Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hunted (NPO)

Magikarp

Aanbevolen berichten

Net afgekeken. Leuke finale, maar was wel de enige die overduidelijk gescript was, of dat de kandidaten echt door het programma geholpen werden. Das wel ergens jammer, maar wellicht waren die man in die helikopter (s1) en die groep dames in het water (s3) wel net zo gescript (maar wel minder opvallend dan). Die valse kaart was misschien ook wel gescript. Ach, was weer leuk en spannend, maar wel het minste seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had me voor dit seizoen ingeschreven met m'n vader en was door de eerste castingronde gekomen. Helaas daarna helemaal niets meer gehoord van het gebeuren, vond dat wel slordig.

Anyway, ook wel benieuwd dus, zeker ook hoe ze met corona zijn omgegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Keko:

Niet, tenzij het voor het programma Hunted is, dan wel. Lachen man, lekker mee filosoferen met het plan.

Hier hetzelfde.

Ik had me trouwens ook ingeschreven, ben ook de eerste ronde doorgekomen en heb dan uiteindelijk ook bericht gehad dat ik niet was gekozen. Dit kwam wel pas heel laat (en in mijn spam).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Ja zeker was er een aflevering. Ik heb met verbazing gekeken naar een paar malloten.

Spoiler alert

Spoiler

Je bedoelt Jasper en Guy? Dat is toch mooi man. Iedereen probeert zo min mogelijk risico te nemen en op een veilige en saaie manier de eindstreep te bereiken. Deze twee geweldige dorks denken lekker out of the box en het heeft leuke momenten opgeleverd. Volgens mij zaten ze er niet per se in om te winnen, maar meer om te experimenteren. Kan er wel van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei MisterX:

Op de site van NPO staat nog steeds geen aflevering van maandag, maar nu wel een voor morgen die ik nu al kan zien?! Vanavond die maar eens bekijken. 

Ik heb zojuist de aflevering teruggekeken op NPO

https://www.npostart.nl/hunted/19-11-2020/AT_2155487

Ik heb wel NPO Plus, misschien dat dat een verschil maakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Keko:

Spoiler alert

Toon verborgen inhoud

Je bedoelt Jasper en Guy? Dat is toch mooi man. Iedereen probeert zo min mogelijk risico te nemen en op een veilige en saaie manier de eindstreep te bereiken. Deze twee geweldige dorks denken lekker out of the box en het heeft leuke momenten opgeleverd. Volgens mij zaten ze er niet per se in om te winnen, maar meer om te experimenteren. Kan er wel van genieten.

Mee eens inderdaad, prachtige acties!

Spoiler

Al werd het richting het einde wel wat overmoedig. In de basis hadden ze denk ik een super goede strategie, alleen vergaten ze wat details op een gegeven moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites