Urbeto Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 En nu lijken ze Ivan Juric aan te gaan stellen. Die ken ik niet zo goed, al las ik wel dat hij in een ver verleden de rechterhand van Gasparini was. Enfin, hopelijk wordt het een totale mislukking bij Roma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 Dat zien de Feyenoord-supporters graag gebeuren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 In Rome hebben ze een eeuwenoud gezegde: Al is de ellende nog zo groot, na de winterstop loten we Feyenoord en lachen we ons weer dood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 18, 2024 Share Gepost September 18, 2024 1 uur geleden zei Beppu: In Rome hebben ze een eeuwenoud gezegde: Al is de ellende nog zo groot, na de winterstop loten we Feyenoord en lachen we ons weer dood  Dat gezegde kan dit seizoen het prullenbakkie in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 17 uur geleden zei Urbeto: En nu lijken ze Ivan Juric aan te gaan stellen. Die ken ik niet zo goed, al las ik wel dat hij in een ver verleden de rechterhand van Gasparini was. Enfin, hopelijk wordt het een totale mislukking bij Roma.  Juric is een kundige trainer, verwacht dat hij het daar goed gaat doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 Ze hebben zwaar geld uitgegeven bij Roma dus willen ze snel resultaat zien. Ik had de rossi persoonlijk ietsje langer gegeven. Â Fonseca ligt er wss uit na dit weekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 15 minuten geleden zei AntiChrist7: Ze hebben zwaar geld uitgegeven bij Roma dus willen ze snel resultaat zien. Ik had de rossi persoonlijk ietsje langer gegeven.  Fonseca ligt er wss uit na dit weekend. En dan mogelijk Terzic als opvolger. Zie niet echt dat het daar perse beter mee gaat worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost September 19, 2024 Share Gepost September 19, 2024 4 minuten geleden zei rich ruzzian: En dan mogelijk Terzic als opvolger. Zie niet echt dat het daar perse beter mee gaat worden.  Tja dat krijg je met een bestuur dat geen geld wilt uitgeven en vooral jaknikkers wilt. 15m voor emerson zal wss in de clubgeschiedenis ingaan als een even slechte transfer als Caldara  Positieve is wel dat het een goeie rebuild uitdaging wordt in FM25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost September 22, 2024 Share Gepost September 22, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Fonseca ligt er dus uit, Conceicao mrgen aangekondigd. niets te vroeg. Â Die niet gefloten penalty op reijnders tart wel alle verbeelding. Slechtste refs vind je met mijlen voorsprong in de Serie A, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 2 Share Gepost January 2 Dumfries  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 19 Share Gepost January 19 Â Zou dit een rode kaart zijn denk je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 22 Share Gepost January 22 Walker dus naar AC Milan, geinige transfer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 24 Share Gepost January 24 Op 22-1-2025 om 16:35 zei La Pulga: Walker dus naar AC Milan, geinige transfer  omdat emerson royal op geen zak trekt. Wat iedereen met half een brein weet, maar blijkbaar dus niet het bestuur daar...   Gimenez zou voor 40m onderweg zijn ook. Je weet wel, hetzelfde bedrag dat ze ook voor zirkzee hadden kunnen neertellen, die jonger is, en de competitie al kent.  Zonder overdrijven, de slechtst gerunde club in de top 5 leagues Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 24 Share Gepost January 24 Huh, dat was Man United toch al? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 24 Share Gepost January 24 40 miljoen is een koopje voor Gimenez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 24 Share Gepost January 24 6 minuten geleden zei Urbeto: Huh, dat was Man United toch al?  Zelfs man utd zou een centrale verdediger waarmee ze de titel wonnen niet verkopen/lenen aan een directe concurrent aan een spotprijs. Of een 4jarig contract geven aan een 32jarige spits die nooit bekend stond om veel te scoren.  Het probleem bij man utd was oa dat ze ten hag veel teveel inspraak geven bij transfers. Maar dan nog zit er toekomst in, met spelers zoals hojlund, Ugarte en Yoro.  Wat voor toekomst heb je met Abraham, RLC, morata en royal? 6 minuten geleden zei PJHoutman: 40 miljoen is een koopje voor Gimenez.  doe er tien miljoen bovenop (die ze aan emerson verspilden) en je had sesko kunnen hebben, of een jonathan david. Die schat ik veel hoger in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik wist helemaal niet dat Zirkzee naar Milaan kon, nieuw voor mij dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 24 Share Gepost January 24 54 minuten geleden zei La Pulga: Ik wist helemaal niet dat Zirkzee naar Milaan kon, nieuw voor mij dit  Ik kan ook wel naar Milaan. Het is maar een paar kliks op cheaptickets, wat gegevens invoeren en hup het vliegtuig in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 26 Share Gepost January 26 Fijn om eens Italiaans voetbal te kunnen kijken zonder dat die Schelvis er doorheen praat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 26 Share Gepost January 26 Forza Milan we worden gek!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 26 Share Gepost January 26 Ik vind 40m voor gimenez nog altijd teveel, maar aan Morata heb je letterlijk niks en Abraham mag ook met een strik terug naar Rome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 26 Share Gepost January 26 1 uur geleden zei AntiChrist7: Ik vind 40m voor gimenez nog altijd teveel, maar aan Morata heb je letterlijk niks en Abraham mag ook met een strik terug naar Rome Wie zou je dan voor ongeveer 40 miljoen halen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 26 Share Gepost January 26 27 minuten geleden zei La Pulga: Wie zou je dan voor ongeveer 40 miljoen halen? Â Boniface, Duran, Evanilson, Cunha, Ramos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 26 Share Gepost January 26 46 minuten geleden zei La Pulga: Wie zou je dan voor ongeveer 40 miljoen halen? Â zie hoger verspeel geen geld aan emerson royal en je telt 50 neer in de zomer voor een Sesko of een goedkopere David Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts