Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

Ik ben voor Juventus, Palermo, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Sparta, Dortmund, Barca, Atleti, Bilbao, Las Palmas, Benfica, Braga, Marseille, Metz, Shaktar Donetsk, New York City FC, Brondby, FCSB, PAOK, Racing Club en Dinamo Zagreb.

Iemand problemen mee?

2 minuten geleden zei Kyrill:

Whatever ik leef in een droom. Jij leeft in een droom als je denkt dat je alleen maar om Ajax geeft lol. Je hebt al honderden posts gemaakt over Manchester United alleen al, je verdedigt PSG en Mbappe in het Frans voetbal topic. Ja ik leef in een droom, is goed met je kerel. Neem vooral nog meer bier en vodka, doet je heel veel goed. En dan heb ik nog niet over alle posts je maakt over Newcastle, Burnley zelf en wat allemaal wel nog niet meer lol. Lekker met je verkeerde been uit bed gestapt. En jij minder actief, mijn reet.

Lekker Karel, goeie comeback.

Heb inderdaad genoten van Newcastle afgelopen wedstrijd, eens kijken of ik een shirtje kan scoren van Guimaraes. 

Zojuist zei La Pulga:

Lekker Karel, goeie comeback.

Heb inderdaad genoten van Newcastle afgelopen wedstrijd, eens kijken of ik een shirtje kan scoren van Guimaraes. 

Ze doen het erg goed ja onder Eddie Howe ja, absoluut. Die man kan er zeker wat van, Bournemouth ook 4 jaar of was het 5 in de PL gehouden. Vooral doen ja, Guimaraes is een goede speler, beter dan Lokonga en Xhaka iig. Newcastle heeft gewoon verdiend gewonnen van Arsenal , niks op aan te merken. Ik hoop zondag op het wonder van Norfolk. Maar goed eerst uberhaupt maar zorgen, zelf van Everton wint.

3 minuten geleden zei Socrates:

Ik ben voor Juventus, Palermo, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Sparta, Dortmund, Barca, Atleti, Bilbao, Las Palmas, Benfica, Braga, Marseille, Metz, Shaktar Donetsk, New York City FC, Brondby, FCSB, PAOK, Racing Club en Dinamo Zagreb.

Iemand problemen mee?

Vind het nog karig.

5 minuten geleden zei Socrates:

Iemand problemen mee?

Ja ik vind dat echt heeeeeel erg. 

Ging mij er meer om dat ik er onnodig word bijgehaald, nu ben ik voor Newcastle, Burnley, United, Barcelona, Ajax en PSG. Gelukkig dat Mbappe geen eigen club is, anders was ik daar ook voor. 

Ik had ook niet moeten reageren, het is Kareltje maar. Die is dit zometeen al vergeten. Wel jammer dat hij telkens bij een discussie de drank er bij moet halen, alsof hij zelf baalt dat hij niet tegen drank kan omdat anders zijn autisme weer gaat opspelen. Maar daar mag ik niets over zeggen, want dan is die weer op ze pik getrapt. 

Gepost (edited)
9 minuten geleden zei La Pulga:

Ja ik vind dat echt heeeeeel erg. 

Ging mij er meer om dat ik er onnodig word bijgehaald, nu ben ik voor Newcastle, Burnley, United, Barcelona, Ajax en PSG. Gelukkig dat Mbappe geen eigen club is, anders was ik daar ook voor. 

Ik had ook niet moeten reageren, het is Kareltje maar. Die is dit zometeen al vergeten. Wel jammer dat hij telkens bij een discussie de drank er bij moet halen, alsof hij zelf baalt dat hij niet tegen drank kan omdat anders zijn autisme weer gaat opspelen. Maar daar mag ik niets over zeggen, want dan is die weer op ze pik getrapt. 

Oh ga je gang hoor, zeg maar wat je wil. Het spijt me ik zou niet meer over je drank gebruik beginnen. Maar mijn drank gebruik, heb jij dan ook echt 0 maar dan 0.0 verstand. Dat heeft echt geen ene kut te maken met mijn autisme. Alcohol zorgt voor veel verkeers doden, verkachtingen, kinder mishandeling, vrouwen mishandelingen en nog veel meer net zo erge of ergere dingen. Zorgt voor ziektes als korsakoff.  Ik drink nu over paar weken 2,5 jaar niet meer, en ik ben dat van plan, rest van mijn leven niet meer doe. Maar je hebt gelijk had niet over dat van jou moeten hebben. En is goed vriend, ik ben op mijn pik getrapt, jij zeker helemaal totaal nooit natuurlijk je 1e reactie op mij, was je natuurlijk helemaal normaal aan het reageren. Is goed man.  Maar als mensen drinken is het heel normaal, als ik zeg ik niet drink kijkt iedereen heel verbaasd, en snappen ze het niet, whatever.

Edited by Kyrill

1 uur geleden zei Azpi:

Wat een comeback van everton… van 2-0 achter in de rust naar 3-2 winst en lijfsbehoud 

Geweldig toch. Everton blijft samen met een select groepje bij de clubs die nooit gedegradeerd zijn.

15 uur geleden zei Kyrill:

Voor welke PL team ben jij dan? Of ben je net als La Pulga en Cimbomcu voor 5 teams of meer?

Jezus. Wat ben jij snel vergeten dat je een weddenschap met mij had dat Arsenal elk jaar boven Liverpool zou eindigen. Je zou sinds die weddenschap eigenlijk elk jaar 50€ aan mij moeten betalen. Eenmalig gekregen..

42 minuten geleden zei Acquafresca:

Jezus. Wat ben jij snel vergeten dat je een weddenschap met mij had dat Arsenal elk jaar boven Liverpool zou eindigen. Je zou sinds die weddenschap eigenlijk elk jaar 50€ aan mij moeten betalen. Eenmalig gekregen..

Geen deurwaarder gestuurd :P 

1 uur geleden zei Acquafresca:

Ik heb nooit gezegd ieder jaar 50 euro. Stuur me je IBAN maak ik iig eenmalig 50 over zoals beloofd. 

Ook bij de dames is Arsenal een marginale club

Citaat

Topscorer Vivianne Miedema blijft verbonden aan Arsenal. De Nederlandse doelpuntenmachine verlengt haar aflopende contract in Londen, terwijl er serieuze interesse was van clubs in de wereldtop.

6 minuten geleden zei ElMarcos:

Kom je volgend seizoen nog in gewetenswroeging :P 

Citaat

noemt men de pijnlijke herinnering aan bedreven zonden, met onrust des gemoeds en vrees voor de straffen Gods. Niet zelden wordt ze, als een genade, door God in de ziel verwekt, om deze tot inkeer te brengen.

Weer wat geleerd, nu ben ik fan van gewetenswroeging :D 

2 minuten geleden zei La Pulga:

Weer wat geleerd, nu ben ik fan van gewetenswroeging :D 

Komt aardig in de buurt toch wanneer je hem als Barça fan straks in het maagdelijke Madrileense wit ziet en stiekem zit te genieten? XD

1 uur geleden zei delichris:

Kan dat wel? Want straks snappen er sommigen er niets van.

Het komt wel in mijn lijstje, na Burnley toch wel mijn favoriet. Ik ken letterlijk alleen Weghorst van Burnley, maar go Burnley! 

1 uur geleden zei ElMarcos:

Komt aardig in de buurt toch wanneer je hem als Barça fan straks in het maagdelijke Madrileense wit ziet en stiekem zit te genieten? XD

Haha nee, ik hoop ook echt niet dat hij gaat. Dat is namelijk een perfecte match, Mbappe op de counter van Real Madrid.. Pique gaat nachtmerries krijgen hoor, net zoals ik.