Jeroen. Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Hoe lang tot Binotto word ontslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Dit is genieten, paupers bij Ferrari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 1 minuut geleden zei Jeroen.: Hoe lang tot Binotto word ontslagen? Alsof die er wat aan kan doen dat ze elkaar eruit rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Zojuist zei Vitesse88: Alsof die er wat aan kan doen dat ze elkaar eruit rijden. Dat niet maar dat de auto voor geen meter rijd wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 4 minuten geleden zei Jeroen.: Dat niet maar dat de auto voor geen meter rijd wel. Dat is zeker zo. Ze kunnen ook niet meer cheaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Norris Heerlijk gedaan weer. Werd wel licht geholpen door kamikazeactie van Stroll t.o.v. Ricciardo en de voorvleugel van Perez, maar wat een resultaat voor hem in de eerste 2 races zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Het was maar goed dat de middenmoot zo met elkaar in gevecht waren. Verder was er maar weinig aan. Opvallend toch ook weer het gat van Albon naar de top 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Een best wel saaie race. Nu hopen op meer voor Max volgend weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Indycars ook nog maar even meepakken nu. Goed begin, direct 3 auto's eruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Eigenlijk was de kwalificatie spannender dan de wedstrijd, jammer moeten ze toch eens iets aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Indycars ook nog maar even meepakken nu. Goed begin, direct 3 auto's eruit NASCAR was ook gaaf, helaas Truex 2e, maar rookie Custer gun ik de zege ook wel. Maar Truex had 'm moeten winnen en zonder de laatste caution was dat ook gebeurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 2 minuten geleden zei Satyr: NASCAR was ook gaaf, helaas Truex 2e, maar rookie Custer gun ik de zege ook wel. Maar Truex had 'm moeten winnen en zonder de laatste caution was dat ook gebeurd NASCAR kijk ik eigenlijk nooit. Indy viel uiteindelijk erg tegen. In het restant weinig gebeurd, behalve dat Rosenqvist naar O'Ward reed en hem voorbijging. Veekay bleef uit de problemen in de eerste ronde, waardoor hij ineens 6e lag. Helaas maakte hij daarna in een outlap een fout waardoor hij flink wat tijd en posities verloor. Aan het einde van de race ook enorm bezig met brandstofsparen, waardoor hij uiteindelijk 14e werd. Had wel meer ingezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 Vettel gaat waarschijnlijk toch verder in de F1. Racing Point gaat Perez na dit seizoen uitkopen, die heeft blijkbaar een clausule in zijn contract die dat toestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 6 uur geleden zei Satyr: Vettel gaat waarschijnlijk toch verder in de F1. Racing Point gaat Perez na dit seizoen uitkopen, die heeft blijkbaar een clausule in zijn contract die dat toestaat. Vettel wordt ook genoemd bij Haas voor volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 En toch zou het me niet verbazen als hij tóch bij RB terugkeert, als Albon niet gauw verbeterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Mja. Horner was wel stellig dat dit niet gaat gebeuren. Al stond Gasly’s positie toentertijd ook niet ter discussie Wel jammer voor Perez. Laat toch duidelijk zien de betere coureur te zijn. Stroll mag ook echt alleen blijven zitten omdat hij zoontje van de geldschieter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 (bewerkt) Waarom zou je in godsnaam nog voor Vettel kiezen. Ik neem aan dat hij flink wat salaris wilt en hij heeft de afgelopen jaren nou niet echt consistent gepresteerd. Perez daarentegen doet het imo echt heel goed en is echt een racebeest. Oh, ik ben overigens wel een Vettel-liefhebber hoor, daar ligt het niet aan 15 juli 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 35 minuten geleden zei Keko: Waarom zou je in godsnaam nog voor Vettel kiezen. Omdat het een van de weinige ervaren mogelijkheden is voor een zitje volgend jaar, mocht je niet meer met Albon verder willen. En ik denk dat ze na Gasly/Albon nu wél een ervaren iemand naast Max willen. Maar ik zou ook kunnen leven met Albon hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 De vraag is wat Vettel kiest: achteraan meehobbelen met Haas, gokken op de centen en ontwikkeling bij Aston Martin, of knechtje van Max worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Williams blijft met Russell en Latifi rijden in 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Dan zal Bottas ook wel bij Mercedes blijven vermoed ik zo, het stoeltje even warmhouden voor Russel in 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2020 1 uur geleden zei Keko: Dan zal Bottas ook wel bij Mercedes blijven vermoed ik zo, het stoeltje even warmhouden voor Russel in 2022 Lijkt mij ook, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 (bewerkt) Vrijdag 17 juli: 10:55 1e Vrije Training F1 Hongarije 14:55 2e Vrije Training F1 Hongarije Zaterdag 18 juli: 03:00 Indycar Race 1 op Iowa Speedway 10:20 F3 Race 1 Hongarije 11:55 3e Vrije Training F1 Hongarije 14:15 Kwalificatie F1 Hongarije 16:40 F2 Race 1 Hongarije Zondag 19 juli: 02:30 Indycar Race 2 op Iowa Speedway 06:35 Supercars Championship Race 12 Sydney 09:40 F3 Race 2 Hongarije 11:05 F2 Race 2 Hongarije 12:20 Porsche Supercup Hongarije (6 Nederlanders) 14:00 F1 Race Hongarije (start om 15:10) 21:00 Nascar Cup Series Texas Motor Speedway @007mark 16 juli 2020 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten