Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wat moet iemand in godsnaam met Van Nistelrooy, Hake, vd Gaag en McClaren in een technische staf? Lijkt wel het opentrekken van een blik en daar een handjevol willekeurige trainers uithalen. Of gewoon die gasten de ervaring gunnen en een mooie ontslagvergoeding zodra Ten Hag zelf ontslagen wordt. Las ook ergens dat Man Utd Noslin wilde hebben. Klinkt allemaal heel erg beperkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Ten Hag nu vrij spel heeft. Ze hebben hem proberen te vervangen, is mislukt, dus heeft hij heel wat krediet erbij gekregen. Dat ze dan uitkomen op Zirkzee begrijp ik dan weer niet. Is hij echt beter dan Hojlund?

Liverpool bezig met Calafiori lees ik. Leny Yoro zijn ze weer te laks geweest en die gaat richting Madrid. Hopelijk pakken ze nu wel door. Diaz wordt heel wss verkocht (Barca of Psg). Nico Williams moet dan zijn vervanger worden. Die gast verdient bij Bilbao al net zoveel als vDijk dus vraag me af hoe realistisch dat is.

En Nunez heeft in zijn laatste 3 wedstrijden 5 goals gemaakt. Compleet andere speler als die voor Uruguay speelt :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Acquafresca:

Ik denk dat Ten Hag nu vrij spel heeft. Ze hebben hem proberen te vervangen, is mislukt, dus heeft hij heel wat krediet erbij gekregen. Dat ze dan uitkomen op Zirkzee begrijp ik dan weer niet. Is hij echt beter dan Hojlund?

Gaat dat niet met het oog op het drukke schema een roulatiesysteem worden? Want als Hojlund nu wegvalt is het wel heel magertjes he. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2024 om 22:25 zei Arezo:

Haha die kale gek heeft nu 3 Nederlandse assistenten gaat ook weer allemaal Nederlanders halen. Het is me dr wel een hoor.

De transfers doet Ten Hag niet. Daar hebben ze een directeur voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Rodon nog 12 miljoen oplevert is ook wel erg lekker :D Maar met Gray natuurlijk toptalent binnen, die Bergvall is ook al zo'n giga-talent. Jonge jongens die niet bang zijn en onbevangen Ange-ball kunnen spelen, ik krijg meer en meer zin in de komende jaren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Willem:

Dat Rodon nog 12 miljoen oplevert is ook wel erg lekker :D Maar met Gray natuurlijk toptalent binnen, die Bergvall is ook al zo'n giga-talent. Jonge jongens die niet bang zijn en onbevangen Ange-ball kunnen spelen, ik krijg meer en meer zin in de komende jaren!

Voor welke positie denk je dat Gray gehaald is? Dit seizoen toch vaak als rechtsback gespeeld bij Leeds dacht ik. Of is dit er echt eentje voor de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bas huijsmans Zijn grootste voordeel is dat hij daar ook speelde inderdaad maar denk dat hij vooral op middenveld zal spelen. Porro is overduidelijk eerste keuze als rechtsback maar met Gray heb je daar all back-up al een upgrade ten opzichte van Emerson Royal. Denk dat hij ook prima op de Bissouma/Sarr positie uit de voeten kan en eventueel zelfs ipv Madisson. Zal dus zeker veel aan spelen toekomen maar wel op meerdere posities.

bewerkt door Willem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sir Ratcliffe is lekker bezig bij United. Eerst Hake en van Nistelrooij toegevoegd aan de staf. En nu zou Zirkzee rond zijn qua transfer naar United. De Ligt zou persoonlijk al rond zijn met United en nu hopelijk gaat Bayern ook snel akkoord. Tevens zou men ook geintresseerd zijn in Toney.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2024 om 18:19 zei Acquafresca:

Amadou Onana voor 50mil naar Aston Villa. Doen ze eventjes. Mooie transfer wel 

Hadden die niet onlangs ook al Douglas Luiz voor een vergelijkbaar bedrag verkocht?

Hebben er sowieso wel geld zitten, want Maatsen is ook voor 40 miljoen aangetrokken dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites