delichris Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 1 uur geleden zei MisterX: Oh, wat is dat dan precies? Nog nooit van gehoord. Geen idee, maar deze lijkt mij wel heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Doet me denken aan Mantracker, wat vroeger op Extreme Sports kwam. Was tof om te zien. Finale van afgelopen maandag ga ik vanavond even bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Op 2-3-2022 om 11:02 zei 007mark: Doet me denken aan Mantracker, wat vroeger op Extreme Sports kwam. Was tof om te zien. Haha, die heb ik ook bekeken, volgens mij stonden ze ook ergens op Youtube ofzo. Daar heb ik de meeste bekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Tof begin van de natuurversie. Gaan er paar flink aan de schijt gaan verwacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei 007mark: Tof begin van de natuurversie. Gaan er paar flink aan de schijt gaan verwacht ik Die gast ook: is grondwater. Leek mij alles behalve grondwater. Ook meerdere kotsen al, das ook niet goed voor de vochthuishouding. Wel verrassend dat ze in redelijk slechte conditie zijn. Maar mooie editie al, hele andere kant van opsporen. 7 maart 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Die twee vrouwen die ook helemaal verkeerd lopen en dan zeggen dat kaart lezen niet hun beste ding is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 Ik verbaas me erover hoe slecht de deelnemers zijn voorbereid. Totaal niet fit, geen idee wat ze aan het doen zijn. Makkie voor die hunters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 maart 2022 Share Geplaatst 12 maart 2022 Klopt. Heb het ook gezien, maar verbaasde me er inderdaad ook over. Denk dat er maar weinig zijn die ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) Bij twee duo's vraag ik mij af hoe ze zich samen hebben opgegeven. Meteen irritaties vanaf het begin, irritante ventjes ook. Edit: nou, de eersten al gepakt, nu die gappies nog. 14 maart 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Als je bevangen wordt door een zonnesteek dan is het totaal geen pretje hoor. Ik weet er alles van. Die jongens hebben er goed aan gedaan om te stoppen. Die blonde meiden kunnen het nu al wel gaan opgeven hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 (bewerkt) Ronde 2 na een succesvolle try-out: 24 maart 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Op 14-3-2022 om 21:01 zei Chiemel: Bij twee duo's vraag ik mij af hoe ze zich samen hebben opgegeven. Meteen irritaties vanaf het begin, irritante ventjes ook. Edit: nou, de eersten al gepakt, nu die gappies nog. De gappies zijn ook gepakt. Ook al waren ze later wat minder irritant dan aan het begin. Mooi om te zien hoe iemand uiteindelijk echt gepakt werd. Die vader zal het fysiek misschien ook nog wel begeven. Die blonde dames gaan mogelijk weer een safecamp missen waardoor het volgens mij bijna onmogelijk wordt de extractie te halen. Dan heb je nog de andere twee dames waarbij 1 van de 2 mentaal wat zwak lijkt. Dan hou je het stelletje nog over, die zijn nu ook veruit het snelste. Ik gok nu dat die als enige het einde gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) Leuke aflevering! Spoiler Dat stelletje is weinig in beeld, die gaan het verst komen vermoed ik. Die vader en zoon doen het echt veel beter dan verwacht, zijn ook nog niet uit te sluiten. Die blonde dames doen het nu ook wel OK en die andere dames zijn op zich ook wel grappig, maar gaan het niet redden denk ik. Leuke episode wel! 28 maart 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Weer een leuke aflevering. Wel grappig hoe die hunters reageerden. Huh ze lopen daar op die brug. Verder mwah. Ik blijf de normale Hunted wel leuker vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Was weer een geinige aflevering. Die twee dames goed weggekomen, ook al lijkt mij dat ze nog wel gepakt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Hele vette finale. Spoiler Sneu voor die meiden. Maar was er nog wel plek in die chopper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Die meiden hadden niet moeten stoppen in de bosjes dan hadden ze het ook gered. Het leek er inderdaad op dat er geen plek was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Ja dat vond ik ook wel gek. Vond het ook wel gek dat die auto langzamer was dan die rennende hunter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 4 uur geleden zei Chiemel: Ja dat vond ik ook wel gek. Vond het ook wel gek dat die auto langzamer was dan die rennende hunter. Qua terrein was dat opzich wel te verklaren, snapte sowieso niet waarom ze de auto pakten. Erger me al weken kapot aan die "leider" van de Hunters, constant stoere praat en de macho uithangen, maar eigenlijk draagt hij echt 0,0 mee aan het "hunten". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Vanavond de eerste aflevering van een nieuw seizoen. Nu al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 De eerste aflevering was weer genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Ben hier echt volledig op afgeknapt na dat seizoen met die trailer die de hunters easy lieten winnen. Collega van mijn vrouw zat in dat seizoen en dan hoor je dus ook ook bizar gescript het is. Die twee jongens uit dat seizoen werden gepakt door 2 burgers (die collega van m’n vrouw dus). Alleen hebben ze dat shot wel 12x opnieuw opgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Nu aflevering 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Houd ons op de hoogte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 9 uur geleden zei ROEMM: Houd ons op de hoogte Ze zijn allemaal veilig hoor of toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten