Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Thierryvane:

Vind Palace sowieso een heerlijk elftal hebben met o.a. Zaha, Eze (QPR legend ), Olise, Doucouré, Guéhi. Jammer dat ze Gallagher niet nog een jaar kunnen huren van Chelsea.

Oprechte vraag: waarom vind je Eze een QPR legend?

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Probeer ieder jaar met vrienden naar een wedstrijd van QPR te gaan. Was in die tijd mijn favo speler daaro.

Naja dat maakt hem geen Legend toch? :P misschien voor jouw persoonlijk omdat het een leuk talent was maar een QPR Legend is het toch echt niet hoor :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei LouisPSV:

Schijnbaar wil Man U nu voor Casemiro gaan. 

Zou echt een zieke transfer zijn. Denk alleen niet dat Madrid hem zomaar laat gaan. Onderdeel van een van de beste middenveld ooit. En ook nog eens de jongste tussen die drie. Hebben natuurlijk al vervangers met Valverde and Tchouameni. Denk overigens dat ze dan achter Bernardo gaan. 

Zou defensief zoveel oplossen bij United.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cunha is best een goede en ook effectieve voetballer. Zou niet zo slecht zijn. Casemiro is prima als defensieve man op het middenveld, maar je moet er ook iemand naast hebben die kan ballen. Na de wedstrijd tegen Brentford ben ik er niet meer 100% zeker van dat Eriksen die rol kan vervullen. Maar goed, bovenal is Casemiro vrij onrealistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer even ViaPlay zeikmomentje. Ik kan dus geen streams kijken op mijn pc zonder dat die na een half uur vastslaat. Nog nooit last van gehad maar tijdens Liverpool - Palace liep mijn pc 3x volledig vast. Gisteren met de Ziggo App PSV gekeken en dan heb ik nergens last van.

OT: inmiddels wordt ook Joao Felix aan United gelinkt. Ook onbegrijpelijk. Goede voetballer maar niet de voetballer die United uit het slop zou trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites