Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Recommended Posts

17 uur geleden zei Urbeto:

En nu lijken ze Ivan Juric aan te gaan stellen. Die ken ik niet zo goed, al las ik wel dat hij in een ver verleden de rechterhand van Gasparini was. Enfin, hopelijk wordt het een totale mislukking bij Roma. 

Juric is een kundige trainer, verwacht dat hij het daar goed gaat doen. 

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

En dan mogelijk Terzic als opvolger. Zie niet echt dat het daar perse beter mee gaat worden. 

Tja dat krijg je met een bestuur dat geen geld wilt uitgeven en vooral jaknikkers wilt. 15m voor emerson zal wss in de clubgeschiedenis ingaan als een even slechte transfer als Caldara

Positieve is wel dat het een goeie rebuild uitdaging wordt in FM25

Op 22-1-2025 om 16:35 zei La Pulga:

Walker dus naar AC Milan, geinige transfer 

omdat emerson royal op geen zak trekt. Wat iedereen met half een brein weet, maar blijkbaar dus niet het bestuur daar...

Gimenez zou voor 40m onderweg zijn ook. Je weet wel, hetzelfde bedrag dat ze ook voor zirkzee hadden kunnen neertellen, die jonger is, en de competitie al kent.

Zonder overdrijven, de slechtst gerunde club in de top 5 leagues

6 minuten geleden zei Urbeto:

Huh, dat was Man United toch al? 

Zelfs man utd zou een centrale verdediger waarmee ze de titel wonnen niet verkopen/lenen aan een directe concurrent aan een spotprijs. Of een 4jarig contract geven aan een 32jarige spits die nooit bekend stond om veel te scoren.

Het probleem bij man utd was oa dat ze ten hag veel teveel inspraak geven bij transfers. Maar dan nog zit er toekomst in, met spelers zoals hojlund, Ugarte en Yoro.

Wat voor toekomst heb je met Abraham, RLC, morata en royal?

6 minuten geleden zei PJHoutman:

40 miljoen is een koopje voor Gimenez.

doe er tien miljoen bovenop (die ze aan emerson verspilden) en je had sesko kunnen hebben, of een jonathan david. Die schat ik veel hoger in.

54 minuten geleden zei La Pulga:

Ik wist helemaal niet dat Zirkzee naar Milaan kon, nieuw voor mij dit 

Ik kan ook wel naar Milaan. Het is maar een paar kliks op cheaptickets, wat gegevens invoeren en hup het vliegtuig in.

1 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik vind 40m voor gimenez nog altijd teveel, maar aan Morata heb je letterlijk niks en Abraham mag ook met een strik terug naar Rome

Wie zou je dan voor ongeveer 40 miljoen halen?