joostmakaay Gepost October 27, 2023 Share Gepost October 27, 2023 Zou wat leuker zijn als er een maximum op het aantal taps/stealths zit, nu gooien ze er een op ieder nummer dat ze tegenkomen. Die actie dat ze die twee zo ff uit een woonkamer trokken was wel echt heel goed opgezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 Ook teveel in de eigen kring gebleven. Ik snap het wel, maar slim is het niet. En al helemaal niet om die telefoon aan te laten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 17 uur geleden zei joostmakaay: Zou wat leuker zijn als er een maximum op het aantal taps/stealths zit, nu gooien ze er een op ieder nummer dat ze tegenkomen. Deels eens. Het is voor de hunters nu inderdaad makkelijk om er wat stealts en taps uit te gooien. Misschien ze verplichten wat preciezer te zijn. Maar denk dat vooral de kandidaten slimmer moeten worden in het gebruik of het helemaal niet moeten gebruiken, want nu denken ze er soms wat te makkelijk over om een telefoon te gebruiken. Al wordt het ze dit seizoen natuurlijk verplicht door de organisatie. Dus wat moeilijker om hem dan helemaal niet te gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 4 uur geleden zei Richarð.: Deels eens. Het is voor de hunters nu inderdaad makkelijk om er wat stealts en taps uit te gooien. Misschien ze verplichten wat preciezer te zijn. Maar denk dat vooral de kandidaten slimmer moeten worden in het gebruik of het helemaal niet moeten gebruiken, want nu denken ze er soms wat te makkelijk over om een telefoon te gebruiken. Al wordt het ze dit seizoen natuurlijk verplicht door de organisatie. Dus wat moeilijker om hem dan helemaal niet te gebruiken. Eens ja, echt schrijnend als je ziet hoe bepaalde koppels zich voorbereid hebben (vooral die twee die hun telefoon constant aan hadden staan, en vervolgens ook nog eens overal met hun iCloud ingelogd waren), die wisseltruc van dat koppel in Den Haag is precies hoe je zoiets aan moet vliegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 21 minuten geleden zei joostmakaay: Eens ja, echt schrijnend als je ziet hoe bepaalde koppels zich voorbereid hebben (vooral die twee die hun telefoon constant aan hadden staan, en vervolgens ook nog eens overal met hun iCloud ingelogd waren), die wisseltruc van dat koppel in Den Haag is precies hoe je zoiets aan moet vliegen. Sommige overschatten zichzelf. En matige voorbereiding inderdaad. Die wisseltruc was heerlijk. Deed me denken aan die truc van Kelvin van de BN'ers toen met die fietsen. Die fietste toen letterlijk hunters voorbij, zonder dat ze het door hadden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 2, 2023 Share Gepost November 2, 2023 Op 21-10-2023 om 16:30 zei delichris: Ja daarom ook dat er vier koppels tot het einde komen. Deze zijn erg sterk. Hm, oke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 3, 2023 Share Gepost November 3, 2023 7 uur geleden zei Chiemel: Hm, oke Oke oke inschattingsfout. Die meiden waren gewoon zo dom om in hun eigen netwerk te gaan. En dat geldt ook voor die twee gasten uit Helmond. Ik hoop dat die laatste twee koppels het wel gaan redden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 3, 2023 Share Gepost November 3, 2023 2 uur geleden zei delichris: Oke oke inschattingsfout. Die meiden waren gewoon zo dom om in hun eigen netwerk te gaan. En dat geldt ook voor die twee gasten uit Helmond. Ik hoop dat die laatste twee koppels het wel gaan redden. Ik hoop dat in het slotakkoord het in ieder geval nog verschillende kanten op kan gaan. Niet dat de hunters de overgebleven koppels met open armen ontvangen. Ik schat die kans best groot in. Aantal mogelijke extractiepunten is al redelijk beperkt lijkt het en komt nog mee nieuwe informatie binnen die de hunters zomaar kunnne onderscheppen. Als zoiets gebeurt, zou het ook wel mooi zijn als het extractiepunt nog last minute kan wijzigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 3, 2023 Share Gepost November 3, 2023 Ik zou het wel een mooie twist vinden als er meerdere extractie punten zijn en je kunt kiezen naar welke je gaat. Aan de koppels om dan zelf te kiezen welke van die locaties het wordt. Dan moeten de hunters zich ook op splitsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost November 3, 2023 Share Gepost November 3, 2023 Denk dat er heel weinig de finish gaan halen. Die twee gasten gaan ook nog gepakt worden door die telefoon waarschijnlijk. Dat andere duo geef ik ergens nog wel een kans. Zeker als ze zich vermommen en verkleden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 3, 2023 Share Gepost November 3, 2023 Ik vermoed dat aankomende week de finale zal zijn. En dan aan het einde van de aflevering krijgen we te zien dat er weer VIPS zijn los gelaten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 8, 2023 Share Gepost November 8, 2023 (edited) Allemaal gepakt, had ik wel een beetje verwacht nadat de hunters op een gegeven moment informatie hadden over de telefoons en coördinaten. Edited November 8, 2023 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 8, 2023 Share Gepost November 8, 2023 Hmm charme is er wel een beetje af in het programma, als zelfs iedereen zo relatief simpel gepakt kan worden in een niet VIP-format. Mogen wel wat meer regels aan de kant van de hunters toegevoegd worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost November 8, 2023 Share Gepost November 8, 2023 45 minuten geleden zei joostmakaay: Hmm charme is er wel een beetje af in het programma, als zelfs iedereen zo relatief simpel gepakt kan worden in een niet VIP-format. Mogen wel wat meer regels aan de kant van de hunters toegevoegd worden. 12 seconden voor tijd wil ik niet relatief simpel noemen. Wat betreft extra regels voor de hunters ben ik het niet met je eens. Ze zijn zogenaamd terroristen dus moet je alle opsporingsmogelijkheden kunnen inzetten wat mij betreft. Een betere manier om het spel meer in balans te brengen is door de kandidaten juist wat minder spelelementen te laten doen en/of iedere groep een eigen extractiepunt. Of helemaal geen extractiepunt meer maar dat je gewoon om 12.00 ergens over de grens moet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 8, 2023 Share Gepost November 8, 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: 12 seconden voor tijd wil ik niet relatief simpel noemen. Op eigenlijk geen enkel moment waren ze op de plek waar de rif aanmeerde. Dus zelfs als ze niet gepakt werden, dan nog hadden ze het niet gehaald. Viel me trouwens op: geen aankondiging voor een VIPS versie deze keer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 9, 2023 Share Gepost November 9, 2023 Vanuit de Hunters wordt het ze wel extreem makkelijk gemaakt. Ze krijgen zo simpel informatie/ toestemming van 'de officier'. Duurt in het echt veel langer. Ook gaat het soms allemaal net te makkelijk en toevallig allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 14, 2023 Share Gepost November 14, 2023 Op 9-11-2023 om 13:40 zei Arezo: Vanuit de Hunters wordt het ze wel extreem makkelijk gemaakt. Ze krijgen zo simpel informatie/ toestemming van 'de officier'. Duurt in het echt veel langer. Ook gaat het soms allemaal net te makkelijk en toevallig allemaal. Dit is al eens uitgelegd door de hunters. Een spannende finale met twee dommerikken. Hoezo trap je in zo'n smsje. Alles ging gecodeerd en dan zou het extractie punt er ineens in staan. Verder al met al wel genoten van een mooi seizoen en het viel mij ook al op dat er geen Hunted: Vips is. Wel jammer, maar na die actie met Koldewijer begrijpelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 14, 2023 Share Gepost November 14, 2023 5 uur geleden zei delichris: Dit is al eens uitgelegd door de hunters. Een spannende finale met twee dommerikken. Hoezo trap je in zo'n smsje. Alles ging gecodeerd en dan zou het extractie punt er ineens in staan. Verder al met al wel genoten van een mooi seizoen en het viel mij ook al op dat er geen Hunted: Vips is. Wel jammer, maar na die actie met Koldewijer begrijpelijk. Denk zelf ook dat je niet zomaar 8 VIPS gaat vinden die er zoveel voorbereiding in willen steken (als sommige deelnemers van dit jaar). In mijn ogen moet er een limiet op het aantal taps/stealths ingesteld worden, zo moeten ze echt gaan kiezen op welke nummers ze het inzetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 14, 2023 Share Gepost November 14, 2023 Eens inderdaad. Ik ga vanavond aan Hunted Belgie beginnen eens zien of dat leuk is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 14, 2023 Share Gepost November 14, 2023 8 uur geleden zei joostmakaay: Denk zelf ook dat je niet zomaar 8 VIPS gaat vinden die er zoveel voorbereiding in willen steken (als sommige deelnemers van dit jaar). In mijn ogen moet er een limiet op het aantal taps/stealths ingesteld worden, zo moeten ze echt gaan kiezen op welke nummers ze het inzetten. Of niet met nummers werken of op een andere manier (wisselende nummers bijvoorbeeld). Was halverwege al duidelijk dat er redelijke kans wat dat de hunters iedereen kon gaan pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost November 15, 2023 Share Gepost November 15, 2023 10 uur geleden zei delichris: Eens inderdaad. Ik ga vanavond aan Hunted Belgie beginnen eens zien of dat leuk is. Ook even de eerste aflevering gezien net. Doe het even in een spoiler, mocht iemand nog gaan kijken. Spoiler Meteen al familie bellen en vragen of ze je kunnen komen halen. Geen echte haast maken om de startlocatie te verlaten. Een uur wachten in de buurt van de startlocatie, om vervolgens dan te pinnen, maar je vluchtauto niet verbergen. Enige goede wat ik tot nu toe gezien heb, is dat ze de brief over de te krijgen informatie van het extractiepunt versnipperen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 15, 2023 Share Gepost November 15, 2023 @Richarð. ik ben met seizoen 1 begonnen. Het ziet er wel leuk uit. Even wennen dat Vlaams. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 15, 2023 Share Gepost November 15, 2023 OMG ik zit nu in aflevering twee en ik zie en hoor dingen die ik niet snel in Nederland zag. Gewoon alles vertellen per telefoon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 15, 2023 Share Gepost November 15, 2023 Is de Vlaamse serie beter dan de Nederlandse of niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost November 16, 2023 Share Gepost November 16, 2023 10 uur geleden zei MisterX: Is de Vlaamse serie beter dan de Nederlandse of niet? Ik heb nu vijf afleveringen van seizoen 2 gezien en het is niet veel anders. Maar ik vind het niveau van de deelnemers een stuk lager dan bij de Nederlandse. Maken domme fouten, denken niet na en gebruiken vaak te snel hun eigen netwerk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts