Hwb Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 17 minuten geleden zei Elsjorro1990: Waardoor de situatie hetzelfde is: Lewis op softs en Max op 15 ronde oude hard. Dat is toch precies hetzelfde? Dan had Hamilton ook gewoon de kans gehad om die plek goed te maken. Dus gegokt en verloren. Echter blijkt wel weer dat Mercedes wat dat betreft nooit opgeeft. Als ze dit terugdraaien, dan moet je gewoon stoppen met deze sport. Hamilton gaat niet naar binnen, omdat Merc inschat dat de race achter de SC afgesloten zal worden. Als dan blijkt dat dat niet gebeurt, terwijl dat volgens de regels (schijnbaar) wel had gemoeten, heeft Mercedes wel een punt natuurlijk. Wat de consequenties van dat punt moeten zijn? Gelukkig is het niet aan mij om dat te beslissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei The Saint: Hmm, maar CAS overruled dit dan toch eventueel? Als ze naar Cas gaan kan dat overruled worden idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 https://www.fia.com/documents/season/season-2021-1108/championships/fia-formula-one-world-championship-14 Voor het zogenaamd inhalen onder SC geen sprake iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat de ruling ook wordt de andere partij zal wel weer in protest gaan enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Eerste protest afgewezen (inhalen onder SC) aldus Sky Sports F1 op twitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 UITSLAG IS DEFINITIEF!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Just now, Satyr said: UITSLAG IS DEFINITIEF!!!!! Staat iig nog geen uitspraak bij (nieuwer als inhalen achter SC) : https://www.fia.com/documents/season/season-2021-1108/championships/fia-formula-one-world-championship-14 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Jezus man dat Mercedes, wat een slechte verliezers. Schijnt dat er al een leger aan advocaten nu klaar stond om hun werk te gaan doen. Er wordt zelfs niet uitgesloten dat ze naar het CAS gaan.... Overigens weer een kansloze kamikaze-actie van Max in de eerste ronde he Voor de rest een heel bijzonder einde natuurlijk. Zat erg mee deze keer. Maar toch wel van genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Laten we nou niet doen alsof RB dit andersom niet gedaan zou hebben. Ongeacht wat de stewards besluiten, gaat dit bij het CAS eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Toto Wolf hoeven we ook nooit meer geloven op zijn woorden. Voor de race nog zeggen dat het op de baan beslist moet gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 4 minuten geleden zei 007mark: Er wordt zelfs niet uitgesloten dat ze naar het CAS gaan.... Moet zeggen dat, als er nooit afgeweken is in het verleden van die lapped cars regel, ze wellicht wel een punt hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Overigens lees ik net bij F1maximaal dat de raceleider het recht heeft om tijdens de race procedures aan te passen of te overrulen (meer dan dit weet ik ook niet). Als dat zo is, staat Mercedes een stuk minder sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Moet zeggen dat, als er nooit afgeweken is in het verleden van die lapped cars regel, ze wellicht wel een punt hebben. Vraag mij wel ten zeerste af in hoeverre het CAS een andere uitslag ervan kan maken. Dan zou ik het nog eerder voor me zien dat ze de gehele uitslag bijvoorbeeld schrappen, wat nog steeds resulteert in Max als WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 3 minuten geleden zei Hwb: Overigens lees ik net bij F1maximaal dat de raceleider het recht heeft om tijdens de race procedures aan te passen of te overrulen (meer dan dit weet ik ook niet). Als dat zo is, staat Mercedes een stuk minder sterk. Wel raar dat ze dat niet sneller kunnen beslissen, al zijn ze daar vaker traag in bij de F1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 minuten geleden zei 007mark: Vraag mij wel ten zeerste af in hoeverre het CAS een andere uitslag ervan kan maken. Dan zou ik het nog eerder voor me zien dat ze de gehele uitslag bijvoorbeeld schrappen, wat nog steeds resulteert in Max als WK. Dat dus, ik zie geen enkele manier (nu het eerste protest is afgewezen) waardoor Verstappen plekken zou moeten inleveren ten opzichte van de uitslag van nu. Hij kan niks doen aan de incompetentie van Masi. Daarnaast is het ook niet zeker dat Hamilton gewonnen had mocht de race finishen onder SC dus kan je naar mijn mening (Not a Lawyer) niet zomaar de uitslag van ronde 57 nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei 19CH98: Dat dus, ik zie geen enkele manier (nu het eerste protest is afgewezen) waardoor Verstappen plekken zou moeten inleveren ten opzichte van de uitslag van nu. Hij kan niks doen aan de incompetentie van Masi. Daarnaast is het ook niet zeker dat Hamilton gewonnen had mocht de race finishen onder SC dus kan je naar mijn mening (Not a Lawyer) niet zomaar de uitslag van ronde 57 nemen. Als de race eindigt achter SC wint Hamilton toch juist sowieso? Buiten dat ik ook denk dat er niks veranderd hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Ik vind het sowieso raar dat er nog zo'n discussie na ongeveer iedereen wedstrijd is. Alsof er na iedere voetbalwedstrijd ook nog gediscussieerd wordt over wat er gebeurd is en daardoor de eindstand ook nog overruled gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat volgens mij wel al vastgesteld kan worden dat Masi wel een regel overruled heeft om toch nog een ronde te kunnen racen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wát een race, wát een einde. Ongekend. Heb ook eerder flink gezeken op Hamilton, maar die toonde zich vandaag echt een grootse verliezer. Jammer van het protest van Mercedes, komt waarschijnlijk uit de koker van Toto. 3 minuten geleden zei Hwb: Overigens lees ik net bij F1maximaal dat de raceleider het recht heeft om tijdens de race procedures aan te passen of te overrulen (meer dan dit weet ik ook niet). Als dat zo is, staat Mercedes een stuk minder sterk. Klopt inderdaad. Kan me in ieder geval eigenlijk niet voorstellen dat ze dit resultaat terug gaan draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 3 minuten geleden zei timpy00: Als de race eindigt achter SC wint Hamilton toch juist sowieso? Buiten dat ik ook denk dat er niks veranderd hoor. Er is toch nog altijd een kans dat zijn motor/banden/weet ik veel het dan begeeft en hij de finish niet haalt? Ik weet dat het een kleine kans is maar je kan niet iemand de zege geven op basis van een incomplete race vind ik. Dat was in Spa al een enorme onzin en nu net zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 december 2021 Auteur Share Geplaatst 12 december 2021 1 minuut geleden zei 19CH98: Er is toch nog altijd een kans dat zijn motor/banden/weet ik veel het dan begeeft en hij de finish niet haalt? Ik weet dat het een kleine kans is maar je kan niet iemand de zege geven op basis van een incomplete race vind ik. Dat was in Spa al een enorme onzin en nu net zo goed. Hij heeft een ronde al racend volgehouden, dus dat lijkt me een non-argument in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Wat wel krom is, is dat alle auto's tussen Max en Lewis weg moesten en die tussen Sainz en Max nier terwijl Sainz derde lag. Nou denk ik niet dat Sainz ineens de race ging winnen of Max ging aanvallen. Maar dat alleen die 5 auto's weg moesten en toen racen is wel gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 6 minuten geleden zei timpy00: Wat wel krom is, is dat alle auto's tussen Max en Lewis weg moesten en die tussen Sainz en Max nier terwijl Sainz derde lag. Nou denk ik niet dat Sainz ineens de race ging winnen of Max ging aanvallen. Maar dat alleen die 5 auto's weg moesten en toen racen is wel gek. Daar was geen tijd voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Protest is afgewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 december 2021 Auteur Share Geplaatst 12 december 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Daar was geen tijd voor. Maar het is heel scheef om het bij de ene wél te toen en de andere niet, toch? Als er geen tijd voor is, moet je het bij beide niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten