Azpi Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 hoeveel wedstrijden schorsing zou hij krijgen hiervoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 @Azpi werd er naar dit moment gekeken? Nee, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 1 minute ago, Thierryvane said: @Azpi werd er naar dit moment gekeken? Nee, toch? Het spel werd even gepauzeerd en hij had contact met de VAR maar Anthony Taylor is niet naar de monitor gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 10 minuten geleden zei Azpi: Het spel werd even gepauzeerd en hij had contact met de VAR maar Anthony Taylor is niet naar de monitor gegaan. Nee, dat kan de VAR prima zelf beoordelen. Ik snap het echt niet, het is op z'n minst een overtreding ipv een corner. Edit: Vardy naar Utd?!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Daar komt Tuchel prima over. Wat een belachelijke beslissing is dat zeg, iemand wordt gewoon naar de grond getrokken door aan zijn haren en dan laat je dat gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 (bewerkt) Jamie Vardy jongens, hou op hoor. Wat zijn ze daar in het rode deel van Manchester aan het doen man 15 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 4 minutes ago, Michaelinho* said: Jamie Vardy jongens, hou op hoor. Wat zijn ze daar in het rode deel van Manchester aan het doen man Nou wij hebben 50 miljoen pond op Anthony Gordon geboden dat is ook verassend al vind ik hem wel een goede speler maar heeft totaal geen endproduct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 "Okay Erik, but if you want Ronaldo out, we'll be in need of a lot of goals." "Yeah, I think so too, but, you know Jamie Vardy? He always scores a lot of goals, he? He was topscorer a couple of years ago, he, he??" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Als Ten Hag door heeft dat je met dit elftal het beste kan counteren dan is Ronaldo vervangen door Vardy helemaal geen slecht idee. Ik vraag me alleen af of hij ook daadwerkelijk op de counter gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 3 uur geleden zei PJHoutman: Als Ten Hag door heeft dat je met dit elftal het beste kan counteren dan is Ronaldo vervangen door Vardy helemaal geen slecht idee. Ik vraag me alleen af of hij ook daadwerkelijk op de counter gaat spelen. Denk het niet. En een 35-jarige Vardy ophalen gaat je nou ook niet populairder maken bij de fans. Ook een behoorlijke kortzichtige/visieloze ‘oplossing’. Want een oplossing is het waarschijnlijk niet eens. Begrijp echt nog steeds niet hoe je op 15 augustus er zo voor kunt staan. Ik weet dat het geen FM is. Maar probeer spelers actief te slijten en zorg voor uitgebreide schaduwlijstjes per positie. Het lijkt er allemaal niet te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Denk het niet. En een 35-jarige Vardy ophalen gaat je nou ook niet populairder maken bij de fans. Ook een behoorlijke kortzichtige/visieloze ‘oplossing’. Want een oplossing is het waarschijnlijk niet eens. Begrijp echt nog steeds niet hoe je op 15 augustus er zo voor kunt staan. Ik weet dat het geen FM is. Maar probeer spelers actief te slijten en zorg voor uitgebreide schaduwlijstjes per positie. Het lijkt er allemaal niet te zijn. Er is geen technisch directeur. De hele omkadering qua voetbaltechnisch beleid/zaken ligt daar op zijn gat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Liverpool/van Dijk beginnen niet echt lekker hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Manchester United gaat binnenkort de transfer van Matheus Cunha afronden, las ik zonet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 2 uur geleden zei Michaelinho*: Begrijp echt nog steeds niet hoe je op 15 augustus er zo voor kunt staan. Ik weet dat het geen FM is. Maar probeer spelers actief te slijten en zorg voor uitgebreide schaduwlijstjes per positie. Het lijkt er allemaal niet te zijn. 1 uur geleden zei rich ruzzian: Er is geen technisch directeur. De hele omkadering qua voetbaltechnisch beleid/zaken ligt daar op zijn gat Enige logische verklaring lijkt mij dat niemand naar United wil. Dat, of de clubleiding doet moeilijk, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Hag onder die voorwaarden heeft getekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 10 minuten geleden zei Bogatyr: Manchester United gaat binnenkort de transfer van Matheus Cunha afronden, las ik zonet. Bij Atletico niets laten zien, dus gaat nu United uit het slop trekken, wat een scouting weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Iets met Zuid-Amerikanen en temperament. Wat oliedom.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Dit is echt geen schim meer van het Liverpool wat we de afgelopen twee seizoenen hebben gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Prima goaltje wel dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Heerlijke actie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Onnodig puntverlies zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 6 minuten geleden zei Bogatyr: Vind dit zo walgelijk aan het voetbal hè. Mannetje gaat stoer doen, er is (dom) contact en gaat neer alsof hij neergeschoten wordt. Hou op joh. Sommige dingen worden met de week vervelender, ervaar dat ook in het stadion. Echt onhandig van Nunez om zo te reageren. Op internet reacties als ‘Zidane 2.0’. Nou echt verre van hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 (bewerkt) dat is de eerste rode kaart voor Klopp's Liverpool in de Premier League Gefeliciteerd Man City met het Kampioenschap!! 15 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Poeh poeh wat een kopstoot zeg. Krijgt een duwtje terug en probeert met zijn borst een duw terug te geven, maar omdat die vent een kop groter is duwt hij zijn hoofd wat naar voren. Mag hopen dat die verdediger ook geel heeft gekregen voor provoceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Buiten het feit dat het theater is, is het ook oliedom van Nunez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten