Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Slimme zet vooral. Luton zal er toch niet lang inblijven, kun je maar beter het geld dat je krijgt investeren in een stabielere basis neerzetten zodat je in de toekomst wellicht vaker naar de Premier League kunt promoveren en soms langer blijven. Wel echt een prachtig authentiek stadion met die huizen inderdaad. Jammer dat dit niet echt uitgebreid kan worden; tenzij die huizen worden gesloopt.

image.jpeg.830b4b3c8608829671b0e728fdcb88a1.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begreep ook dat je door een paar achtertuinen moest om het uitvak te bereiken :D

Mooi sprookje verder, maar zullen er denk ik ook direct weer uit gaan. Maakt ook niet uit verder. Vind overigens wel de charme van een open voetbalpyramide. Zou in Nederland ook zo moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Begreep ook dat je door een paar achtertuinen moest om het uitvak te bereiken :D

Mooi sprookje verder, maar zullen er denk ik ook direct weer uit gaan. Maakt ook niet uit verder. Vind overigens wel de charme van een open voetbalpyramide. Zou in Nederland ook zo moeten zijn.

Mogen we de Tweede Divisie clubs en vrijdag- en maandagavondcultuur voor aankijken. Naast geldproblematiek redenen waardoor die clubs niet willen promoveren helaas. Zou helpen als er vanuit de televisierechten wat veranderingen komen. Interessant vraagstuk in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei delichris:

Zo wat ben ik zenuwachtig voor de FA Cup finale. City is in vorm, maar wat zou ik blij zijn als wij van ze weten te winnen. Als United er meteen opklapt dan is het zeker mogelijk. Ik hoorde dat de Bruyne niet helemaal fit is.

Of Ilkay heeft het na 14 seconden al op z’n heupen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites