Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hunted (NPO)

Magikarp

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Richarð.:

Sowieso dat die als eerste gepakt worden. Ze hadden al gepakt moeten worden eigenlijk. Echter op een of andere manier denken de Hunters dat het Hanzelaan 5 is i.p.v. 95. Voelt wel erg gescript trouwens, want ik geloof niet dat als je letterlijk het juiste adres hebt je niet constant in je hoofd 95 hebt als je eenmaal op de Hanzelaan bent.

Dat had ik inderdaad ook, dat het als gestript voelde. Heb ik soms ook bij deelnemers die heel veel gekke keuzes maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Geppiej:

Wel echt sneu dat je als tipgever gaat fungeren in dit programma. Beetje anderen erbij naaien. 

Eens. Zo wordt pakken wel heel makkelijk... Het lijkt sowieso dit jaar alweer lastiger, omdat ze niet weten wie vanuit de innercircle ze moeten gaan benaderen, iets wat ze voorgaande seizoenen wel al wisten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een ons kent ons dorp snap ik dat nog wel. Dan vallen zij natuurlijk wel op. Maar die zogenaamde tipgevers maken het wel makkelijk. Net als met die laptop. Dat wordt ook allemaal makkelijk gemaakt.

Ik voorspel dat er niemand de eindstreep gaat halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei delichris:

Net als met die laptop. Dat wordt ook allemaal makkelijk gemaakt.

Wat hebben ze nu echt uit die laptop gehaald? De spannende informatie staat op de SD-kaarten en dat ze daar naar moeten zoeken was al bekend voor ze, zonder de laptop binnenste buiten te keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MisterX:

Wat hebben ze nu echt uit die laptop gehaald? De spannende informatie staat op de SD-kaarten en dat ze daar naar moeten zoeken was al bekend voor ze, zonder de laptop binnenste buiten te keren.

Ze konden toch achter halen dat er een sd kaart nodig is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei delichris:

Ze konden toch achter halen dat er een sd kaart nodig is. 

Dat zagen ze toch ook al aan de locatie waarop ze de laptop vonden? Daar zagen ze 6 lege vakken waar SD-kaartjes in zaten. Toen trokken ze al de conclusie dat ze op zoek moesten naar de SD-kaartjes. Het enige waar ze achter kwamen d.m.v. de laptop was dat ze een eigen wachtwoord moesten kiezen. Heel veel meer informatie haalde ze niet uit de laptop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MisterX:

Dat zagen ze toch ook al aan de locatie waarop ze de laptop vonden? Daar zagen ze 6 lege vakken waar SD-kaartjes in zaten. Toen trokken ze al de conclusie dat ze op zoek moesten naar de SD-kaartjes. Het enige waar ze achter kwamen d.m.v. de laptop was dat ze een eigen wachtwoord moesten kiezen. Heel veel meer informatie haalde ze niet uit de laptop. 

Toch genoeg informatie waar ze mee verder konden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hoeven maar in de "innercircle" van vader en dochter te gaan vroeten voor dat vel waar de 30-cijferige code op staat, en ze hebben ook toegang tot dat ZIP-bestand.

Denk dat dat stel met die witte BWM ook redelijk snel gepakt gaan worden, zijn zo laks met de sporen die ze achterlaten. Zal ook wel ongemakkelijke momenten opleveren als zij weer bij de moeder thuis komen, en ze die NSBer die een kamer huurt weer zien :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm vet gedaan dat met AI hun stemmen nabootsen (en een beetje eng ook wel), begint als voortvluchtige (en innercircle) nu wel echt lastig om nep van echt te onderscheiden.

Gezien de schermtijd van de Marokkaanse jongens denk ik inderdaad ook dat zij als eerstvolgende gepakt gaan worden, dat telefoongesprek met de assistente was echt schrijnend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Enorm vet gedaan dat met AI hun stemmen nabootsen (en een beetje eng ook wel), begint als voortvluchtige (en innercircle) nu wel echt lastig om nep van echt te onderscheiden.

Voortvluchtigen moeten vanaf nu nog beter na gaan denken over hoe ze communiceren met de innercircle én daarbij nog verzinnen hoe je duidelijk maakt dat jij het echt bent. Een bepaalde zin of woord als wachtwoord o.i.d.

1 uur geleden zei joostmakaay:

Gezien de schermtijd van de Marokkaanse jongens denk ik inderdaad ook dat zij als eerstvolgende gepakt gaan worden, dat telefoongesprek met de assistente was echt schrijnend.

Dat telefoongesprek, ja. En dan ook lekker in een van je eigen panden gaan zitten daarna. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei delichris:

Maar ze zitten er nog steeds in. Ik vermoed dat die Limburgse jongens als eerste worden gepakt.

Had niet veel gescheeld of ze waren er bij. Ze reden er langs. Die Limburgse jongens zijn er 100% bij, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Arezo:

ZO stigmatiserend en zelfs wel een klein beetje discriminerend. Niet zo lelijk doen joh.

hahaha het is gewoon een feit. Ik heb een tijd in de autoverhuur gezeten dus ik weet waar ik het over heb. En het is trouwens niet eens discriminerend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een sukkels die Limburgers. Zich laten omkopen voor sushi. Ik hoorde wel direct dat het om het Groningse volkslied ging. En let op ze komen in Assen straks. Ze waren tijdens de opnames gezien rondom Assen-Noord.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mooi dat de Hunters ook niet teveel komen te weten van hoe en wat. Die broer en zus zijn zo dom geweest om aldoor in het zuiden te blijven.

Die meiden en die twee jongens die al in Groningen zijn gaan het wel redden om naar Lauwersoog te gaan. Die Marokkaanse jongens maken denk ik ergens een fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Ook mooi dat de Hunters ook niet teveel komen te weten van hoe en wat. Die broer en zus zijn zo dom geweest om aldoor in het zuiden te blijven.

Die meiden en die twee jongens die al in Groningen zijn gaan het wel redden om naar Lauwersoog te gaan. Die Marokkaanse jongens maken denk ik ergens een fout.

Die gaan het - of ze nou een fout maken of niet - sowieso moeilijk krijgen. Hebben het tot dusver goed gedaan, maar moeten voor de aanwijzingen (de pizza) contant geld hebben, terwijl de Hunters nu de bankrekening hebben laten bevriezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites