Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Is het bij Mazepin niet zo dat daar best wel wat directe lijnen zijn met papa Mazepin en Putin? Maakt het verhaal iets anders, ook gezien Mazepin een paydriver is met het geld van...

Denk dat het met Kvyat niet gebeurd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei 007mark:

Had dit ook niet verwacht.

Fittipaldi zou wel weer een matige keuze zijn.

Juist wel verwacht. Papa Mazepin is dikke maatjes met Putin en heeft zijn geld verdiend via een staatsbedrijf, ik dacht in de kunstmest oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Vind dit wel heel erg ver gaan. Evenementen als een GP (en dus ook Europees voetbal) niet laten plaatsvinden in landen die in oorlog verkeren of iig de agressor zijn prima, maar de hetze tegen Russen individueel neemt belachelijke vormen aan.

Als ik het goed begrijp is het probleem meer dat papa Mazepin het team sponsort op de voorwaarde dat zijn zoon mag rijden. Als invloedrijke Rus is hij geraakt door de sancties waardoor hij het team niet meer kan sponsoren. Dus dan is het logisch dat zijn zoon verdwijnt omdat die daar natuurlijk niet op basis van zijn sportieve prestaties beland is. 

Stel ik betaal 10 miljoen om een maand mee te spelen bij ADO en dat geld lever ik niet mag ik hopen dat ik ook uit de selectie wordt gegooid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Wij hebben een abonnement op Viaplay afgesloten 99 euro voor een jaar.

Hier hetzelfde. Grootste compliment is dat ze een goed werkende, duidelijke app hebben. Zowel op TV als op telefoon/ipad. Dat is EredivisieLive/Fox/ESPN na al die jaren nog altijd niet gelukt. Komt natuurlijk ook wel dat ze de infrastructuur al hadden staan in Scandinavië. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei delichris:

Tot 4 augustus zeker en daarna 13,99 per maand.

Wij hebben alles bij KPN, ik krijg standaard €5,- korting op een pakket naar keuze. Ik zet na het voetbalseizoen Ziggo uit en zet de korting dan in op Viaplay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Wij hebben alles bij KPN, ik krijg standaard €5,- korting op een pakket naar keuze. Ik zet na het voetbalseizoen Ziggo uit en zet de korting dan in op Viaplay.

Ik zit gewoon nog steeds bij Ziggo en blijf er ook bij dit ivm Indycar, NASCAR, de motorraces en CL voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Ik zit gewoon nog steeds bij Ziggo en blijf er ook bij dit ivm Indycar, NASCAR, de motorraces en CL voetbal.

Heb ik streams voor, daar ga ik niet 14,99 voor betalen. Is 7 van de 10x ook na 01:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Satyr:

Heb ik streams voor, daar ga ik niet 14,99 voor betalen. Is 7 van de 10x ook na 01:00

Ik heb Ziggo Sport weer gratis. Maar ik kan alle NASCAR races zien hoor en die zijn meestal rond 21:30. De Indycar is ook vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder. Had op een goede (jonge) hond gehoopt. Zat even te struinen in de Ferrari Driver Academy en die is akelig leeg. Een naam als Piastri is niet realistisch omdat hij van Renault/ Alpine is. Verder zou ik niet zo 1 2 3 een jongtalent kennen, dus wellicht is Magnussen logisch. Kan met zijn ervaring hopelijk Mick wat op weg helpen. Ik zag de Haas laatst ergens en die zag er vrij kaal uit. Zal dus wel een jaartje achteraan tuffen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Bijzonder. Had op een goede (jonge) hond gehoopt. Zat even te struinen in de Ferrari Driver Academy en die is akelig leeg. Een naam als Piastri is niet realistisch omdat hij van Renault/ Alpine is. Verder zou ik niet zo 1 2 3 een jongtalent kennen, dus wellicht is Magnussen logisch. Kan met zijn ervaring hopelijk Mick wat op weg helpen. Ik zag de Haas laatst ergens en die zag er vrij kaal uit. Zal dus wel een jaartje achteraan tuffen worden.

Zit nog wel een redelijk talent bij Ferrari, Robert Shwartzman. Probleem alleen is, is dat ook hij Russcisch is. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites