Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Azpi:

Het spel werd even gepauzeerd en hij had contact met de VAR maar Anthony Taylor is niet naar de monitor gegaan. 

Nee, dat kan de VAR prima zelf beoordelen. Ik snap het echt niet, het is op z'n minst een overtreding ipv een corner.

Edit: Vardy naar Utd?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Michaelinho* said:

Jamie Vardy jongens, hou op hoor. Wat zijn ze daar in het rode deel van Manchester aan het doen man :-D

Nou wij hebben 50 miljoen pond op Anthony Gordon geboden dat is ook verassend :P 

al vind ik hem wel een goede speler maar heeft totaal geen endproduct 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PJHoutman:

Als Ten Hag door heeft dat je met dit elftal het beste kan counteren dan is Ronaldo vervangen door Vardy helemaal geen slecht idee. Ik vraag me alleen af of hij ook daadwerkelijk op de counter gaat spelen. 

Denk het niet. En een 35-jarige Vardy ophalen gaat je nou ook niet populairder maken bij de fans. Ook een behoorlijke kortzichtige/visieloze ‘oplossing’. Want een oplossing is het waarschijnlijk niet eens. 

Begrijp echt nog steeds niet hoe je op 15 augustus er zo voor kunt staan. Ik weet dat het geen FM is. Maar probeer spelers actief te slijten en zorg voor uitgebreide schaduwlijstjes per positie. Het lijkt er allemaal niet te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Denk het niet. En een 35-jarige Vardy ophalen gaat je nou ook niet populairder maken bij de fans. Ook een behoorlijke kortzichtige/visieloze ‘oplossing’. Want een oplossing is het waarschijnlijk niet eens. 

Begrijp echt nog steeds niet hoe je op 15 augustus er zo voor kunt staan. Ik weet dat het geen FM is. Maar probeer spelers actief te slijten en zorg voor uitgebreide schaduwlijstjes per positie. Het lijkt er allemaal niet te zijn. 

Er is geen technisch directeur. De hele omkadering qua voetbaltechnisch beleid/zaken ligt daar op zijn gat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Er is geen technisch directeur. De hele omkadering qua voetbaltechnisch beleid/zaken ligt daar op zijn gat

Enige logische verklaring lijkt mij dat niemand naar United wil. Dat, of de clubleiding doet moeilijk, maar ik kan me niet voorstellen dat Ten Hag onder die voorwaarden heeft getekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bogatyr:

Vind dit zo walgelijk aan het voetbal hè. Mannetje gaat stoer doen, er is (dom) contact en gaat neer alsof hij neergeschoten wordt. Hou op joh. Sommige dingen worden met de week vervelender, ervaar dat ook in het stadion. Echt onhandig van Nunez om zo te reageren. Op internet reacties als ‘Zidane 2.0’. Nou echt verre van hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites