen wat anderen van hem vinden, dat vind ik juist een hele sterke karaktereigenschap. Terwijl aan de andere kant Lewis Hamilton heel erg bezig is met zijn imago. 'T is maar waar je van houd.

Je kunt er op wachten dat het natuurlijk weer één grote Lewis show wordt in Silverstone dit weekend. Even duimen dat iemand hem er in de 1e bocht even goed aftikt. Zijn we daar ook weer vanaf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Michaelinho*:

Je kunt er op wachten dat het natuurlijk weer één grote Lewis show wordt in Silverstone dit weekend. Even duimen dat iemand hem er in de 1e bocht even goed aftikt. Zijn we daar ook weer vanaf 

Daar zou ik inderdaad helemaal niet rouwig om zijn. Had vroeger echt erg veel respect voor Lewis Hamilton en zijn prestaties, maar zodra hij onder druk kwam te staan van Max heeft ie zich echt laten kennen. Laten we hopen dat we het Nederlandse en Oostenrijkse volkslied horen op de zondag in Silverstone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei timpy00:

Niet alleen in deze vind ik dat. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Maar ik hou wel van topsporters die hun podium gebruiken, ik vind dat er ook bij horen. Deze mensen hebben namelijk de positie om (al is het klein) een verschil te maken in perceptie en dergelijke. Zij kunnen voor iets meer impact zorgen dan jij en ik. En om een of andere reden werkt het voor een hoop mensen ook zo dat als hun held iets vind of zegt zij het ook vinden of in elk geval coulanter over nadenken.

Max staat volgens mij net zoals de andere rijders achter Lewis. Maar wat @Satyrboven je zegt, de reactie van RB op Vips zegt genoeg. Walgelijk wat Piquet heeft gezegd maar dat het uitgerekend voor Silverstone naar buiten gebracht wordt is echt typisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Vitesse88:

Max staat volgens mij net zoals de andere rijders achter Lewis. Maar wat @Satyrboven je zegt, de reactie van RB op Vips zegt genoeg. Walgelijk wat Piquet heeft gezegd maar dat het uitgerekend voor Silverstone naar buiten gebracht wordt is echt typisch.

En daarnaast is Max idd nergens toe verplicht ergens op te reageren, of het nou z'n schoonpa is of niet. In het voetbal hoor je toch ook niet elke speler over racisme praten!? Net wat je zegt: typisch dat het voor Silverstone naar buiten komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michaelinho*:

Heb geen Ziggo, dus niet gezien. Wat gebeurde er? 

Eerst gaat het mis met de krik, die brak of hij zat er niet goed onder. Nou, even met 3 man met een krik zonder lucht die auto de lucht in. Krijgt die knakker linksachter de band er niet op. Niet zo heel gek als je hem met de buitenkant naar binnen erop wil zetten. Die knakker erachter op de knie'tjes erbij ook zo kijkend van: godverdikke waarom past die band nou niet? Totdat iemand die achter de auto stond die jongens er even op attendeert dat ze de band om moeten draaien. ;e ;e

Jack Plooij zei al: die werkt morgen bij de catering van McLaren.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Heb geen Ziggo, dus niet gezien. Wat gebeurde er? 

3 uur geleden zei Jotew:

Eerst gaat het mis met de krik, die brak of hij zat er niet goed onder. Nou, even met 3 man met een krik zonder lucht die auto de lucht in. Krijgt die knakker linksachter de band er niet op. Niet zo heel gek als je hem met de buitenkant naar binnen erop wil zetten. Die knakker erachter op de knie'tjes erbij ook zo kijkend van: godverdikke waarom past die band nou niet? Totdat iemand die achter de auto stond die jongens er even op attendeert dat ze de band om moeten draaien. ;e ;e

Jack Plooij zei al: die werkt morgen bij de catering van McLaren.

Die krik brak gewoon door midden... Onderstaande video is zeker een kijkje waard :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites