Sophomore Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Wat een vreselijke klap met de elleboog wordt er uitgedeeld hier (video in link) http://www.bbc.co.uk/sport/football/38314961 [spoiler=Foto van het slachtoffer] Ook nog een breuk in zijn kaak; ziekelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Als je die foto ziet, vind ik 6 wedstrijdjes nog wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ik ben er echt voor om dit soort acties strafrechtelijk te bestraffen. Als je iemand zo neerhaalt na een ruzie tijdens het uitgaan heb je ook gewoon een strafklacht aan je broek, en terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 [quote name='Dysproz'][url]https://gfycat.com/PortlyIdleDavidstiger[/url] :<[/QUOTE] Zieke pass hè. Vind Walker sowieso wel een goede speler, in tegenstelling tot bijvoorbeeld @Tomasson die het maar een blinde draver vindt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Nja Walker is geen slechte back, maar het komt wel erg vaak voor dat hij heel goed opstoomt om vervolgens de bal richting de tweede ring te rammen. Dat vind ik altijd zonde. Deze pass is trouwens wel fantastisch ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ik vind Walker niet zoveel hoor, deze pass is ook meer geluk dan wijsheid durf ik te stellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Oscar zou rond zijn met Shanghai SIPG (club van Villas Boas) voor zo'n £60M :cab: :r Heb Oscar altijd een leuke speler gevonden maar zo'n bedrag kan je niet weigeren. £350,000-a-week Strik erom en weg ermee. Die man presteert echt zo ontzettend matig de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Walker is zo enorm beperkt. Eens met Pieter. Die pass doet die nooit weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Die pass though :<. Goddelijk. Maar inderdaad, iedereen raakt een bal wel eens goed. Dat gaat uiteraard ook op voor de meeste Engelse atleten die op basis van hun fysiek schijnbaar in het voetbal verstrikt zijn geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Die pass though :<. Goddelijk. Maar inderdaad, iedereen raakt een bal wel eens goed. Dat gaat uiteraard ook op voor de meeste Engelse atleten die op basis van hun fysiek schijnbaar in het voetbal verstrikt zijn geraakt. Lose the act, dude. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Hazard en Willian in de basis ten koste van Fabregas en Pedro. Hopen dat Palace net zo goed verdedigt als in de voorbije matchen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Matic bedoel je ipv Willian? Heerlijke goal hoor :< Chelsea mag 'm pakken van mij dit seizoen, Conte (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Ja Matic natuurlijk. Alonso blijft toch wel de zwakke schakel in dit elftal, krijgt ook als enige speler voldoende ruimte om te doen wat hij wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Diego Costa weer hoor. 33 op 33 ondertussen, iemand enig idee wat het record is in de BPL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 14 van Arsenal. Maar dat was wel over twee seizoenen gespreid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Gisteren genoten van Crystal Palace - Chelsea, en dan denk je misschien waarom, goh ... die sfeer in de mist, mooi man. Heerlijke match voor op een zaterdag in december. Vind Chelsea ook zo stabiel ogen, vaak zie je wel dat een team nog gaat aanzetten tegen een grotere ploeg met 0-1 achter, maar gisteren had ik in elk geval geen seconde het gevoel dat de 1-1 in de lucht hing. Die overtreding op Hazard kon overigens echt niet, huhuhu, dat gaat toch nergens meer over. Is in elk andere competitie ook gewoon rood denk ik. Straks Man City - Arsenal, verwacht toch wel dat Arsenal dit wint eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Lekker begin zeg :D wat een ruimte krijgt Alexis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Heb vaak kritiek op Wenger maar vandaag heeft hij het echt prima neergezet. Als het goed is zeggen we het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Classic Arsenal zullen we maar zeggen? Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Lachwekkend gewoon hoe je de tweede helft weggeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Ik zag Wenger aan het einde van de wedstrijd ook weer met de 4e man praten. Heeft ie de scheids inmiddels de nederlaag al aan de scheids geweten op de persconferentie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Knap staaltje pressing van Özil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Terugkijken waard? Vooral uit het tactisch perspectief van Citeh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Nee. En ik haat Wenger. En ook Özil. En soms Sanchez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten