Chiemel Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Net afgekeken. Leuke finale, maar was wel de enige die overduidelijk gescript was, of dat de kandidaten echt door het programma geholpen werden. Das wel ergens jammer, maar wellicht waren die man in die helikopter (s1) en die groep dames in het water (s3) wel net zo gescript (maar wel minder opvallend dan). Die valse kaart was misschien ook wel gescript. Ach, was weer leuk en spannend, maar wel het minste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 https://nos.nl/l/2208242 Wat achtergrondinfo van de eindredacteur.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Vandaag begint het nieuwe seizoen , ben benieuwd ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 22 minuten geleden zei FlyD: Vandaag begint het nieuwe seizoen , ben benieuwd ! Ik ook vind het altijd leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik ben zeer benieuwd naar dit seizoen. Vooral omdat het tijdens de Corona tijd is opgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Had me voor dit seizoen ingeschreven met m'n vader en was door de eerste castingronde gekomen. Helaas daarna helemaal niets meer gehoord van het gebeuren, vond dat wel slordig. Anyway, ook wel benieuwd dus, zeker ook hoe ze met corona zijn omgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Chill, ga straks ook wel even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 Hij helemaal niet verwacht dat dit nog zou komen. Heb ook geen reclame ervan gezien. Nog ff terugkijken maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Het begin was weer lachen hoor. Bij een aantal paniek. Ik zou ook graag eens meedoen, maar zoveel verlof inleveren is wel zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Heb nu voor het eerst gekeken n.a.v. de reacties hier. Vind het wel een tof concept. Dus ik wilde graag seizoen 1 terugkijken, zie ik daar gewoon een collega'tje in voorkomen. Oké dan, surprise! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Ben wel benieuwd: in hoeverre zouden jullie zelf een 'voortvluchtige' helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Niet, tenzij het voor het programma Hunted is, dan wel. Lachen man, lekker mee filosoferen met het plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Ga het dit seizoen ook volgen. Echt top dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 11 uur geleden zei Keko: Niet, tenzij het voor het programma Hunted is, dan wel. Lachen man, lekker mee filosoferen met het plan. Hier hetzelfde. Ik had me trouwens ook ingeschreven, ben ook de eerste ronde doorgekomen en heb dan uiteindelijk ook bericht gehad dat ik niet was gekozen. Dit kwam wel pas heel laat (en in mijn spam). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Die twee meiden trouwens.. mijn hemel wat dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Inderdaad. Ze bleven daar maar rondrijden. Ze hadden direct weg moeten gaan maar ja ze hadden geen plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 Was er gisteren geen aflevering? Ik wilde de herhaling kijken, maar staat niet op NPO.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 18 uur geleden zei MisterX: Was er gisteren geen aflevering? Ik wilde de herhaling kijken, maar staat niet op NPO.nl Ja zeker was er een aflevering. Ik heb met verbazing gekeken naar een paar malloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 2 uur geleden zei delichris: Ja zeker was er een aflevering. Ik heb met verbazing gekeken naar een paar malloten. Spoiler alert Spoiler Je bedoelt Jasper en Guy? Dat is toch mooi man. Iedereen probeert zo min mogelijk risico te nemen en op een veilige en saaie manier de eindstreep te bereiken. Deze twee geweldige dorks denken lekker out of the box en het heeft leuke momenten opgeleverd. Volgens mij zaten ze er niet per se in om te winnen, maar meer om te experimenteren. Kan er wel van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Op de site van NPO staat nog steeds geen aflevering van maandag, maar nu wel een voor morgen die ik nu al kan zien?! Vanavond die maar eens bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 23 minuten geleden zei MisterX: Op de site van NPO staat nog steeds geen aflevering van maandag, maar nu wel een voor morgen die ik nu al kan zien?! Vanavond die maar eens bekijken. Ik heb zojuist de aflevering teruggekeken op NPO https://www.npostart.nl/hunted/19-11-2020/AT_2155487 Ik heb wel NPO Plus, misschien dat dat een verschil maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Ja, dat is wat ik nu vandaag ook vond. Dinsdag stond deze er nog niet. Ook opvallend dat er staat dat dit de aflevering van morgen is, niet van afgelopen maandag. Ik kan hem gewoon bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 12 uur geleden zei Keko: Spoiler alert Toon verborgen inhoud Je bedoelt Jasper en Guy? Dat is toch mooi man. Iedereen probeert zo min mogelijk risico te nemen en op een veilige en saaie manier de eindstreep te bereiken. Deze twee geweldige dorks denken lekker out of the box en het heeft leuke momenten opgeleverd. Volgens mij zaten ze er niet per se in om te winnen, maar meer om te experimenteren. Kan er wel van genieten. Mee eens inderdaad, prachtige acties! Spoiler Al werd het richting het einde wel wat overmoedig. In de basis hadden ze denk ik een super goede strategie, alleen vergaten ze wat details op een gegeven moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Moet iedere aflevering weer lachen om die Joshua en zijn moeder. Spoiler Denken dat alles op rolletjes loopt, maar ondertussen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 En toch zouden ze kunnen verrassen. De hunters denken dat ze naar het huisje komen, maar dat gaan ze niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten