Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Heeft contract verlengd tot 2021 meen ik, zie ik niet zomaar vertrekken. Zou hem wel bij Barcelona willen zien overigens.

Waar dan? Oprechte vraag, want voorin kun je beter een kussentje meenemen voor op de bank. Op middenveld lijkt hij mij niet te passen qua rol, kan hij daar uberhaupt spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar dan? Oprechte vraag, want voorin kun je beter een kussentje meenemen voor op de bank. Op middenveld lijkt hij mij niet te passen qua rol, kan hij daar uberhaupt spelen?

Zie hem zeker op het middenveld van Barcelona spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind hem echt geen speler voor Barcelona. Zit nu prima op zijn plek bij Spurs, perfect zijn niveau.

Hmm. Deze post doet me meteen denken aan de Coutinho vs. Eriksen discussie van een jaar geleden ofzo. Niet dat dat relevant is, maar ben wel benieuwd of je er nog steeds zo over denkt. Vind Eriksen zelf een perfecte speler voor Barcelona. Zal van Cim wel weer te horen gaan krijgen dat ik jaren geleden kritisch op hem was (naja tenzij er niemand van Voetbalzone meeleest), maar die man is echt heel erg goed nu. Kan dat niveau echt wel aan.

Verder weer genoten. 7-1 :< Meeste doelpunten voor, minste doelpunten tegen, alleen jammer dat we iets te vaak gelijk hebben gespeeld. 'One season wonder' Kane weer een ziek seizoen gedraaid, Alli die liet zien dat ie zich moeiteloos door blijft ontwikkelen, Eriksen die na De Bruyne de meeste assists geleverd heeft. Ook Son een erg goed seizoen gedraaid, de verdediging stond als een huis. Wanyama bleek ook een geweldige aankoop te zijn. Heb echt van Spurs genoten dit seizoen. Nu hopen dat Pochettino gewoon blijft (kans is natuurlijk groot, maar je weet het nooit in de voetballerij (lekker cliché!)) en dat de selectie grotendeels intact blijft. Levy vraagt inderdaad grote bedragen, maar dat maakt tegenwoordig vrij weinig meer uit. Clubs als Real Madrid, Barcelona, PSG, Manchester United, etc. leggen 'makkelijk' 70-80 miljoen of zelfs nog meer neer als ze een speler echt willen. Ben daar ook wel een beetje bang voor eigenlijk, ook al zit je als speler bij Spurs momenteel erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind t een aanfluiting om dit tijdens een competitieve wedstrijd te doen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Niet dat het me verbaast, met Drogba haalden ze ook al zo'n geintje uit.

Waarom vind je dat een aanfluiting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm. Deze post doet me meteen denken aan de Coutinho vs. Eriksen discussie van een jaar geleden ofzo. Niet dat dat relevant is, maar ben wel benieuwd of je er nog steeds zo over denkt. Vind Eriksen zelf een perfecte speler voor Barcelona. Zal van Cim wel weer te horen gaan krijgen dat ik jaren geleden kritisch op hem was (naja tenzij er niemand van Voetbalzone meeleest), maar die man is echt heel erg goed nu. Kan dat niveau echt wel aan.

Verder weer genoten. 7-1 :< Meeste doelpunten voor, minste doelpunten tegen, alleen jammer dat we iets te vaak gelijk hebben gespeeld. 'One season wonder' Kane weer een ziek seizoen gedraaid, Alli die liet zien dat ie zich moeiteloos door blijft ontwikkelen, Eriksen die na De Bruyne de meeste assists geleverd heeft. Ook Son een erg goed seizoen gedraaid, de verdediging stond als een huis. Wanyama bleek ook een geweldige aankoop te zijn. Heb echt van Spurs genoten dit seizoen. Nu hopen dat Pochettino gewoon blijft (kans is natuurlijk groot, maar je weet het nooit in de voetballerij (lekker cliché!)) en dat de selectie grotendeels intact blijft. Levy vraagt inderdaad grote bedragen, maar dat maakt tegenwoordig vrij weinig meer uit. Clubs als Real Madrid, Barcelona, PSG, Manchester United, etc. leggen 'makkelijk' 70-80 miljoen of zelfs nog meer neer als ze een speler echt willen. Ben daar ook wel een beetje bang voor eigenlijk, ook al zit je als speler bij Spurs momenteel erg goed.

Akkoord met je analyse over Tottenham. Ik vind het individueel allemaal zeer sterke spelers op hun positie.

Ik vraag mij desondanks al enkele jaren af wat Tottenham nog extra nodig heeft om die stap naar echte titelkandidaat/kampioenschap te kunnen zetten. Ik weet het zelf echt niet eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkoord met je analyse over Tottenham. Ik vind het individueel allemaal zeer sterke spelers op hun positie.

Ik vraag mij desondanks al enkele jaren af wat Tottenham nog extra nodig heeft om die stap naar echte titelkandidaat/kampioenschap te kunnen zetten. Ik weet het zelf echt niet eigenlijk.

Betere wisselspelers ;c Dit is nu je basiself:

Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Wanyama, Dier, Alli, Eriksen, Son; Kane.

Dit is het schaduwelftal:

Vorm; Trippier, Dier, Wimmer, Davies; Winks, Dembele, Sissoko, Lamela, N'Koudou; Janssen.

Overige spelers: Lopez, Carter-Vickers, Lesniak en Onomah.

Zoals je ziet staat Dier in beide elftallen. Als Toby of Jan niet kan spelen, schuift hij naar achter en neemt Dembele zijn plek op het middenveld in. Wimmer is een leuke back-up, maar niet goed genoeg om eerste back-up te zijn. Met eerste back-up bedoel ik iemand die een ander direct en blijvend kan vervangen als die geblesseerd/geschorst is. Wimmer kan best wat potjes in een seizoen spelen, maar ik vind hem niet goed genoeg om bijvoorbeeld iemand voor een half jaar te vervangen. Zou dus sowieso een goede centrale verdediger halen, liefst een rechtspoot. Kan je Wimmer natuurlijk alsnog genoeg potjes laten spelen, lekker rouleren. Qua controleurs zit je goed, hoeft niet per se iemand bij. Daarvoor wel en in de spits ook. Die back-ups zijn ook simpelweg niet goed/betrouwbaar genoeg. Als je op meerdere fronten (PL en CL) mee wil doen om de prijzen, moet je imo goede en betrouwbare back-ups hebben. Die heeft Spurs nog niet genoeg, zeker voorin niet.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom vind je dat een aanfluiting?

Vind het een teken van disrespect naar je tegenstander (zéker je al gedegradeerde tegenstander) om de wedstrijd te veranderen in een showtje voor een van je spelers. Als je dat wil doen, organiseer dan lekker een vriendschappelijke wedstrijd zoals elke andere club ter wereld, en maak daar het grote John Terry-feestje van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het een teken van disrespect naar je tegenstander (zéker je al gedegradeerde tegenstander) om de wedstrijd te veranderen in een showtje voor een van je spelers. Als je dat wil doen, organiseer dan lekker een vriendschappelijke wedstrijd zoals elke andere club ter wereld, en maak daar het grote John Terry-feestje van.

Eens, wat een onzin. Lekker een publiekswissel in de 2e helft en neem gewoon afscheid na de wedstrijd. Gaan we straks ook voor de nummer 2 en of 3 stoppen in 2e en 3e minuut?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens, wat een onzin. Lekker een publiekswissel in de 2e helft en neem gewoon afscheid na de wedstrijd. Gaan we straks ook voor de nummer 2 en of 3 stoppen in 2e en 3e minuut?

Maar wat als je nummer 99 hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nog extra triest vind is dat dit dus blijkbaar uit de koker van Terry zelf kwam. Wat een narcist moet je dan zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites