Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Die Luis Diaz blijft wel een fantastische speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Snap het gezeik niet zo, die Nunez moet zich gewoon beheersen. Oliedom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Nou hopelijk worden we wel 2e. Het was weer helemaal niks. En dat in een thuiswedstrijd. Verder oprecht klasse gespeeld door Viera. Gebruikt zijn spelers zoals het moet en neemt geen onnodige risico's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Vind Palace sowieso een heerlijk elftal hebben met o.a. Zaha, Eze (QPR legend ), Olise, Doucouré, Guéhi. Jammer dat ze Gallagher niet nog een jaar kunnen huren van Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Volgende week hebben we wel een leuk degradatie duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Thierryvane: Vind Palace sowieso een heerlijk elftal hebben met o.a. Zaha, Eze (QPR legend ), Olise, Doucouré, Guéhi. Jammer dat ze Gallagher niet nog een jaar kunnen huren van Chelsea. Oprechte vraag: waarom vind je Eze een QPR legend? 16 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 29 minuten geleden zei Jotew: Oprechte vraag: waarom vind je Eze een QPR legend? Probeer ieder jaar met vrienden naar een wedstrijd van QPR te gaan. Was in die tijd mijn favo speler daaro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 10 minuten geleden zei Thierryvane: Probeer ieder jaar met vrienden naar een wedstrijd van QPR te gaan. Was in die tijd mijn favo speler daaro. Naja dat maakt hem geen Legend toch? misschien voor jouw persoonlijk omdat het een leuk talent was maar een QPR Legend is het toch echt niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Ah zo, nee dat snap ik. Gewoon een favo speler destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Is legend ook niet gewoon een persoonlijk begrip? Ik vond die Suk die even een paar dagen bij Ajax kwam voetballen een legend maar hij zal niet bij de grootste voetballers ooit horen. Voor mij blijft het een legend, voor 99% hier niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Schijnbaar wil Man U nu voor Casemiro gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 2 minuten geleden zei LouisPSV: Schijnbaar wil Man U nu voor Casemiro gaan. Zou echt een zieke transfer zijn. Denk alleen niet dat Madrid hem zomaar laat gaan. Onderdeel van een van de beste middenveld ooit. En ook nog eens de jongste tussen die drie. Hebben natuurlijk al vervangers met Valverde and Tchouameni. Denk overigens dat ze dan achter Bernardo gaan. Zou defensief zoveel oplossen bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 29 minutes ago, LouisPSV said: Schijnbaar wil Man U nu voor Casemiro gaan. en waarom precies zou Casemiro naar United gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 2 minuten geleden zei Azpi: en waarom precies zou Casemiro naar United gaan? Dat vraag ik me dus ook af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Liefdadigheidswerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Cunha is best een goede en ook effectieve voetballer. Zou niet zo slecht zijn. Casemiro is prima als defensieve man op het middenveld, maar je moet er ook iemand naast hebben die kan ballen. Na de wedstrijd tegen Brentford ben ik er niet meer 100% zeker van dat Eriksen die rol kan vervullen. Maar goed, bovenal is Casemiro vrij onrealistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 1 uur geleden zei LouisPSV: Schijnbaar wil Man U nu voor Casemiro gaan. Casemiro wilt nooit weg bij Real Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Dekt wel lekker de lading denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Tuchel blijkbaar nieuw contract aangeboden tot 2026 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 1 uur geleden zei Arezo: Dekt wel lekker de lading denk ik. Jezus wat kletst die Redknapp een partij uit zijn nek zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 3 uur geleden zei Arezo: Dekt wel lekker de lading denk ik. Wat een irritante debiel die Redknapp. Ook niet willen luisteren ook hè. Praat op het niveau waarop hij speelde. Neville heeft echt 100% gelijk wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Diezelfde Redknapp vond Phillips een betere passer dan Rodri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 18 uur geleden zei Arezo: Dekt wel lekker de lading denk ik. Er is een hoop diarree voorbijgekomen in de media de laatste twee weken over United en Ten Hag maar Neville komt in dit filmpje zéér goed en oprecht over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Weer even ViaPlay zeikmomentje. Ik kan dus geen streams kijken op mijn pc zonder dat die na een half uur vastslaat. Nog nooit last van gehad maar tijdens Liverpool - Palace liep mijn pc 3x volledig vast. Gisteren met de Ziggo App PSV gekeken en dan heb ik nergens last van. OT: inmiddels wordt ook Joao Felix aan United gelinkt. Ook onbegrijpelijk. Goede voetballer maar niet de voetballer die United uit het slop zou trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten