Aaron21 Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 Arsenal geeft het nog wel weg hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 Martinez was nog aan het dansen, zoals die deed tijdens het uitbundig vieren van de League Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 10 minuten geleden zei Aaron21: Arsenal geeft het nog wel weg hoor. Niet aan United in ieder geval Zou me daar meer druk om maken na een 7-0 nederlaag.... Maar klopt Arsenal moet nog City, Liverpool, Fulham en Newcastle uit. City ''maar'' Brentford, Brighton en Fulham maar goed ze speelde ook gelijk uit bij Forest. Mooie is Arsenal in feite uit beter doet en net zoveel of meer punten pakt bijna, dan thuis Wij gaan sowieso CL halen en misschien titel, doel blijft ook nu voor mij nog steeds CL plaatsing. Titel is nog mooier als dat lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Zou Match of the Day morgen nog wel iemand voor de camera hebben? https://www.bbc.com/news/uk-64920557 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Robert Maaskant wordt genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 (bewerkt) Lekker bezig daar. Lineker vergeleek Groot Brittannië met Nazi Duitsland? En de BBC vindt nu dat hij geen politieke mening mag hebben. Dat is wel gek, want principe mag ieder mens een mening hebben. Misschien had hij toch beter naar Bazil Fawlty kunnen luisteren. 10 maart 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei joostmakaay: Zou Match of the Day morgen nog wel iemand voor de camera hebben? https://www.bbc.com/news/uk-64920557 Zelfs commentatoren hebben zich teruggetrokken. The Atletic schrijft dat er niemand zal zitten en dat ze enkel beelden van de wedstrijden zullen tonen 11 maart 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Hahahahaha wat toevallig. Ik wist dit nog niet, heb net gisteravond voor mijn Novelle Match of the Day achtige post gedaan. https://www.theguardian.com/football/2023/mar/08/gary-lineker-bbc-uk-asylum-policy-nazi-germany-match-of-the-day-presenter Dit is wel moeite waard. UK staat op plek 16/26 van de EU qua refugees beleid, is idd bepaald niet goed nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 (bewerkt) 12 uur geleden zei Arezo: Lineker vergeleek Groot Brittannië met Nazi Duitsland? Niet echt. Hij sprak zijn afschuw uit over een ingediende wet. En daarbij zei hij dat het taalgebruik van de regering "not dissimilar" (niet onvergelijkbaar) was met dat van jaren '30 Duitsland. Hij vergelijk dus enkel het taalgebruik met dat in het Duitsland van de jaren '30 (mogelijk dus nog pre-Nazi-Duitsland, al is dat een flauwe kanttekening). 2 uur geleden zei rich ruzzian: Zelfs commentatoren hebben zich teruggetrokken. The Atletic schrijft dat er niemand zal zitten en dat ze enkel beelden van de wedstrijden zullen tonen Er schijnen spelers te zijn die weigeren post-match interviews te doen. 11 maart 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Ik ben nog niet helemaal wakker... Maar dat iedereen nu weigerd en niet meer meedoet, is dan toch uit solidariteit /om op te komen voor Gary Lineker of juist tegenovergestelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben nog niet helemaal wakker... Maar dat iedereen nu weigerd en niet meer meedoet, is dan toch uit solidariteit /om op te komen voor Gary Lineker of juist tegenovergestelde? Ze zijn solidair met Gary. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Solidariteit met Lineker inderdaad. Is inmiddels definitief. Geen studioprogramma, geen presentator, geen analisten en geen spelersinterviews. Commentaar heb ik nog niet gehoord, maar er zijn inderdaad ook commentatoren die niet meewerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 24 minuten geleden zei Hwb: Solidariteit met Lineker inderdaad. Is inmiddels definitief. Geen studioprogramma, geen presentator, geen analisten en geen spelersinterviews. Commentaar heb ik nog niet gehoord, maar er zijn inderdaad ook commentatoren die niet meewerken. Vaste commentatoren hebben zich teruggetrokken, bbc heeft andere manieren om de wedstrijden toch van commentaar te voorzien. Dus de beelden hebben wel commentaar eronder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 7 minuten geleden zei rich ruzzian: Vaste commentatoren hebben zich teruggetrokken, bbc heeft andere manieren om de wedstrijden toch van commentaar te voorzien. Dus de beelden hebben wel commentaar eronder. Toch Rich, het is niet het zelfde helaas :'( Die analyses waren voor mij altijd het USP en redenen om te kijken... Normale samenvattingen kan je overal wel vinden. Juist den analyses is wat MOTD zo goed en bijzonder maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Hoe bizar is het dat Liverpool vorige week met 7-0 won en nu verliest met 1-0. Zal Jamie gisteren met een blikje Coca Cola Zero gezeten hebben? Aangezien hij vorige week met een 7Up zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Net MOTD aan het kijken. Wat is dat verschrikkelijk zonder commentaar zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Die rode kaart voor Casemiro is toch wel heel zwaar? In huize Nijhuis is dat een vriendschappelijke tikje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) City gisteren alle moeite van de wereld uit bij Palace.... Arsenal 0-3 voor al bij rust bijna bij de nummer 8, had wel 0-5 kunnen zijn ook.... Trossard speelt geniaal @Bogatyr 12 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 25 minuten geleden zei Titan: Die rode kaart voor Casemiro is toch wel heel zwaar? In huize Nijhuis is dat een vriendschappelijke tikje. Zijn voet ketst van de bal op het scheen van die speler, beetje ongelukkig wel. Hij speelt natuurlijk wel met vuur door met alle risico van dien in te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 11 minuten geleden zei Beppu: Zijn voet ketst van de bal op het scheen van die speler, beetje ongelukkig wel. Hij speelt natuurlijk wel met vuur door met alle risico van dien in te komen. Waarom kijken jij en @Titan United - Southampton als je ook Fulham - Arsenal kan kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Waarom kijken jij en @Titan United - Southampton als je ook Fulham - Arsenal kan kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Beppu: Wat? Ik stel toch normale vraag....? Je bent zelfs Feyenoord fan, kijk je liever naar team van oud Ajax manager Dan wedstrijd van de nummer 8 thuis tegen de nummer 1... Zelf weten maar Southampton staat zelfs laatste, echte liefhebber kan ik je dan moeilijk noemen.... En je hebt zelf ook regelmatig over Arsenal? En al helemaal in relatie met mij, hoogst eigenaardig dit... 🤔🤔 12 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) Iedereen mag toch zelf bepalen waar ze naar kijken? Ik heb er 3 aan staan. 12 maart 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 11 minuten geleden zei Kyrill: Waarom kijken jij en @Titan United - Southampton als je ook Fulham - Arsenal kan kijken? Omdat ik absoluut niets heb met Arsenal. Sowieso kan het Britse voetbal me amper boeien, maar op dit moment heb ik zo'n gratis periode Viaplay en vind ik het geinig om te kijken hoe zo'n Ten Hag, Antony en Weghorst het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei sennid: Iedereen mag toch zelf bepalen waar ze naar kijken? Ik heb er 3 aan staan. Ja klopt. Maar ik mag toch ook vragen waarom net zo goed... Zoals ik al zei hij heeft zelf vaak ook over Arsenal @Titan duidelijk, thnx. 12 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten