Kelvin Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 3 uur geleden zei 007mark: Comfortabel aan de bal, kan een man passeren. Gezakt, je mist: kan een goal maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Dat kan Pulisic ook allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Net als iedere buitenspeler en aanvallende middenvelder waar Marco zich niet in heeft verdiept Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Vette stap hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Wat moet iemand in godsnaam met Van Nistelrooy, Hake, vd Gaag en McClaren in een technische staf? Lijkt wel het opentrekken van een blik en daar een handjevol willekeurige trainers uithalen. Of gewoon die gasten de ervaring gunnen en een mooie ontslagvergoeding zodra Ten Hag zelf ontslagen wordt. Las ook ergens dat Man Utd Noslin wilde hebben. Klinkt allemaal heel erg beperkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Je vergeet nog: "Kent de club en geschiedenis" ook al is het een miljoen jaar geleden dat hij daar gespeeld heeft (Van Nistelrooy ofc). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ik denk dat Ten Hag nu vrij spel heeft. Ze hebben hem proberen te vervangen, is mislukt, dus heeft hij heel wat krediet erbij gekregen. Dat ze dan uitkomen op Zirkzee begrijp ik dan weer niet. Is hij echt beter dan Hojlund? Liverpool bezig met Calafiori lees ik. Leny Yoro zijn ze weer te laks geweest en die gaat richting Madrid. Hopelijk pakken ze nu wel door. Diaz wordt heel wss verkocht (Barca of Psg). Nico Williams moet dan zijn vervanger worden. Die gast verdient bij Bilbao al net zoveel als vDijk dus vraag me af hoe realistisch dat is. En Nunez heeft in zijn laatste 3 wedstrijden 5 goals gemaakt. Compleet andere speler als die voor Uruguay speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 4 uur geleden zei Acquafresca: Ik denk dat Ten Hag nu vrij spel heeft. Ze hebben hem proberen te vervangen, is mislukt, dus heeft hij heel wat krediet erbij gekregen. Dat ze dan uitkomen op Zirkzee begrijp ik dan weer niet. Is hij echt beter dan Hojlund? Gaat dat niet met het oog op het drukke schema een roulatiesysteem worden? Want als Hojlund nu wegvalt is het wel heel magertjes he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Haha die kale gek heeft nu 3 Nederlandse assistenten gaat ook weer allemaal Nederlanders halen. Het is me dr wel een hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Sterk staaltje omvolking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Op 29-6-2024 om 22:25 zei Arezo: Haha die kale gek heeft nu 3 Nederlandse assistenten gaat ook weer allemaal Nederlanders halen. Het is me dr wel een hoor. De transfers doet Ten Hag niet. Daar hebben ze een directeur voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Dit is meer dan goed nieuws, vind je ook nier @Willem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Dat Rodon nog 12 miljoen oplevert is ook wel erg lekker Maar met Gray natuurlijk toptalent binnen, die Bergvall is ook al zo'n giga-talent. Jonge jongens die niet bang zijn en onbevangen Ange-ball kunnen spelen, ik krijg meer en meer zin in de komende jaren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 1 uur geleden zei Willem: Dat Rodon nog 12 miljoen oplevert is ook wel erg lekker Maar met Gray natuurlijk toptalent binnen, die Bergvall is ook al zo'n giga-talent. Jonge jongens die niet bang zijn en onbevangen Ange-ball kunnen spelen, ik krijg meer en meer zin in de komende jaren! Voor welke positie denk je dat Gray gehaald is? Dit seizoen toch vaak als rechtsback gespeeld bij Leeds dacht ik. Of is dit er echt eentje voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli (bewerkt) @bas huijsmans Zijn grootste voordeel is dat hij daar ook speelde inderdaad maar denk dat hij vooral op middenveld zal spelen. Porro is overduidelijk eerste keuze als rechtsback maar met Gray heb je daar all back-up al een upgrade ten opzichte van Emerson Royal. Denk dat hij ook prima op de Bissouma/Sarr positie uit de voeten kan en eventueel zelfs ipv Madisson. Zal dus zeker veel aan spelen toekomen maar wel op meerdere posities. 1 juli bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Contractverlenging gehad en hij trekt nog een blik Nederlanders open om naar United te halen https://www.vi.nl/nieuws/ten-hag-wil-net-aangetrokken-ten-rouwelaar-weghalen-bij-ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Wat vind ik dat een schande, en een disrespect naar de club Man Utd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Amadou Onana voor 50mil naar Aston Villa. Doen ze eventjes. Mooie transfer wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Sir Ratcliffe is lekker bezig bij United. Eerst Hake en van Nistelrooij toegevoegd aan de staf. En nu zou Zirkzee rond zijn qua transfer naar United. De Ligt zou persoonlijk al rond zijn met United en nu hopelijk gaat Bayern ook snel akkoord. Tevens zou men ook geintresseerd zijn in Toney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Komt Weghorst nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 11 minuten geleden zei cimbomcu: Komt Weghorst nog? Die gaat naar Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Zirkzee nu officieel een Manchester United speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Op 13-7-2024 om 18:19 zei Acquafresca: Amadou Onana voor 50mil naar Aston Villa. Doen ze eventjes. Mooie transfer wel Hadden die niet onlangs ook al Douglas Luiz voor een vergelijkbaar bedrag verkocht? Hebben er sowieso wel geld zitten, want Maatsen is ook voor 40 miljoen aangetrokken dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 1 uur geleden zei Oerlie: Hadden die niet onlangs ook al Douglas Luiz voor een vergelijkbaar bedrag verkocht? Hebben er sowieso wel geld zitten, want Maatsen is ook voor 40 miljoen aangetrokken dacht ik. Ja Douglas Luiz is naar Juventus vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli https://www.voetbalzone.nl/nieuws/chelsea-teamgenoten-zijn-woest-op-enzo-fernndez-om-lied-en-ontvolgen-hem-direct/437396 Tokkie gehalte bij de Argentijnen is echt hoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten