Tim' Geplaatst 4 mei 2023 Share Geplaatst 4 mei 2023 In de categorie: als je alles wint, word je kampioen. Geen speld tussen te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 8 uur geleden zei Kyrill: Bij deze stand is Napoli EINDELIJK kampioen!! Bizar nu pas mogelijk in speeldag 33 gebeurt. Voorsprong is laatste weken echt flink minder geworden. Walgelijke club inclusief supporters. Eigen spelers intimideren, beroven etc op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 6 uur geleden zei Tim': In de categorie: als je alles wint, word je kampioen. Geen speld tussen te krijgen. Maar dat deden ze dus juist niet laatste tijd, dat is mijn hele punt Nederlagen tegen Lazio, Milan, x aantal gelijke spelen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Maar dat deden ze dus juist niet laatste tijd, dat is mijn hele punt Nederlagen tegen Lazio, Milan, x aantal gelijke spelen.... Napoli is een verdiende kampioen. Wat een slap punt probeer je hier nu te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Laatste paar wedstrijden punten verspeeld. Kampioen van de armoede! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Aaron21: Napoli is een verdiende kampioen. Wat een slap punt probeer je hier nu te maken. Nav de gebeurtenissen gister op het veld verdienen ze 30 punten in mindering. 5 mei 2023 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 35 minuten geleden zei Mansveld: Nav de gebeurtenissen gister op het veld verdienen ze 30 punten in mindering. Beetje zoals de ADO-fans deden bij die pot tegen GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Maar dat deden ze dus juist niet laatste tijd, dat is mijn hele punt Nederlagen tegen Lazio, Milan, x aantal gelijke spelen.... Klopt, maar ik bedoelde dat je uitspraak 'als ze zelf niet zoveel gemorst hadden, waren ze al veel eerder kampioen' net zo'n open deur is als 'als je alles wint, word je kampioen'. Uiteindelijk zijn ze met een grote voorsprong kampioen geworden, dat is wat mij betreft waar het om draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Beetje zoals de ADO-fans deden bij die pot tegen GAE. Volgens mij haal je nu de spannende playoff ontknopingen GAE-RKC en ADO-Excelsior door elkaar of heb ik een wedstrijd gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 47 minuten geleden zei Mansveld: Nav de gebeurtenissen gister op het veld verdienen ze 30 punten in mindering. Op basis van het voetbal verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 14 minuten geleden zei Kelvin: Volgens mij haal je nu de spannende playoff ontknopingen GAE-RKC en ADO-Excelsior door elkaar of heb ik een wedstrijd gemist. Scherp, is nog vroeg! ADO - Excelsior uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Man man man wat zuur sommigen. Ja het verdiend niet de schoonheidsprijs hoe sommige supporters zich gedragen hebben. Napoli is met een straatlengte voorsprong kampioen geworden, en kijkend naar het spel ook de verdiende kampioen. Lekker belangrijk dat ze her en der wat punten verspeeld hebben, dat doet nagenoeg iedere kampioen.. Die Italianen zijn qua emoties die hoog oplopen soms stuitergek, volledig mee eens. Maar maak er toch niet zo'n punt van joh, het is wat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) Ik hou in ieder geval mijn hart vast als Telstar kampioen wordt. 5 mei 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 44 minuten geleden zei Thierryvane: Beetje zoals de ADO-fans deden bij die pot tegen GAE. En wat is de meerwaarde om dit elke keer aan te halen als ik wangedrag van fans veroordeel? Want dit is niet de eerste keer. Volgens mij heb ik wat er bij Ado gebeurde destijds ook veroordeeld. Ik kan ook een heel lijstje van misdragingen van Ajaxfans plaatsen, maar daar gaat het nu niet over. Al met al jammer dat deze club kampioen is geworden. Volgend jaar gaat de scudetto weer naar Inter. Forza Inter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 9 minuten geleden zei Mansveld: En wat is de meerwaarde om dit elke keer aan te halen als ik wangedrag van fans veroordeel? Want dit is niet de eerste keer. Volgens mij heb ik wat er bij Ado gebeurde destijds ook veroordeeld. Ik kan ook een heel lijstje van misdragingen van Ajaxfans plaatsen, maar daar gaat het nu niet over. Al met al jammer dat deze club kampioen is geworden. Volgend jaar gaat de scudetto weer naar Inter. Forza Inter! Liep een beetje te dollen, sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 13 minuten geleden zei Thierryvane: Liep een beetje te dollen, sorry. Zit in bepaalde (telegram) groepen, op veel plaatsen is het compleet uit de hand gelopen. En dat zie je vaker, maar ik begrijp dat nooit. Vier je feestje, of laat de ander zijn/haar feestje vieren, en laat elkaar met rust. En als je wel wil matten, zoek mensen op met dezelfde mindset. Maar verpest het niet voor de normale fans en val ze zeker niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 'Hoort erbij' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Napoli Wat een verdient kampioenschap zeg, mooi seizoen voor ze. CL hebben ze gruwelijk gespeeld, zonde dat ze tegen Milan 2x aardig benadeeld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 19 minuten geleden zei 007mark: 'Hoort erbij' Deze uitspraak is niet nodig volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) 28 minuten geleden zei 007mark: 'Hoort erbij' Gisteren pizza gehad, komt wel erg dichtbij zo... 5 mei 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 21 minuten geleden zei delichris: Deze uitspraak is niet nodig volgens mij. Staan aanhalingstekens he...moet ik het nou echt voorkauwen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 3 uur geleden zei Beppu: Laatste paar wedstrijden punten verspeeld. Kampioen van de armoede! Onzin nooit gezegd. 2 uur geleden zei Tim': Klopt, maar ik bedoelde dat je uitspraak 'als ze zelf niet zoveel gemorst hadden, waren ze al veel eerder kampioen' net zo'n open deur is als 'als je alles wint, word je kampioen'. Uiteindelijk zijn ze met een grote voorsprong kampioen geworden, dat is wat mij betreft waar het om draait. Niet mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Theo met zijn jaarlijkse box to box goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Op 5-5-2023 om 09:00 zei Jotew: Man man man wat zuur sommigen. Ja het verdiend niet de schoonheidsprijs hoe sommige supporters zich gedragen hebben. Napoli is met een straatlengte voorsprong kampioen geworden, en kijkend naar het spel ook de verdiende kampioen. Lekker belangrijk dat ze her en der wat punten verspeeld hebben, dat doet nagenoeg iedere kampioen.. Die Italianen zijn qua emoties die hoog oplopen soms stuitergek, volledig mee eens. Maar maak er toch niet zo'n punt van joh, het is wat.. Houdt toch op vent. Jij mag je mening geven maar ik dus blijkbaar niet, wat een dooddoeners hier zeg, niet normaal. Zucht niet normaal dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Op 6-5-2023 om 20:51 zei Kyrill: Houdt toch op vent. Jij mag je mening geven maar ik dus blijkbaar niet, wat een dooddoeners hier zeg, niet normaal. Zucht niet normaal dit Ik zeg toch nergens dat jij je mening niet mag geven? Daarnaast was deze post ook niet op jouw gericht, dus laat je er lekker buiten wil je?🙄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten