Socrates Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Van 9 naar 4. Blijft een geweldige trainer. Hele mooie teamdoelpunten ook gezien sinds Conte het overnam. Niet veel trainers die op zo'n korte termijn al zoveel energie en automatismen in een ploeg kunnen brengen. Elke keer weer. Wel jaloers op Kulusevski die ineens kan ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 1 uur geleden zei Socrates: Van 9 naar 4. Blijft een geweldige trainer. Hele mooie teamdoelpunten ook gezien sinds Conte het overnam. Niet veel trainers die op zo'n korte termijn al zoveel energie en automatismen in een ploeg kunnen brengen. Elke keer weer. Wel jaloers op Kulusevski die ineens kan ballen. Ben benieuwd hoe Spurs zich gaan versterken komende zomer, dan kan het wel een gekke outsider voor de titel worden. Vooral omdat zij tegen de topteams bijna altijd een goed resultaat weten neer te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei La Pulga: @delichrisShirtje van Veltman kopen he! Ik heb al een hele bestelling van BHA gedaan. Ik ben blij dat dit seizoen erop zit, want wat was het tenenkrommend. Hopelijk pakt Ten Hag de bezem en gaat hij flink vegen in de selectie. 23 mei 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 10 uur geleden zei Kyrill: Nou Norwich City bedankt.... Maar niet heus. 26-12-2021..... https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=norwich+-+arsenal+0-5#sie=m;/g/11q2tcl185;2;/m/02_tc;dt;fp;1;; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 15 uur geleden zei La Pulga: @delichrisShirtje van Veltman kopen he! Wat een speler Geruisloos al 2 jaar basisspeler bij een heel lekker draaiend Brighton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 3 minuten geleden zei cimbomcu: Wat een speler Geruisloos al 2 jaar basisspeler bij een heel lekker draaiend Brighton. Pure middelmaat. Zowel speler als club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Pure middelmaat. Zowel speler als club. Hij heeft anders wel 2x zoveel duels basis gestaan, dan Lamptey. 33 om 16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: Hij heeft anders wel 2x zoveel duels basis gestaan, dan Lamptey. 33 om 16. Heel fijn voor hem. Denk dat ie daar wel op zijn plek is maar dat "wat een speler" vind ik erg overdreven. Dertien in een dozijn speler die zijn plekkie gevonden heeft, daar is verder niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Check allemaal even de TL van Liam Gallagher. Geloof dat die zijn kalmeringspillen is vergeten de afgelopen dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Die gozer spoort sowieso niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Heel fijn voor hem. Denk dat ie daar wel op zijn plek is maar dat "wat een speler" vind ik erg overdreven. Dertien in een dozijn speler die zijn plekkie gevonden heeft, daar is verder niks mis mee. Gewoon een solide speler waar een ploeg altijd wel op kan bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Erikky gaat het doen hoor in Manchester! Ben echt benieuwd wat hij daar gaat presteren en wie die allemaal wilt halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Mwah, niet echt solide. Niet als centrale verdediger in elk geval. Systeem van Brighton is ideaal voor hem. RWB met drie man in zijn rug. Nogal wat anders dan rechtsback of zelfs RCV in een horizontale viermansdefensie. Meerwaarde van Veltman is dat hij voor een RWB defensief redelijk vaardig is en hij kan prima ondersteunen, zowel defensief als in balbezit. Aanvallend is hij eigenlijk te bleu voor die positie, maar in zekere zin compenseert hij voor de échte ster-wingback; Cucurella op links. Die bestrijkt dus wel echt de hele flank en is aanvallend sterk. Maar denk wel dat RWB één van de posities zal zijn waar ze nog eens op gaan versterken. Tenzij Lamptey eens fit blijft en de stap maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Mwah, niet echt solide. Niet als centrale verdediger in elk geval. Systeem van Brighton is ideaal voor hem. RWB met drie man in zijn rug. Nogal wat anders dan rechtsback of zelfs RCV in een horizontale viermansdefensie. Meerwaarde van Veltman is dat hij voor een RWB defensief redelijk vaardig is en hij kan prima ondersteunen, zowel defensief als in balbezit. Aanvallend is hij eigenlijk te bleu voor die positie, maar in zekere zin compenseert hij voor de échte ster-wingback; Cucurella op links. Die bestrijkt dus wel echt de hele flank en is aanvallend sterk. Maar denk wel dat RWB één van de posities zal zijn waar ze nog eens op gaan versterken. Tenzij Lamptey eens fit blijft en de stap maakt. Ik denk dat zijn beste positie eerder als rechtercentrale verdediger is in een driemansdefensie, zoals hij ook vaak speelt bij Brighton. Dan kan hij zich vastbijten in een tegenstander, de opbouw verzorgen met het spel voor zich en hoeft hij niet de hele flank te bestrijken. Daarnaast heeft hij in die formatie wel extra dekking in zijn rug van de middelste centrale verdediger. In die rol zit hij bij Brighton op een prima niveau voor hem en ik denk dat hij dat zelf ook weet. Niks mis mee natuurlijk, op je 30ste PL spelen bij een middenmoter en al meerdere titels opzak en bijna 30 interlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 22 minuten geleden zei La Pulga: Erikky gaat het doen hoor in Manchester! Ben echt benieuwd wat hij daar gaat presteren en wie die allemaal wilt halen. Hij heeft al aangegeven dat er geen oefenwedstrijden in Engeland worden gespeeld voordat ze naar Azië/Australië gaan voor de tour. In Engeland zou hij pas vanaf 6 augustus te zien zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 8 minuten geleden zei FlyD: Ik denk dat zijn beste positie eerder als rechtercentrale verdediger is in een driemansdefensie, zoals hij ook vaak speelt bij Brighton. Dan kan hij zich vastbijten in een tegenstander, de opbouw verzorgen met het spel voor zich en hoeft hij niet de hele flank te bestrijken. Daarnaast heeft hij in die formatie wel extra dekking in zijn rug van de middelste centrale verdediger. In die rol zit hij bij Brighton op een prima niveau voor hem en ik denk dat hij dat zelf ook weet. Niks mis mee natuurlijk, op je 30ste PL spelen bij een middenmoter en al meerdere titels opzak en bijna 30 interlands. Ja, dat moet hij wel kunnen, op een niet al te hoog niveau. Maar in een viermansdefensie heeft hij niet veel te zoeken. Ja, misschien in Nederland, bij AZ of Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Qua salaris zal hij nooit naar Nederland terug komen. Veltman kan nog jaren in de PL en dan nog tot zijn 40e in de Championship mee, als hij dat wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Mwah, wil niet zeggen dat je dat dan ook doet. En op een gegeven moment staan de clubs ook niet meer in de rij. Veltman is heel erg gebonden aan een specifieke speelstijl. Bij pakweg Burnley of Stoke City heeft 'ie niet zoveel te zoeken. Uiteindelijk zijn spelers als Martins Indi, Vlaar en Van der Hoorn ook weer teruggekomen, terwijl die nog veel beter passen bij allerlei ploegen in de Championship. Maar goed ja, nu praat ik al wat te lang over Veltman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Mwah, wil niet zeggen dat je dat dan ook doet. En op een gegeven moment staan de clubs ook niet meer in de rij. Veltman is heel erg gebonden aan een specifieke speelstijl. Bij pakweg Burnley of Stoke City heeft 'ie niet zoveel te zoeken. Uiteindelijk zijn spelers als Martins Indi, Vlaar en Van der Hoorn ook weer teruggekomen, terwijl die nog veel beter passen bij allerlei ploegen in de Championship. Maar goed ja, nu praat ik al wat te lang over Veltman. Ik zie het nog best gebeuren dat hij terug naar Ajax gaat als er daar een paar vertrekken achterin. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar ik zie het wel gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 14 minuten geleden zei Erwin.: Ik zie het nog best gebeuren dat hij terug naar Ajax gaat als er daar een paar vertrekken achterin. Niet dat ze er iets mee kunnen, maar ik zie het wel gebeuren Keuze uit Veltman of Schuurs rechts centraal weer dan ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 58 minuten geleden zei La Pulga: Erikky gaat het doen hoor in Manchester! Ben echt benieuwd wat hij daar gaat presteren en wie die allemaal wilt halen. Voorlopig niet veel denk ik. Er is nog een vacature voor Recruitment Analyst https://jobsinfootball.com/job/31806/recruitment-analyst/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 18 minuten geleden zei FlyD: Voorlopig niet veel denk ik. Er is nog een vacature voor Recruitment Analyst https://jobsinfootball.com/job/31806/recruitment-analyst/ Dit loopt morgen af . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Helaas. Niet kunnen zien omdat ik in Rome was. Maakt de pijn lichter. Zaterdag CL winnen en hopelijk is alles dan weer vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Moet echt overal bij elke speler over terug keer naar Ajax gaan? Hoop zo hard as zondag Nothingham Forresst van Huddersfield wint 👌 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Moet echt overal bij elke speler over terug keer naar Ajax gaan? Hoop zo hard as zondag Nothingham Forresst van Huddersfield wint 👌 Hoop het ook man, nostalgie. Clough zou trots zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten