Raymon. Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Komend jaar weer lekker buiten de top 4 denk ik. Tot nu toe wel rustig rond Spurs. Wel wat geruchtjes, maar weinig concreets. Hopen dat Walker (en de andere basisspelers) blijft, ze nog wat breedte-aankopen gaan doen en dat ze die overbodige rommel verkopen/verhuren. Volgend jaar kampioen :< Walker blijft niet. Dat is ook de reden waarom Trippier zoveel speelde aan het eind van het seizoen, om te kijken of hij het aan kon, omdat ze wisten dat Walker weg zou gaan. Gaat vermoedelijk naar Manchester City al wordt Bayern ook nog wel genoemd. Spurs vraagt alleen 55 miljoen en volgens mij vinden ze dat tot dusver nog wat te gortig, maar gaat naar verwachting wel rondkomen. Kovacic wordt veel genoemd in de pers om bij Spurs te komen. Zou wel een lekkere speler zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Waar baseer je dat op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Waar baseer je dat op? Is uitgebreid in de pers geweest in Engeland. Overigens een heel ander gerucht is dat Chelsea Manchester niet te sterk wilt maken en daardoor Matic niet wilt gaan verkopen en nu bij Dier zijn uitgekomen. Dat is wel echt een gerucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 75m pond voor Lukaku is toch gewoon veel te veel, kan je een betere spits mee halen die wel in het systeem van Conte past. Als je ziet dat Arsenal 52m(?) op tafel legt voor Lacazette. Noem er eens één dan? Ben Lukaku fanboy van het eerste uur, maar niet blind voor zijn gebreken. Gewoon grote armoede qua topspitsen momenteel vind ik. In de huidige markt is het dan ook een vrij logische prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Is uitgebreid in de pers geweest in Engeland. Overigens een heel ander gerucht is dat Chelsea Manchester niet te sterk wilt maken en daardoor Matic niet wilt gaan verkopen en nu bij Dier zijn uitgekomen. Dat is wel echt een gerucht. Ik bedoelde eigenlijk jantjevertonghen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 (bewerkt) Kovacic wordt veel genoemd in de pers om bij Spurs te komen. Zou wel een lekkere speler zijn. Ik lees het nu ook ja. Hij moet naar een ploeg gaan waar hij veel krediet krijgt of de leider word, anders word het gewoon een waterdrager en dat zie ik niet zo zitten. 10 juli 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Noem er eens één dan? Ben Lukaku fanboy van het eerste uur, maar niet blind voor zijn gebreken. Gewoon grote armoede qua topspitsen momenteel vind ik. In de huidige markt is het dan ook een vrij logische prijs. Hangt heel erg af hoe je de ploeg laat spelen. United vind ik al een iets meer fysieke ploeg die ook hoge ballen geeft, dus daar zal Lukaku met zijn fysieke kracht perfect passen denk ik. Chelsea speelt iets meer voetbal over de grond en wat technischer en minder door de lucht, dus daar zou ik Lukaku niet zo zien schitteren als bij United. Ik denk dat dat ook de reden is dat Chelsea voor Aubameyang lijkt te gaan en voor het bedrag van 70m wat genoemd wordt in de media, heeft Chelsea een betere spits denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Walker blijft niet. Dat is ook de reden waarom Trippier zoveel speelde aan het eind van het seizoen, om te kijken of hij het aan kon, omdat ze wisten dat Walker weg zou gaan. Gaat vermoedelijk naar Manchester City al wordt Bayern ook nog wel genoemd. Spurs vraagt alleen 55 miljoen en volgens mij vinden ze dat tot dusver nog wat te gortig, maar gaat naar verwachting wel rondkomen. Kovacic wordt veel genoemd in de pers om bij Spurs te komen. Zou wel een lekkere speler zijn. Lijkt me heel sterk dat Kovacic gaat vertrekken bij Real. Misschien een huur deal, maar sowieso geen verkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Bekogeld worden met een flessie Buckfast en zelf geel krijgen UEFA = Fair Play ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Chelsea :-D 85 miljoen voor Morata. Lekker gedaan wel van Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Voor een bankzitter, doe ff normaal man ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Kapot hier :-D 85 mil doe normaal man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Chelsea :-D 85 miljoen voor Morata. Lekker gedaan wel van Real. Danilo nog weg voor 30 miljoen en ze pakken even 115 miljoen op twee bankzitters huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Tuurlijk is het veel geld (al wordt er ook veel gesproken over 58m pond, een kleine 70 miljoen euro), maar zijn er dan betere, goedkopere alternatieven voorin als je afwil van Costa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Tuurlijk is het veel geld (al wordt er ook veel gesproken over 58m pond, een kleine 70 miljoen euro), maar zijn er dan betere, goedkopere alternatieven voorin als je afwil van Costa? Alsnog moeilijk veel geld :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Tuurlijk is het veel geld (al wordt er ook veel gesproken over 58m pond, een kleine 70 miljoen euro), maar zijn er dan betere, goedkopere alternatieven voorin als je afwil van Costa? Zoals? Ze visten achter het net bij Lukaku en bij Aubameyang kwam er blijkbaar geen schot in de zaak. Misschien iets te veel betaald, maar transferprijzen liggen relatief gezien vrij laag tegenwoordig zodat Chelsea denk ik iets meer heeft betaald om het snel af te ronden. Waren al genoeg geruchten dat Conte het op z'n heupen kreeg over het gebrek aan daadkracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Zoals? Ze visten achter het net bij Lukaku en bij Aubameyang kwam er blijkbaar geen schot in de zaak. Misschien iets te veel betaald, maar transferprijzen liggen relatief gezien vrij laag tegenwoordig zodat Chelsea denk ik iets meer heeft betaald om het snel af te ronden. Waren al genoeg geruchten dat Conte het op z'n heupen kreeg over het gebrek aan daadkracht. Mijn vraag was net of er betere alternatieven waren, Hansje. :checkit: Ik vind Morata persoonlijk trouwens ook een betere optie dan Lukaku voor Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 85 miljoen, netjes hoor. Eens met Ehcos verder. Morata > Lukaku kijkend naar Conte's systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Mijn vraag was net of er betere alternatieven waren, Hansje. :checkit: Ik vind Morata persoonlijk trouwens ook een betere optie dan Lukaku voor Chelsea. Om een of andere reden las ik 'zijn er dan geen betere alternatieven', excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Meh ik weet niet wat ik er van moet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Romam houdt zijn adem in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 juli 2017 Share Geplaatst 24 juli 2017 City ja hoor :mrgy: 58m voor Mendy die pas één seizoen komt kijken. Bijna 150m uitgegeven aan drie backs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2017 Share Geplaatst 24 juli 2017 Die doen ten minste niet moeilijk over een miljoen of tien meer of minder. Ze willen speler x, ze betalen voor speler x. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 Mooi dat Janssen niet weg mag bij Spurs. Je ziet steeds minder dat nieuwe spelers na een matig seizoen op het hoogste niveau nog een kans krijgen. Hopelijk kan hij het nu wel waarmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 Gaan in januari naar Londen en wil een wedstrijdje daar mee pakken van de spurs. Gaan op Wembley spelen, maar iemand tips hoe ik hier het beste losse kaarten voor kan kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten