Rogier. Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Slimme zet vooral. Luton zal er toch niet lang inblijven, kun je maar beter het geld dat je krijgt investeren in een stabielere basis neerzetten zodat je in de toekomst wellicht vaker naar de Premier League kunt promoveren en soms langer blijven. Wel echt een prachtig authentiek stadion met die huizen inderdaad. Jammer dat dit niet echt uitgebreid kan worden; tenzij die huizen worden gesloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Begreep ook dat je door een paar achtertuinen moest om het uitvak te bereiken Mooi sprookje verder, maar zullen er denk ik ook direct weer uit gaan. Maakt ook niet uit verder. Vind overigens wel de charme van een open voetbalpyramide. Zou in Nederland ook zo moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 uur geleden zei 007mark: Begreep ook dat je door een paar achtertuinen moest om het uitvak te bereiken Mooi sprookje verder, maar zullen er denk ik ook direct weer uit gaan. Maakt ook niet uit verder. Vind overigens wel de charme van een open voetbalpyramide. Zou in Nederland ook zo moeten zijn. Mogen we de Tweede Divisie clubs en vrijdag- en maandagavondcultuur voor aankijken. Naast geldproblematiek redenen waardoor die clubs niet willen promoveren helaas. Zou helpen als er vanuit de televisierechten wat veranderingen komen. Interessant vraagstuk in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Schakelen op Viaplay is minder leuk, wordt van te voren al geroepen dat er een voetbal is gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 16 minuten geleden zei La Pulga: Schakelen op Viaplay is minder leuk, wordt van te voren al geroepen dat er een voetbal is gevallen. Ja wtf.. haalt alle spanning er vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Oh hey, de druk is eraf en Arsenal speelt ze weer helemaal de moeder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scoiattolo Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Het ziet ernaar uit dat Everton ook volgend seizoen mag ploeteren in de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Leicester, Leeds en Southampton.. had ik nou niet meteen verwacht dat die zouden degraderen .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Everton, die drol die weigert door te spoelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Het zijn geen fijne tijden voor Harry Maguire (30) bij Manchester United. Zijn werkgever is bereid om hem 11,6 miljoen euro te betalen als de Engelse international de club verlaat. Dat meldt de Daily Mail. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Zo wat ben ik zenuwachtig voor de FA Cup finale. City is in vorm, maar wat zou ik blij zijn als wij van ze weten te winnen. Als United er meteen opklapt dan is het zeker mogelijk. Ik hoorde dat de Bruyne niet helemaal fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 25 minuten geleden zei delichris: Zo wat ben ik zenuwachtig voor de FA Cup finale. City is in vorm, maar wat zou ik blij zijn als wij van ze weten te winnen. Als United er meteen opklapt dan is het zeker mogelijk. Ik hoorde dat de Bruyne niet helemaal fit is. Of Ilkay heeft het na 14 seconden al op z’n heupen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Lekker begonnen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Ik herhaal maar niet wat ik allemaal zei. Maar wat een kut start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Heerlijk getrapt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Schitterende goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Tsja als je hier penalty voor moet geven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Tsja als je hier penalty voor moet geven.. Onzin. Is gewoon terecht. Hij steekt zijn arm uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Het is ongelukkig dat het tegen zijn vingers aankomt. En kan wel een grapje maken over Duitsers en armen uitsteken maar dan krijg ik vast een waarschuwing voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Dan hadden ze dat bij Roma ook moeten geven in de Europa League finale. Dit is wel heel erg makkelijk gegeven hoor. Maargoed. Hopen op een nog spannende tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Lekker vrij laten staan en lekker laten schieten. United wilt gewoon niet winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Treble incoming? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Helaas geen dubbel voor United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Had nou niet het idee dat United deze wedstrijd kon winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wat word ik moe van deze man https://www.voetbalzone.nl/nieuws/weghorst-ontroostbaar-na-waarschijnlijke-laatste-optreden-voor-man-united/419921 Wat een schande dat deze gast voor fucking United heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten