Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Leuk die bekertjes maar de landstitel is toch het doel? Al kan je 10 bekers winnen maar nooit een landstitel dan gaan de meesten toch over dat laatste beginnen.

edit:

Als Slot deze ook wint dan kan je concluderen dat Ten Hag nog steeds niks gepresteerd heb bij een club waar hij al een tijdje zit en aan de club kon bouwen.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei sennid:

Leuk die bekertjes maar de landstitel is toch het doel? Al kan je 10 bekers winnen maar nooit een landstitel dan gaan de meesten toch over dat laatste beginnen.

edit:

Als Slot deze ook wint dan kan je concluderen dat Ten Hag nog steeds niks gepresteerd heb bij een club waar hij al een tijdje zit en aan de club kon bouwen.

Het laatste ben ik niet met je eens. Het eerste jaar van Ten Hag was wel goed. Daar werden ze volgens mij tweede en pakten ze de FA Cup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Het laatste ben ik niet met je eens. Het eerste jaar van Ten Hag was wel goed. Daar werden ze volgens mij tweede en pakten ze de FA Cup.

Ja in mijn beleving zit hij er al 4 of 5 jaar maar dat zijn er dus maar 2, waarvan dit zijn 3de jaar wordt ;c Mijn excuses

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Als die alleen in ze eerste seizoen heeft gepresteerd dan is die toch juist het tegenovergestelde van aan het bouwen toch?

Casemiro en Zirkzee zwak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nooit een fan geweest van Ten Hag, ik denk doordat hij alle lof kreeg voor het werk bij Ajax, terwijl ik sterk van mening ben dat dit door de lichting kwam (Frenkie, de Ligt) en het beleid toendertijd. Hij heeft ook bij Ajax soms zijn eigen creativiteit mogen laten zien en kwam toen aan met Klaiber en Labyad...

Nu heeft meneer Ten Hag 700 miljoen uitgegeven aan echt de ergste spelers en ik weet niet of hij hier strafrechtelijk voor vervolgd kan worden maar ik zou als ik hem was toch wel oppassen als je bijna 1 miljard aan kapitaal aan het verbranden bent. 

Kon dus wel genieten van deze 0-3 :) En vooral doordat Liverpool gewoon erg lekker en vers voetbal speelt.

image.thumb.png.83996bf178749c9b15504acc1e69dc0d.png

"And he didn't need 3 years or the GDP of a small nation to do so either. Yes he inherited a much better team but the fact that his style of play is already different from what Klopp had AND has managed to get it to work at OT is just embarrassing"

bewerkt door WillieColón
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Michaelinho*:

Eens ja. De vraag is wel, wie zet je er dan neer. Ook als Ugarte of Mainoo niet mee kunnen doen. 

Een goede vraag. Daarom snapte ik de verkoop van Scott niet. Hij was misschien niet de talentvolle speler, maar gaf wel altijd 100 procent. 

En de fans zijn ook wel erg hoor. Toe de Ligt en Mazaroui werden aangekondigd was Ten Hag goed en lekker bezig en was Manchester United terug en nu is het meteen weer drama na deze nederlaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Een goede vraag. Daarom snapte ik de verkoop van Scott niet. Hij was misschien niet de talentvolle speler, maar gaf wel altijd 100 procent. 

En de fans zijn ook wel erg hoor. Toe de Ligt en Mazaroui werden aangekondigd was Ten Hag goed en lekker bezig en was Manchester United terug en nu is het meteen weer drama na deze nederlaag.

Had met FFP te maken ofzo, ze moesten wat verkopen om dat positief te houden.

image.png.d21670c37f3e36b19b9514593ff4d7b8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Dan had je beter Casemiro kunnen weg doen. 

Beter beide.

Maar een jeugdproduct verkopen is voor FPP veel interessanter dan een gekochte speler. Waarom denk je dat al die PL clubs elkaar helpen met jeugdspelers kopen voor 20 miljoen enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites